Mitäs teette vappuna??:)
Kommentit (77)
Lähdetään kelkkailee ja pilkille. Paistellaan samalla makkaraa. Taidan ottaa skumpan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mennään laittamaan viljelypalstaa kuntoon kesää varten
Meillä on vielä kasvimaalla lunta puoleen sääreen :)
IISAKSONNI kirjoitti:
En vapusta tiedä mutta mutta kiskon perjantaina kaksin käsin viinaa ja kintaaseen, ihan vaan vitutukseen kun jouduin töihin.
Ei ole enää energiaa paskoa uimahalliin, ihan varmaan vielä jatkan sitä kun on tarpeeks aikaa.
-IISAK SONNI
Oikeasti paskot uimahalliin 😔
Nyt alat herrasmieheksi. Herrasmiehellä on hyvät käytöstavat. Hän on kohtelias ja huomaavainen :)
Kevään kunniaksi lipun voisi nostaa salkoon. Menen mieheni kanssa laittamaan kahvitarjoilua kristilliseen vapputapahtumaan. Leivon aamulla jotain makeaa tarjottavaa.
Mietin vielä munkkien tarjoamista. Itse en niitä kaipaa, mutta kaipaavatkohan muut.
Tarjoamme simaa.
Serpentiinejä ja vappupalloja tilaisuuteen ja kotiin.
Kotona haluan kokeilla raakoja korvapuustejä.
Vihreää minttujäätelöä suklaakastikkeella on suunnitelmissa myös.
Jos ehtii, niin jotain pihatöitä pääsee myös aloittelemaan sulaneista kohdista :)
Olen yksin. Suurin osa ihmisistä ei varmaankaan voi edes kuvitella millaista on olla yksinäinen.
Olen töissä. Mies menee nuoremman lapsen kanssa mökille, koska esikoinen on kutsunut kavereitaan meille kotiin. Illalla töiden jälkeen (klo 21) ajan mökille, käyn saunassa ja nukun. Vappuaamuna takaisin töihin.
Teidän verovaroillanne uurastava yleläinen
Luen kirjaa, pyöräilen, juon vettä, onanoin ja itken.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin kotona niin kuin aina muulloinkin juhlapäivinä, minulla ei ole yhtään ystävää 😢
Jos asut helsingissä, tule Vallilan vapputansseihin. Pääset ainakin ihmisten ilmoille hieman?
Kuiva vappu,mitäs sitä vanhana enää riekkumaan
Vedän sellaset perseet olalle!#
Ettei ole hetkeen nähtykään🙂🙂🙂👍🤘🤘🤘
En mitään erikoista, ties vaikka kävisin hiihtämässä😆
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin kotona niin kuin aina muulloinkin juhlapäivinä, minulla ei ole yhtään ystävää 😢
Ajattelin jo hetken onko tämä viimevuotinen ketju, kun kuulosti samalle mitä itsekin olisin voinut kirjoittaa :D
N39 kirjoitti:
Olen yksin. Suurin osa ihmisistä ei varmaankaan voi edes kuvitella millaista on olla yksinäinen.
Sama. Ja niinpä. ☹️💔
Mennään perheen kanssa kavereille. Grillataan (vaikka sataisi lunta), lapset juo simaa, syödään munkkeja ja tippaleipiä. Illemmalla aikuiset ottaa olutta tai viiniä. Vapunpäivänä mennään paikalliselle vapputorille, ostetaan lapsille ilmapallot ja käydään jätskikioskilla (vaikka sataisi lunta).