Serena Williams pettyi Ilie Nastasen kommenttiin ja pitää sitä rasistisena – ”Tämä tai mikään muukaan ei estä minua levittämästä rakkautta”
Williams tukee Kansainvälisen tennisliiton tutkimuksia Nastasen kommenteista.
Tennistähti Serena Williams sanoo Ilie Nastasen kommentin olevan rasistinen liittyen hänen raskauteen, BBC kertoo.
70-vuotiaan entisen tennistähden kuultiin viikonloppuna pohtivan, minkä värinen lapsi on tulossa: ”Suklaata maidolla?”
”Olen pettynyt, että elämme yhteiskunnassa, jossa Ilie Nastasen kaltaiset ihmiset voivat sanoa rasistisia kommentteja”, Williams totesi lausunnossaan.
Williams, 35, totesi myös, että monia esteitä on murrettu, mutta paljon on vielä tehtävää.
”Tämä tai mikään muukaan ei estä minua levittämästä rakkautta, valoa ja myönteisyyttä kaikkeen, mitä teen.”
Kansainvälinen tennisliitto ITF on aloittanut tutkimukset Nastasen kommenteista. ”He saavat minulta kaiken tukeni”, Williams totesi.
Maanantaina voimistelulegenda Nadia Comăneci puolusti Nastasea muun muassa sanomalla, että ”kaikki Romaniassa rakastavat Ilietä”.
Kommentit (2)
Eihän se voinut kysyä, onko se m..tti. M..atti-sanas ei enää voi käyttää joutumatta syytteeseen. Tämäkin kommentti katoaa kuin pieru Saharaan.
kauheeta