Harri Moisio
Olen ihastunut Harri Moisioon. Kuuntelen korporaatiota pitkälti hänen takiaan. Hänen nokkeluutensa, älynsä ja jännittävä charminsa vain puree meikäläiseen. Olen perheellinen keski-ikäinen nainen. Pus pus! Terkkuja Harrille!
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin jo vuosia sitten Sika-Harriin. Verbaliikka tehosi, ulkonäkö ei kylläkään...Harmi, etten enää jaksa kuunnella Korporaatiota; Sainio pilasi ohjelman tyhmillä kommenteillaan ja lätkäjutuilla. Jää hyvästi Harri, palaan kuuntelijaksesi, jos juontajaparisi vaihtuu. T: Keski-ikäinen naisihailijasi, jolla on -valitettavasti- tatuointi
Onko Moisiolla tatuinti, jossa lukee -valitettavasti-?
Harri on älykäs, mukava tyyli puhua, fiksut jutut. Harmillisesti meidän suhteesta ei tulisi mitään: Harri kun tulisi kotiini ja kurkkasin vessan kaappiin, se olisi siinä! Ei täyty standardit, ei. 😊
Onko Moisio sinkku? Juuri bongattiin se muutama viikko sitten illallisella naisen kanssa. Ei vaikuttanut siltä että sinkkuina olisivat olleet.
Harri on ikisinkku. Käy toki paukuttamassa milloin mitäkin kottaraista.
Harri tunnustaa käyvänsä lukemassa täällä, 1;20 eteenpäin.
Tulee aina hyvä olo kun Harri Moisio on äänessä,tää äijä on Rock!!
Onko koskaan missään lukenut, että keiden kanssa hän on seurustellut?
Harri sopis tosiaan myos television. Joku ajankohtainen keskusteluohjelma. Sainio on myos ihan jees
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku??
Pidän Moisiosta juontajana/toimittajana. Sainio on puolestaan todella vastenmielinen ja itseään täynnä. Paukki semi ärsyttävä kähisevä kana.
Kuka? Koskaan kuullutkaan? Hehkuttajat, oletteko jostakin samalta kylältä ja siellä on vain yksi kelpo mies? Suunnatkaa naapurikyliinkin...
Oon nähnyt Hartsan kaks kertaa alkukesästä kävelemässä Kampintorin laitaa. Asuukohan nurkilla?
Ihailen Moision hermoja. Kun ne kaksi muuta kettuilee vieressä hänen sanomisistaan, niin mies ei hätkähdäkään. Sainio oli aluksi vähän pettymys Heikelän korvaajaksi, miehen huumori kun ei aukea kovin helposti. Edelleenkään ei sovi pirtaani mutta täydentää hyvin kyseistä ohjelmaa. Moisiosta tykkään.
Harri oli temppareissa kommentoijana, mietin että mikäs mies se tämä on?
Vierailija kirjoitti:
On eronnut paitsi vaimostaan, myös sen jälkeen naisystävästään viime keväänä. Viettää kuumaa sinkkukesää .
Kiinnostaa siltikin, että onko seurustellut keiden kanssa? Minkätyylisten?
Yön,toki aisaparinsa on varmaan vieläkin ällömpi, tai no kaikki Ukkorokin äijät ovat yhtälailla vastenmielisiä setämiehiä.
Mitä, ette te muut saa tykätä Harrista! Minä vain.