Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannabiksen haju tulee meille sisälle naapurista

Vierailija
25.04.2017 |

Ollaan lapsiperhe ja alakerran naapureiden pilven polttaminen tuoksahtaa aika usein rappukäytävässä ja ihan meillä sisälläkin. Ollaan viety asiaa eteenpäin mutta kuinka yleisestä ilmiöstä on kyse? En oikein tykkää kasvattaa lapsia ympäristössä jossa joutuvat haistelemaan kannabiksen hajua omassa kodissaan. Olemme tosin harkinneet muuttoakin.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan ok että lapsiperheen naapurissa käytetään huumeita ja ties mitä?!

Kannabis: huumeita tai ties mitä. Jep...

Vierailija
22/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Tosin ei lapsia. Mutta ei ole kiva kun asunnossa haisee kannabis tai mikään muukaan kutsumaton haju. Lisäksi aamuisin joudun kärsimään mädäntyneen pskan aiheuttamasta hajusta kun ikivanha automaattinen "ilmastointi" on päällä 2 tuntia.

En ole nipo ja mun puolesta muut saa elää kuten haluaa kunhan toisia ei vahingoiteta mutta on se ikävää kun asunto lemuaa kannabikselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijään yhteys, ja jos se ei auta, tee rikosilmoitus. Meillä oli sama ongelma, 3kk valitin ihan jokaisesta kerrasta kun polttelivat (useita kertoja viikossa). 

Minun puolesta kukakin saa poltella ihan mitä tykkää, ja olivat hajuhaittaa lukuunottamatta ihan harmittomia tapauksia. Mutta kun nämä valopäät polttelivat sisällä, olisivat edes siirtyneet parvekkeelle kun saivat ensimmäisen huomautuksen asiasta. Meidän talossa ilmanvaihto on onnetonta, pilven käry tuli rappukäytävän kautta suoraan meidän eteiseen, haju tarttui minun ja lapsen ulkovaatteisiin. Oli tosi kiva viedä lapsi hoitoon ja miettiä, haistaako hoitajat pilven vaatteista, ja koska mulla on lastensuojelu oven takana. 

Vierailija
24/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuhaitasta ei ole terveyshaittaa, mutta kyllä olisin naapureihin yhteydessä jos haju on oikeasti voimakasta, siis sellaisella tasolla, että ne polttelee sisätiloissa oikein urakalla sätkiä, eikä höyrystä tai edes käytä bongia, joista lähtisi vähemmän hajua ja olisi naapuriystävällisempiä. Itse kasvattaminen ilman kunnollista hajunpoistoa kerrostalossa on mielestäni myös röyhkeää naapureita kohtaan, ei vaarallista, mutta epäkunnioittavaa, ja toki myös aika uhkarohkeaa.

Vierailija
25/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinpä olette kuitenkin kaikki perillä miltä Kannabis tuoksuu :D.

Vierailija
26/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa että sitä kannabiksen polttelijaa ei paljo hetkauta naapurit, isännöitsijä, poliisit

Vierailija
27/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi ettei se suoranaisesti haittaa, haju vain, eli varmaan omasta kokemuksesta tuntee hajun

Vierailija
28/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut näitä kannabis haisee-valittajia. Itse en haista mitään. Tosin olen vaan pari kertaa poltellut. Ei se musta haise miltään saati että pitäis haistaa toisesta kerroksesta niin what the fuxk?

Vierailija
29/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijään yhteys, ja jos se ei auta, tee rikosilmoitus. Meillä oli sama ongelma, 3kk valitin ihan jokaisesta kerrasta kun polttelivat (useita kertoja viikossa). 

Minun puolesta kukakin saa poltella ihan mitä tykkää, ja olivat hajuhaittaa lukuunottamatta ihan harmittomia tapauksia. Mutta kun nämä valopäät polttelivat sisällä, olisivat edes siirtyneet parvekkeelle kun saivat ensimmäisen huomautuksen asiasta. Meidän talossa ilmanvaihto on onnetonta, pilven käry tuli rappukäytävän kautta suoraan meidän eteiseen, haju tarttui minun ja lapsen ulkovaatteisiin. Oli tosi kiva viedä lapsi hoitoon ja miettiä, haistaako hoitajat pilven vaatteista, ja koska mulla on lastensuojelu oven takana. 

No ei TASAN tartu vaatteisiin! Vittu mitä tyyppejä täällä taas...

Vierailija
30/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on vielä toistaiseksi laitonta, joten senkun vaan soitat poliisit paikalle. Loppuu polttelu siihen.

Vierailija
31/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei TASAN tartu vaatteisiin! Vittu mitä tyyppejä täällä taas...

Todellakin tämä. Ette tunnistaisi edes päivittäiskäyttäjää, vaikka kadulla tulisi vastaan.

Siksi, koska siinä ei ole mitään erityisiä tunnusmerkkejä. Pinttynyt hajukin tulee siitä, jos käyttää tupakkaa siinä seassa, eli tupakka silloin haisee vaatteissa eikä niinkään muut yrtit.

Vierailija
32/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi ettei se suoranaisesti haittaa, haju vain, eli varmaan omasta kokemuksesta tuntee hajun

Uskokaa tai älkää, vaikka kerroinkin etten suhtaudu kannabikseen mitenkään negatiivisesti (jos ei aiheuta muille hajuhaittaa!), en ole sitä itse koskaan polttanut. Enemmän mua ihmetyttää jos pilven hajua ei tunne. Oletteko koskaan matkustelleet maissa joissa se on laillista, ja kenties ihmetelleet silloin tällöin eteen pöllähtävää kummallista hajua... Tai ihan täällä Suomessakin.

Vierailija
33/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää, vaikka kerroinkin etten suhtaudu kannabikseen mitenkään negatiivisesti (jos ei aiheuta muille hajuhaittaa!), en ole sitä itse koskaan polttanut. Enemmän mua ihmetyttää jos pilven hajua ei tunne. Oletteko koskaan matkustelleet maissa joissa se on laillista, ja kenties ihmetelleet silloin tällöin eteen pöllähtävää kummallista hajua... Tai ihan täällä Suomessakin.

Ja taas unohtu, ap kirjoitti.

Vierailija
34/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan ok että lapsiperheen naapurissa käytetään huumeita ja ties mitä?!

Siis ehkä ap:n huolen ymmärtäisi,jos naapurissa asuisi jotain arvaamattomia narkkareita,jotka riehuvat häiritsevästi,mutta nyt kyse on pelkästä hajusta,joten joo,on OK. 

Vierailija
35/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, pahempiakin haittoja naapureista voi olla kun kannabiksen polttelu.

Vierailija
36/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut naapureille hajuhaitoista? Vaikka ihan lappu postiluukusta saattaisi auttaa. Jos he eivät tajua, että haju tulee teille sisään? 

Vierailija
37/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvältähän se tuokuu, ikäänkuin imelältä

Vierailija
38/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no onneksi vaan kannabiksen käry. Meille kun tulee sisälle naapurista pesemättömän perseen haju

Vierailija
39/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko joku kuvailla sitä tuoksua?

Vierailija
40/122 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on vielä toistaiseksi laitonta, joten senkun vaan soitat poliisit paikalle. Loppuu polttelu siihen.

Pikkurikoksia kuten polkupyörä varkauksia ei edes tutkita mutta on aikaa tsekata polttaako joku kannabista. Käyttörikos on ihan älytön ja aiheuttaa enemmän ongelmia kuin itse käyttö. Nyt kun kannabiksen laillistuminen on jo alkanut niin nopeimmat käärii siinä rahat. Suomella ei ole nähdäkseni mitään mahdollisuuksia ehtiä niiden joukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi