Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjänä nautin, kun saan ilmaista työvoimaa!

Vierailija
26.04.2017 |

Olen todella onnellinen, kun voin ottaa oppilaitoksista ja TE-toimistoista ilmaista työvoimaa yritykseeni. Palkkauskuluthan ovat yleensä ne suurimmat menot. Lisäksi työntekijöitä on niin vaikea irtisanoa Suomessa, vaikka olisikin puolen vuoden koeaika.

Moni työtön on lisäksi niin lusmu ja laiska, ettei työ heille kelpaa. Minullakin on ollut tarjota sekä provisiopalkattua tarrojenmyyntityötä että palkatonta varastohommaa pari tuntia viikko, mutta eipä kelpaa ei.

Hieno juttu, että saan myös yritystukea.

Siispä kaikki mukaan talkoisiin nostamaan Suomi nousuun!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin keskustan, sdpeen ja kokoomuksen äänestäjänä olen tyytyväinen. Pidän pientä itämaista ravintolaa Helsingissä - minun olisi mahdotonta maksaa suomalaisille heidän vaatimaansa 8 euron tuntipalkkaa. Onneksi salakuljettajien tukeman maahanmuuton myötä minulle on tarjolla paljon työvoimaa 1-2 euron tuntipalkalla!

Kiitos hallitus!

Vierailija
2/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkohan olette koskaan yrittäjää nähneetkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittäjä ja maksan mielellään palkkaa työntekijöille, yli tessin. Meneehän nuo verpvähennyksiin ja sitä vähemmän maksan veroja. Ennemmin hyvää palkkaa maksan kuin veroja.

Vierailija
4/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautit uusien työntekijöiden opettamisesta? Tekeekö yritys tulosta osaamattomalla työvoimalla joka vaihtuu tiuhaan?

Vierailija
5/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjien lisäksi myös järjestöt ja liitot kiittävät hallitustamme!

Meidän on pakko vähäisten tulojemme vuoksi ottaa ilmaisia työntekijöitä, koska muuten emme voisi olla niin tärkeällä asiallamme. Ulkomaiden nälkää näkevät lapset, kehitysapu, luonnonsuojelu, puoluetoiminta, erityisryhmät, kirkko, sivistys- ja kulttuurityö... kiva, että saamme koordinaattoreita, sihteereitä, markkinointiassistentteja ja tiedottajia ilman palkanmaksukuluja.

Kitoos!

Vierailija
6/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Nuuuhh*

Tällä haisee katkera luuseri... ap:sta ei olisi yrittäjäksi.

Vierailija
7/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren pääoman edustajana mä nauran ap:lle. Ei se rikastumaan tuolla pääse, toisin kuin minä jonka omaisuus kasvaa joka minuutti kun hän ostelee raaka-aineita ja tavaroita omistamiltani  yrityksiltä.

Vierailija
8/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös valtion hallintoelimet ovat hallituksellemme kiitollisia. Ministeriöt, eduskunta ja monet puolueet eivät voisi toimia yhtä sujuvasti ilman palkattomia työttömiä työntekijöitään. On upeaa, että Suomessa korkeakoulutetaan ihmisiä tekemään ilmaistyötä hyväksemme! Kiitos sihteerit sekä lukuisat asiantuntijakoordinaattorit, ilman teidän tovorikasta asennettanne emme saisi Suomea nousuun! Ehkä työllistytte joskus - jollette meille, niin ainakin saatte työkokemusta. Sehän on palkan arvoista, eikös?

Vierailija
9/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin duunissa 13h koska kyseessä on ns iso kuuma peruna isoin taloudellisin seurauksin. Oikeastaan homma ei edes kuuluisi minulle mutta koska omaan taitoja joilla homma selviää nopeasti, toki autan firmaa eteenpäin. Luvassa mukavat insentiivitkin asiasta, joskin omistaja ilmaisi vasta sen jälkeen kun olin jo aloittanut "ylimääräisen venymisen".

Sitten tullaankin siihen että tekisinkö samoin teikäläisen firmassa? Ei, en todellakaan - jos ei makseta/ollaan maksavinaan, niin silloin myös venyminen tai ylipäätään duunimisen tulos on hyvinkin kyseenalaista...

(Provohan tuo oli, mutta sopivasti sattui tämä case kohdalle jolla pääsee mukavasti osoittamaan miksi osaavakin tekijä venyy omaehtoisesti firman eteen kun työnantaja ei ole mulq)

Vierailija
10/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ens kerralla tehdä paremman provon vaikka näin että: "Työttömänä nautin ilmaisesta valtion rahasta".

Vierailija
11/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen olin duunissa 13h koska kyseessä on ns iso kuuma peruna isoin taloudellisin seurauksin. Oikeastaan homma ei edes kuuluisi minulle mutta koska omaan taitoja joilla homma selviää nopeasti, toki autan firmaa eteenpäin. Luvassa mukavat insentiivitkin asiasta, joskin omistaja ilmaisi vasta sen jälkeen kun olin jo aloittanut "ylimääräisen venymisen".

Sitten tullaankin siihen että tekisinkö samoin teikäläisen firmassa? Ei, en todellakaan - jos ei makseta/ollaan maksavinaan, niin silloin myös venyminen tai ylipäätään duunimisen tulos on hyvinkin kyseenalaista...

(Provohan tuo oli, mutta sopivasti sattui tämä case kohdalle jolla pääsee mukavasti osoittamaan miksi osaavakin tekijä venyy omaehtoisesti firman eteen kun työnantaja ei ole mulq)

Noh noh, kyllä sitä venytään, kun on suosittelija kyseessä.

Minun suosittelustani voi olla ilmaistyöntekijän tulevaisuuden työpaikan saanti kiinni. Jopa palkallisen työn. Että paree tehdä niin kuin sanotaan!

Vierailija
12/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huooh.... Sä näköjään jaksat. Alla linkki edelliseen yritelmääsi:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2840696/en-saanut-enaa-ilmaista-harjoitt…

ps -50/5

Vierailija
13/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautit uusien työntekijöiden opettamisesta? Tekeekö yritys tulosta osaamattomalla työvoimalla joka vaihtuu tiuhaan?

Riippunee pitkälti työtehtävien vaatimustasoista. Paljon on sellaisia tehtäviä, joihin tarvitaan vaan parin viikon sopeutumisjakso. Niihin saa kivasti uutta habaa aina 6 kuukauden välein.

Vierailija
14/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustava ja notkea kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh, kyllä sitä venytään, kun on suosittelija kyseessä.

Minun suosittelustani voi olla ilmaistyöntekijän tulevaisuuden työpaikan saanti kiinni. Jopa palkallisen työn. Että paree tehdä niin kuin sanotaan!

Minulla on sen verran track-recordia että yksi paskalausunto ei paina missään.

Että paree kohdella kunnolla eli maksaa osaamisesta jos mielit saada tuloksia. Tai itkeä kun osaajat menevät kilpailijalle...

Vierailija
15/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me veronmaksajat elätämme työntekijäsi.

Vierailija
16/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me veronmaksajat elätämme työntekijäsi.

Niinpä elätätte ja se on minulle voittoa viivan alle. Palkkauskuluista.

Ap

Vierailija
17/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella onnellinen, kun voin ottaa oppilaitoksista ja TE-toimistoista ilmaista työvoimaa yritykseeni. Palkkauskuluthan ovat yleensä ne suurimmat menot. Lisäksi työntekijöitä on niin vaikea irtisanoa Suomessa, vaikka olisikin puolen vuoden koeaika.

Moni työtön on lisäksi niin lusmu ja laiska, ettei työ heille kelpaa. Minullakin on ollut tarjota sekä provisiopalkattua tarrojenmyyntityötä että palkatonta varastohommaa pari tuntia viikko, mutta eipä kelpaa ei.

Oikeasti olet katkera kommunisti joka yrittää röllätä palstalla. 

Oikea yrittäjä tietäisi ettei mistään metsästä reväistyllä satunnaisella jantterilla tee mitään ennenkuin sen on opettanut hommiin.

Vierailija
18/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se on meillä ei-porvoolaisilla yrittäjillä. 

Vierailija
19/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua vielä tungetaan työkokeiluun, lupaan esittää idioottia. Tulee aika kalliiksi näille työkokeilun järjestäjille, kun työkokeilijaa ei pakottaa maksamaan virheistään.

Vierailija
20/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti olet katkera kommunisti joka yrittää röllätä palstalla. 

Oikea yrittäjä tietäisi ettei mistään metsästä reväistyllä satunnaisella jantterilla tee mitään ennenkuin sen on opettanut hommiin.

Sitten opetetaan hommiin. Ensin helpompaa tehtävää ja kun talon tavat tulee tutuksi, niin monipuolisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän