Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyisin monet miehet tuntuvat suorastaan pelkäävän lapsia. Oletteko huomanneet tämän ilmiön?

Vierailija
25.04.2017 |

Onko sinun lähipiirissäsi pari-kolmikymppinen mies, joka ei osaa olla luontevasti lasten kanssa ja pelkää tai jopa inhoaa lapsia? Mistä tällainen suuntaus mielestäsi kertoo?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaik se että eipä kiinnosta jonkun yh:n lapset, eikä koko yyhookaan sen jälkeen kun käy asia ilmi ":D"

Vierailija
22/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te jotka väitätte että vierasta lasta ei saa edes katsoa kun heti saa pedofiilin leiman niin voitteko nyt ihan elävästä elämästä kertoa tälläisen esimerkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koen, että lapset on kuin jälkeenjääneitä ei kaikki osaa olla luontevasti kehitysvammaistenkaan kanssa.

Olen samaa mieltä, vaikka en tätä uskaltaisi koskaan sanoa ääneen. Huvittavaa kyllä olen ammatiltani opettaja. Alle kouluikäisten lasten kanssa en tule ollenkaan toimeen.

Vierailija
24/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te muka tajua, olette luoneet kulttuurin jossa kaikki miehet leimataan pedofiiliksi ja nyt silmät lautasena hämmästelette, kun olette saaneet juuri mitä halusittekin, teidän lapsia vihataan eikä heidän kanssa haluta olla missään tekemisissä.

Mitäs tämä nalkutus tarkoittaa?

Ei savua ilman tulta...

Ovatko lapset valittaneet sinusta vanhemmilleen? Parempi tosiaan että sinä pysyt kaukana lapsista.

Vierailija
25/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaik se että eipä kiinnosta jonkun yh:n lapset, eikä koko yyhookaan sen jälkeen kun käy asia ilmi ":D"

Juu, en tajua mitä kiinnostavaa muka jonkun random tyypin lapsissa on ja miten sä niinkuin olet niiden kanssa. Pitäisikö miehestä kuoriutua joku Ronald McDonald joka viihdyttää lapsia ja tekee niille taikatemppuja.

Vierailija
26/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo uniikit lumihiutaleet NicoPetterit ja JessicaAngeliniinat, koko witun maailmanhan pitää pyöriä heidän navan ympärillä, jos vanhemmilta kysytään. Itse en vihaa lapsia vaan niitä narsistisia ja itsekkäitä vanhempia. 

Lapsia on maailmassa miljardeja, joten ketä kiinnostaa juuri sinun uniikki lumihiutaleesi, ei ketään usko pois.

Ihan peruskäytöstapoihin kuuluu ihmisten tervehtiminen. Jos on kanssani keskustelemassa ja lapsi on minulla rattaissa, ei kysymys ole siitä että keskustelukumppanin pitäisi jotenkin palvoa mun lasta, vaan huomioida hänet ninkuin huomioisi vaikka aikuisen seuralaisenikin. 

Vierailija
27/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sairas ketju.

Vierailija
28/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvauvat ei ärsytä. Mutta sellaiset meuhkaavat 3-5vuotiaat ärsyttää varsinkin kaupassa käydessä kun yh-mutsit ei pidä näitä äpäröitään kurissa vaan kakarat sinkoilevat sinne tänne ja huutavat

Vierailija
29/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pelätä kun ei ole suojaväriä tai suojauskontoa. Jos valkoinen mies katsoo nyky suomessa lasta hän on pedofiili. Jos arapi livauttaa katalan kyrpänsä lapseen hän on kulttuurillisesti erehtynyt.

Vierailija
30/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo uniikit lumihiutaleet NicoPetterit ja JessicaAngeliniinat, koko witun maailmanhan pitää pyöriä heidän navan ympärillä, jos vanhemmilta kysytään. Itse en vihaa lapsia vaan niitä narsistisia ja itsekkäitä vanhempia. 

Lapsia on maailmassa miljardeja, joten ketä kiinnostaa juuri sinun uniikki lumihiutaleesi, ei ketään usko pois.

Kyllä tervehtiminen on ihan peruskohteliasta käyttäytymistä. Jos vieressäni olisi aikuinen, kyllä häntä tervehdittäisiin. Miksi ei lasta? 

Vierailija
31/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sairas ketju.

Mitä sairasta tässä muka on, se nyt on karu fakta ettei ventovieraat lapset kiinnosta muita hevonpaskaakaan. Tervetuloa tosimaailmaan.

Vierailija
32/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on vitusta!

M

Sieltähän me kaikki, sinä myös :D

Vierailija
33/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mies pysyy kaukana penskoista ja akoista, ne aiheuttaa pedofiliaa.    Kaikki miehet jotka on kiinnostunu, ovat pedofiileja.

Vierailija
34/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tervehtiminen on ihan peruskohteliasta käyttäytymistä. Jos vieressäni olisi aikuinen, kyllä häntä tervehdittäisiin. Miksi ei lasta? 

Koska lapsi ei kykene riittävään vuorovaikutukseen vieraiden ihmisten kanssa. Yhtä hyvin voisin tervehtiä koiraa tai lyhtypylvästä.

Vierailija
35/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 24 kirjoitti:

Pikkuvauvat ei ärsytä. Mutta sellaiset meuhkaavat 3-5vuotiaat ärsyttää varsinkin kaupassa käydessä kun yh-mutsit ei pidä näitä äpäröitään kurissa vaan kakarat sinkoilevat sinne tänne ja huutavat

Todennäköisesti tunnistat yhn lapset siitä että ne käyttäytyvät hyvin ja auttavat äitiään. Kun kasvattaa lasta yksin ei ole varaa antaa siitä tulla häiriönarsistia.

Vierailija
36/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua ihan siitä, ettei ole kokemusta lapsista ja ei osaa olla luontevasti niiden kanssa. En minäkään naisena osaa, vaikka kaikki niin olettavat. Minulle on lykätty pakolla mm. vauva syliin ja tiuskittu siihen päälle, kun en ole osannut pidellä sitä oikein. Tekisi mieli kysyä, että mikä näitä ihmisiä vaivaa? Miksi minun tulisi osata olla luontevasti vieraiden lasten kanssa? Koska olen nainen?

Vierailija
37/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lapsi ei kykene riittävään vuorovaikutukseen vieraiden ihmisten kanssa. Yhtä hyvin voisin tervehtiä koiraa tai lyhtypylvästä.

Hyvät vuorovaikutustavat oppii kun ei ikinä tervehdi tai katso muita silmiin. Suomalainen tapa on kohdella kaikkia lyhtypylväinä.

Vierailija
38/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 24 kirjoitti:

Mistä tunnistat äidin yksinhuoltajaksi? Siitäkö että ei ole kauppa reissulla mies mukana? Monellako naimisissa olevalla naisella on mies aina mukana kaupassa? Ja luultavasti se yh-äiti on yh vastentahtoisesti sen vuoksi että miehenketale on luikkinut vastuutaan karkuun ja tehnyt lapsistaan "äpäröitä".

Vierailija
39/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua ihan siitä, ettei ole kokemusta lapsista ja ei osaa olla luontevasti niiden kanssa. En minäkään naisena osaa, vaikka kaikki niin olettavat. Minulle on lykätty pakolla mm. vauva syliin ja tiuskittu siihen päälle, kun en ole osannut pidellä sitä oikein. Tekisi mieli kysyä, että mikä näitä ihmisiä vaivaa? Miksi minun tulisi osata olla luontevasti vieraiden lasten kanssa? Koska olen nainen?

Sain ensimmäisen lapsen parikymppisenä ja siitä vuosia myöhemmin alkoi kaverit lisääntyä. Siinä työnsivät omia kuolaajiaan syliini "pulasta tuon kun osaa". Yäk. En.

En ole vieläkään oppinut käsittelemään muiden lapsia enkä erityisemmin pidä niiden seurasta.

Vierailija
40/62 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pidetään pedofiilina jos rupean lähestymään lapsia noin vain. 

-M21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi