Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyytymätön matkahuollon postiin

Vierailija
25.04.2017 |

"Odottaa lastausta noutopisteeseen" nyt odoteltu tässä eilinen ja tämä päivä eikä vieläkään edes matkalla noutopisteelle. Miten voi olla noin hidasta, kun luvattiin, että tänään pitäisi tulla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Odottaa lastausta noutopisteeseen" nyt odoteltu tässä eilinen ja tämä päivä eikä vieläkään edes matkalla noutopisteelle. Miten voi olla noin hidasta, kun luvattiin, että tänään pitäisi tulla.

Älä vain kysy asiaa matkahuollosta vaan vauva.fi foorumilla sillä me kyllä tiedämme miksi paketissi jumittaa matkahuollossa. Uusavuttottomat taas vauhdissa?

2/5 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen sitä, miksi mulle tulevat paketit päätyy jonnekin kauimpana olevaan Matkahuollon toimipisteeseen, vaikka lähempänä olisi peräti 6 asiamiesnoutopistettä. Ei taida valikoitua noutopiste lähetyksen saajan kotiosoitteen mukaan automaattisesti siihen lähimpään, saman postinumeron sisällä olevaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Mä taas ihmettelen sitä, miksi mulle tulevat paketit päätyy jonnekin kauimpana olevaan Matkahuollon toimipisteeseen, vaikka lähempänä olisi peräti 6 asiamiesnoutopistettä. Ei taida valikoitua noutopiste lähetyksen saajan kotiosoitteen mukaan automaattisesti siihen lähimpään, saman postinumeron sisällä olevaan.

Mulla on varsinaiseen Matkahuoltoon matkaa noin 150m. Tuli sitten paketti ja Matkahuolto ystävällisesti päätti toimittaa paketin lähinpään asiamiesnoutopisteeseen - 2km päähän. Eli juu. Järjen käyttö olis suotavaa Matkahuollossakin.

Vierailija
4/5 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Ole yhteydessä matkahuoltoon. Jossain vaiheessa olet varmasti asioinut matkahuollossa, ja sinun toimipisteeksi on merkitty tämä piste minne lähetykset saapuvat. Sen voi vaihtaa mieleiseksi. Se tehtävä on sinun oma, ei matkahuollon tehtävä.

Vierailija
5/5 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuollon tehtävä ei ole arvioida mikä on sinun lähin toimipiste, matkahuolto toimittaa paketin siihen pisteeseen mihin se on määrätty toimittaa. Sinun tiedot voi olla matkahuollon tietokannassa, olet esim voinut joskus lähettää paketin jostain tai sitten ensimmäisen kerran kun olet sähköisen järjestelmän aikana pakettipalveluja käyttänyt niin sinulle on summassa sattunut juuri se tietty noutopiste. Suosittelen siinä vaiheessa kun matkahuollon kanssa asioitte, tarkastamaan noutopisteen tiedot. Samalla paikkakunnalla voi olla kymmeniä asiamiehiä, asiakkaan OMALLA vastuulla on se, minne paketin haluaa toimitettavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä