Harri Moisio
Olen ihastunut Harri Moisioon. Kuuntelen korporaatiota pitkälti hänen takiaan. Hänen nokkeluutensa, älynsä ja jännittävä charminsa vain puree meikäläiseen. Olen perheellinen keski-ikäinen nainen. Pus pus! Terkkuja Harrille!
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi kirjoittanut itse? Pyh, tuskin on tarvetta. Joko selvisi naismaku?
Koska aika moni julkkis tekee sitä, etkö tiedä ilmiöstä? Tunnen yhden filosofian tohtorin joka tehtailee tänne aloituksia joutoajallaan. Ja tosiaan väikkäreitä tarkastelee siinä palstailun ohessa. Yllättyisitte jos tietäisitte, keitä täällä palstailee.
Kaikki on toki mahdollista, ei ainakaan vaikuta sellaiselta, joka niin tekisi.
Muistatteko kun Harri oli yhdessä Olga K:n kanssa jossain aamuohjelmassa? Joskus ehkä 10v sitten - heillä meni jutut myös yksiin.
Ja kyllä, Moisio on älykäs ja karismaattinen. Siinä miehessä on jotain 👌
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun Harri oli yhdessä Olga K:n kanssa jossain aamuohjelmassa? Joskus ehkä 10v sitten - heillä meni jutut myös yksiin.
Ja kyllä, Moisio on älykäs ja karismaattinen. Siinä miehessä on jotain 👌
Kuka on Olga K..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä, Moisio on älykäs ja karismaattinen. Siinä miehessä on jotain 👌Kuka on Olga K..
Radiojuontaja
Moisiota ei voi kuunnella, syynä on se päälle tunkeva Turun murre. Se ärsyttää.
Hyi yök, turkulaisuus ainoa hyvä puoli, mutta kaikki muu kumoaa sen reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Nolo ukkeli.
Kireä ukkeli :D
Moisio on ihan timantti. Pelastaa aamuni. Lisäksi nokkeluus on seksikästä. Täytyy jopa katsoa hänen analyysit temppareista vaikka vihaan ohjelmaa.. N45v
Kuuntelin juuri tinderpäiväkirjaa jossa Moisio oli vieraana. Tuttu ääni, mutta ihan uusi ihminen minulle. Ihastuin palavasti.
Harri = minäMinäMinäMinäMinä
Minun ja minä minä MINÄ MINÄ minä... aina pakko sanoa viimeinen sana ja puhui päälle. Ei ihme että on sinkku. Moukka.
Tuosta Moision naismausta tulee mieleen ainakin lähetyksessä mainitut kommentit, joiden mukaan ihailee mm. Anni Sinnemäkeä ja Kevalta potkut saanutta ex-toimitusjohtajaa Merja Ailusta.
On toki ollut muitakin nimiä esillä, mutta eivät nyt muistu mieleen.
Koska aika moni julkkis tekee sitä, etkö tiedä ilmiöstä? Tunnen yhden filosofian tohtorin joka tehtailee tänne aloituksia joutoajallaan. Ja tosiaan väikkäreitä tarkastelee siinä palstailun ohessa. Yllättyisitte jos tietäisitte, keitä täällä palstailee.