Harri Moisio
Olen ihastunut Harri Moisioon. Kuuntelen korporaatiota pitkälti hänen takiaan. Hänen nokkeluutensa, älynsä ja jännittävä charminsa vain puree meikäläiseen. Olen perheellinen keski-ikäinen nainen. Pus pus! Terkkuja Harrille!
Kommentit (100)
Tietääkö kukaan aiheesta mitään?
Eksät vois nyt paljastaa Moision sänkytaidot niin päästään siitäkin selville.
Outoa ettei kukaan tiedä ketään, kenen kanssa ollut, tai kuka oli ex vaimo..
Vierailija kirjoitti:
Moisio on oikeasti yksi terävimmistä haastattelijoista. Vaikuttaa älykkäältä ja yleistietoa tuntuu olevan. Ennen vaaleja keväällä parhaat vaalikeskustelut oli mielestäni Moision ja Nikulan kimpassa tehdyt grillaukset.
Moisio tarvitsisi rinnalleen Sainiota fiksumman sidekickin. Sainio voi kierrellä ihan rauhassa Suomen grillejä pullukka Samin kanssa.
Korporaatio meni vituiksi siinä vaiheessa kun Heikelä otti tilin.
Eikö Sainio asu Töölössä, muistelisin hänen jossain välissä näin maininneen. Mutta paha mieli tuli kun nyt uusintana kuulin jonkun kevään jakson, jossa hän kertoi maksavansa kaksiostaan vuokraa 1300€ ja silti on harmaat muovimatot! Eihän tuossa ole järjen häivää. Asuntolainaan hän kokee olevansa liian vanha, mutta kyllä tekisi mieli mennä puhumaan hänelle järkeä ja laittaa raha-asiat kuntoon. Nyt ne tulot taitavat upota autoon, moottoripyörään ja kalliiseen vuokra-asuntoon.
Jossain määrin ymmärrän sen, että on kiva asua Töölössä vuokralla asunnossa, jota ei olisi ikimaailmassa varaa ostaa omaksi. Mutta että muovimatto! Ja ne eläkepäivät tulee nopeammin kuin kissaa ehtii sanoa, siinä alkaa alahuuli väpättää kun joutuu muuttamaan jonnekin Kontulaan halvemman vuokran perässä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Sainio asu Töölössä, muistelisin hänen jossain välissä näin maininneen. Mutta paha mieli tuli kun nyt uusintana kuulin jonkun kevään jakson, jossa hän kertoi maksavansa kaksiostaan vuokraa 1300€ ja silti on harmaat muovimatot! Eihän tuossa ole järjen häivää. Asuntolainaan hän kokee olevansa liian vanha, mutta kyllä tekisi mieli mennä puhumaan hänelle järkeä ja laittaa raha-asiat kuntoon. Nyt ne tulot taitavat upota autoon, moottoripyörään ja kalliiseen vuokra-asuntoon.
Jossain määrin ymmärrän sen, että on kiva asua Töölössä vuokralla asunnossa, jota ei olisi ikimaailmassa varaa ostaa omaksi. Mutta että muovimatto! Ja ne eläkepäivät tulee nopeammin kuin kissaa ehtii sanoa, siinä alkaa alahuuli väpättää kun joutuu muuttamaan jonnekin Kontulaan halvemman vuokran perässä.
Voi elämän kevät, MOISIO! Ja ihan fani olen, mutta näin vain tuli sekoiltua.
Vierailija kirjoitti:
ittu se Sainio on rasittava. Se on kuin joku tauti, ehkä kuppa, jota kukaan ei haluaisi.
Moisiolla on yleensä jotain järkevää/nokkelaa sanottavaa, Sainiolla ei ikinä. Laittaisivat sen kadulle kerjäämään sillä välin muut tekevät töitä.
M39
Tämä on niin totta!
Yläasteen mopojonneilla on kypsemmät jutut kuin Sainiolla, joutaa pois.
Moisio on terävä ja huumorintajuinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin jo vuosia sitten Sika-Harriin. Verbaliikka tehosi, ulkonäkö ei kylläkään...Harmi, etten enää jaksa kuunnella Korporaatiota; Sainio pilasi ohjelman tyhmillä kommenteillaan ja lätkäjutuilla. Jää hyvästi Harri, palaan kuuntelijaksesi, jos juontajaparisi vaihtuu. T: Keski-ikäinen naisihailijasi, jolla on -valitettavasti- tatuointi
Joo sama mulla, en kestä kuunnella yhtään Sainion potaskaa,
Harri Moisiolle uusi juontajapari ja äkkiä!!
Vierailija kirjoitti:
Moisio on terävä ja huumorintajuinen.
Moisio on sopivan itseironinen ja yleisivistynyt. Joillain elämän osa-alueilla tietämys on jopa hämmentävän tarkkaa, esim. muistaa kaikki miss Suomet sieltä 50-luvulta tähän päivään.
Heikelän kanssa oli mielestäni paras kombo, silloinhan Harri oli selkeästi se kakkosviulun soittaja. Nyt Sainion kanssa homma on hiljalleen parantunut mutta ketju on vain niin vahva kuin sen heikoin lenkki ja sehän on Sainio joka on selkeästi se wing man.
Moisio ilmoitti yksi aamu, että olisi kiva olla ekaluokkalaisen isä 57- vuotiaana. Läpällä heitetty, mutta av mammoille tämä tiedoksi saatettakoon.
Moisio on hyvä, Sainion voisi vaihtaa johonkin parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Moisio ilmoitti yksi aamu, että olisi kiva olla ekaluokkalaisen isä 57- vuotiaana. Läpällä heitetty, mutta av mammoille tämä tiedoksi saatettakoon.
Moisio on hyvä, Sainion voisi vaihtaa johonkin parempaan.
Uuuuuu
Ohis, mut Moisio tai sen kollega ite alottanu tän ketjun. Ja kirjottanu suurimman osan kommenteista. Myös negatiivisista.
P.S: Mut oli miten oli, älykäs mies on seksikäs. Moisio on älykäs.
Miksi olisi kirjoittanut itse? Pyh, tuskin on tarvetta. Joko selvisi naismaku?
Onko tähän naisasiaan tullut selvyyttä?