Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs hauskoja kommelluksia teillä lapsiperheissä väsyneenä on käynyt?

Vierailija
25.04.2017 |

Meillä mies puki tänään lapset. 3kk vauvalla päällä kietaisupody vain puolittain, jaloissa tumput ja housuina isoveljen shortsit. Alle 2v Isoveljellä vauvan pody päällä. :D ja meillä iskä on ihan "osallistuva isi". Ei muuten itse huomannut edes mitään kummaa noissa vaatteissa vaikka toisella hihat ulottuu nippa nappa kyynerpäihin ja kaula-aukko venyneenä tisseihin asti.
Itse kerran väsyneenä yritin laittaa itselle jalkaan housuvaippaa. :D
Mitäs muilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset päällä ja koetin sovitella itselleni vauvanvaippaa ymmärtämättä hetkeen, mikä pielessä. Keitin kahvia ilman puruja. Keitin perunoita laittamatta hellaa päälle. Suihkutin hyönteismyrkkyä tukkaan, kun piti olla kuivashampoota.Kännykän soidessa otin sen käteen ja menin ihan puihin, että mitä minä  nyt teen tai sanon?

Ihana univelka <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaankin se klassisin: lapset istuvat tuplarattaissa, nuoremmalta putoaa tutti suusta. Nostan tutin ja lykkään suuhun vanhemmalle lapselle, joka ei ollut tuttia enää hyvään aikaan käyttänyt. Esikoisen ilme oli paljon puhuva.

Vierailija
4/4 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perinteinen: jääkaapista löytynyt pikkulapsiaikana milloin mitäkin kuten kännykkää, autonavaimia...

Mieheltä jäi joskus vauvalle vaippa laittamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän