Mitäs teette vappuna??:)
Kommentit (77)
Luen pääsykokeisiin! Tänä vuonna se opiskelupaikka lohkeaa mulle!!!
Yksin lähden konserttiin Tallinnaan vappua viettämään . Suunnitelmissa museo, ravintola, konsertti ja baariin. Kahden päivän reippailuloma tiedossa!
N34
Vierailija kirjoitti:
Grillataan makkaraa räntäsateessa ja juodaan kännit.
Haha, sama. Ollaan pyydetty kavereita grillaamaan. 😄
Järjestän hyvin vapaamuotoisen vappuvastaanoton ystävilleni. Asun keskustassa, joten tänne on helppo tulla juomaan kuoharia, kun ulkona tulee liian kylmä. Lapsia ei onneksi ole vielä juuri kellään.
Vapputraditiooni kuuluu:
Ilmapallot + serpentiinit.
Teranssin pesu mäntysuovalla.
Putsatut terassikalusteet paikoilleen.
Ehdottomasti orvokkeja koristeeksi terassille.
saunominen.
grillataan, syödään munkkeja ja juodaan itsetehtyä jääkylmää simaa.
Keitetään pannukahvit ja istuskellaan terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin kotona niin kuin aina muulloinkin juhlapäivinä, minulla ei ole yhtään ystävää 😢
:( Surku! Eikö ole ketään mukavaa sukulaista tai hyvää tuttavaa, jonka kanssa voisi kilistellä tai syödä yhdet munkit?
Vierailija kirjoitti:
Luen pääsykokeisiin! Tänä vuonna se opiskelupaikka lohkeaa mulle!!!
Tsemppiä! Mut älä aliarvioi taukojen merkitystä! Ne voi lisätä työtehoa huomattavastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vapputraditiooni kuuluu:
Ilmapallot + serpentiinit.
Teranssin pesu mäntysuovalla.
Putsatut terassikalusteet paikoilleen.
Ehdottomasti orvokkeja koristeeksi terassille.
saunominen.
grillataan, syödään munkkeja ja juodaan itsetehtyä jääkylmää simaa.
Keitetään pannukahvit ja istuskellaan terassilla.
Mulle tuli tästä mieleen yksi nuoruusvuosien lempikirjani. Siinä viettivät vappua suunnilleen noin. Kuulostaa mukavan rauhalliselta.Taidankin lukea tuon kirjan, jos minulla vielä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillataan makkaraa räntäsateessa ja juodaan kännit.
Haha, sama. Ollaan pyydetty kavereita grillaamaan. 😄
Samoin 😀
Teen perjantaista maanantaihin iltavuoroa. Jostain syystä ei juuri vituta, vähän vaihtelua siihen rellestämiseen ja serpentiinisotkuun :DD
Kokkaillaan hyviä ruokia perhepiirissä luultavasti grillataan ja saunotaan. Toki laitetaan kaikki koristehärpäkkeet myös! Käyn katsomassa jossain vaiheessa myös kaverin keikkaa ja lapsi pitää varmaan omat allasjuhlat. Perusvappua. :)
Tuskin mitään, vappu on mulle päivä toisten joukossa. Kivaa tosin, että mies on kotona eikä töissä.
Grillaamaan ja alkomahoolia kohtuudella nautittahan.
Köyhänä työttömänä vappu on samanlainen päivä kuin muutkin. Puuroa, makaronia, leipäjonoa. Olisi kaunis ilma, voisi lähteä pitkälle pyöräretkelle ihailemaan heräilevää luontoa.
Yöt menevät töissä, päivät nukkuessa. Jossakin välissä pitäisi ehtiä paistaa pieni satsi munkkeja ja grillata nakkeja ja vihanneksia. Sima on pullotettu ja perunasalaatti ostettu.
Aattona ystäväpariskunnan luokse juhlimaan. Poikaystävän kanssa mennyt vähän huonosti joten en tiedä menenkö sinne yksin vaiko yhdessä vaiko sinkkuna...
Maanantaina lähdemme ystäväporukan kanssa purjehtimaan. Tai jos poikaystävän kanssa sovittu niin heidän perheensä järjestämä iso brunssi.
Grillataan kavereiden kaa jonkun luona, juodaan kaljaa ja katsotaan Englannin Valioliigaa ja sit illalla käydään jossain kaupungilla. m27
Piti mennä mökille, mutta toi kylmyys ja jatkuva sade muuttaa suunnitelmat. Kotona varmaan ollaan.