Mikä mua oikein vaivaa?? Oonko menossa täysin sekasin?
Olen kärsinyt n.5 vuotta ahdistuneisuushäiriöstä ja nyt tuntuu, että enää ei ole siitä kyse.Olen kärsinyt pienestä saakka mielialojen nopeasta vaihtelusta.Mutta nyt tää on menossa jo liiallisuuksiin.Oon miettinyt hankkivani jo kriisiapua.Eilen nukuin 21 tuntia ja tänään 17 vain siksi, etten jaksa tätä.
2kk ajan olen kärsinyt siitä, että mieli ala vaihtelee, jopa puolen tunnin välein.Saan ainakin kerran päivässä pahimmallaan 5 kertaa päivässä kohtauksen, jossa itken,en saa henkeä,haluan tappaa itseni,elämällä ei ole mitään arvoa yms..
Seuraavaksi seuraa vitutus ja kadun itkemistä.
Sitten olenkin iloinen ja kaikki taas hyvin.
En kestä tätä enää tarvitsen apua ja tiedän sen itsekkin :(
Mutta mikä voisi olla syynä??
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Hanki lobotomia
Kerro toki meillekin mikä sun ongelmas on. Vaikutat mielisairaalta.
Kaksisuuntainen? En tosin tiedä voiko vaihdella noin nopeasti??
Vierailija kirjoitti:
Kaksisuuntainen? En tosin tiedä voiko vaihdella noin nopeasti??
Ei voi yleensä kuukauden jaksoittain
Mikset sitten mennyt kriisiapukeskukseen??
Ehkä et ole oppinut sääntelemään tunteitasi. Kyllä tunteet voivat joskus heitellä ilman syytä.
Miettisin 2 kertaa ennenkuin menet lääkärin puheille, koska siinä ei ole kuin 1 tie: psyykelääkket.
Niistä taas joutuu ongelmiin sivuvaikutusten ja vieroitusoireiden kanssa. Lääkkeitä ei ole tarkoitettu pitkäaikaiskäyttön, vaikka niin annetaan ymmärtää.
Harvoin tarjotaan mitään terapiaa heti tai pohditaan syitä vaan isketään lääkkeet kouraan.
Joskus voi väsyttää jos on uupunut ilman että kyseessä on jokin sairaus.
Kannattaa miettiä juuri ruokavaliota ja harrastuksia , voisiko niistä saada apua.
sähköhoitoa ja pakkositeisiin