Apua! vapuksi 40-v naiselle hieno naamiaisasu ilman noloutta?
Otsikossa kysymys. Ikää 40-v. Olen pitkä naiseksi ja muodokas, ei varsinaisesti ylipainoa mutten ole siro tai hoikka. Haluaisin pukeutua ystävien naamiaisvappujuhliin, joista jatketaan kaupungille illan viettoon. En halua olla kummitus lakanassa tai nallekarhu jättimäisessä pörröpuvussa. Mitä seksikästä voi tämän ikäinen laittaa päälleen, ettei muut juhlijat kärsi myötähäpeää? Ja juhlan alkuvaiheessa on lapsetkin mukana paikalla.
Kommentit (13)
Hmm... poliisinainen on aina seksikäs, ilman paljastavia vaatteitakin.
Kuule tee itsellesi sellainen asu mistä tykkäät hieno hattu ja jotakin muuta
No mites joku sihteeri/opettaja/lentoemäntä, ilman ylilyöntiä (tyyliin stay-upit vilkkuu)? Kissamaiset rillit, kynähame, paitapusero ja joku ohut kravatti tai huivi siihen, tukka nutturalle. Asiallinen ja toimii myös baarissa (vrt lakanakummitus tai pörrönalle), silti nähty hiukan vaivaa.
Tai entä jos vaan joku nätti naamio kasvoille, joka peittää silmäalueen, sitten juhlavammat vaatteet, vai tarvitseeko esittää jotain? Eikös naamio ole perinteinen naamiaisasu? =)
Toogapuku? Kikka/Tuksu (pinkkiöverit!)? Kylpytakki päälle ja pyyhe turbiiniksi päälle, kasvonaamio kasvoille? :D Joku leffahahmo, vaikka se nainen Pulp Fictionista, vähän tomusokeria nenän alle ja tekoverta...
Juu ei multa nyt oikein lähde, sori! :D
Hippi, ilman huumeviittauksia.
Jackie Kennedy-tyyli
Länkkäri tai lääkäri.
Ensimmäisenä tuli mieleen 1920-luvun flapper-nainen. Taitaa löytyä naamiaiskaupoista tätä tyyliä. Niin ja sitä lyhyintä ja antavinta mekkoa ei ole pakko valita, runsaasti helmiä kaulaan, puuhka, sulkakoriste hiuksiin ja pitkävartiset hansikkaat.
Poliisinainen minustakin hyvä.
Lapsille ei liian paljastava, mutta aikuisia naurattaa myös.
Itse muistan yksistä naamiaisista pariskunnan jossa keski- ikäinen pariskunta oli pukeutunut niin, että nainen poliisi ja mies vanki.
Kuulostaa kuluneelta jutulta, mutta jostain syystä toimii.
Itse taisin olla hoitsuksi pukeutunut noissa naamiaisissa, muutta olin silloin nuorempi.
Omasta ulkonäöstä riippuu mikä on hauska.
Onko juhlissa teemaa?