Ostettiin sitten talo jossa kummittelee =(
Luulimme viimein saavamme kauniin tuvan ja perunamaan, mutta suureksi järkytykseksi meillä taitaa olla räyhähenki. Tavarat vaihtelevat öisin paikkoja, kuuluu laahustavia askelia ja seiniin hakataan. Jos esimerkiksi vessapaperirullan jättää seinätelineeseen, se on hetken päästä lattialla purettuna, astiat liikkuvat itsestään jne.
Osaako joku neuvoa mitä tehdä? Siis joku jolla on kokemusta asiasta, en kaipaa mitään provo-viestejä vaan oikeaa apua.
Kommentit (37)
Tosin itse en pyytäisi kauniisti vaan huutamalla....
Voisiko pappi käydä siunaamassa talon, onko siitä apua?
ap
Olette muuttaneet asuntoon jossa asuu " välitilassa" eläviä sieluja. Pyytäkää heitä elämään sovussa kanssanne, selittäkää tilanne kauniisti. Ette halua erimielisyyksiä. Voitte myös kehottaa heitä muuttamaan. Mistäpä sen tietää vaikka joskus joku tulisi häiritsemään omaa rauhaasi.
hyvä ystäväni käski vaan huutaa kun tiedän hengen lähellä olon " mene pois saatana, olen Jumalan lapsi" .
Nyt vaan sitten huutelemaan :-)
Itse kun muutimme tunsin että täällä ei olla yksin, jostakin syystä eläkertaan ei voinut mennä niin, ettei laittanut valoja päälle... eikä tavarat pysyneet yläkerran kaapissa vaan aina ne ilmaantui lattialle... kellarin ovi pysy lukossa ja kun vaihdoimme lukon se oli seuraavana aamuna rikki... takan pellit aukeilevat ihan itsestään ja keittiön kaapin ovet eivät pysy kiinni vaan joka aamu ne on auki...
Minä olen miettinyt pappia, mutta jotenkin olen niin hölmä että uskon ties mihin manaaja elokuviin ja pelkään mitä tapahtuu kun pappi tänne tulee siunaamaan=) naurakaa vaan...
Mutta toisaaltaan ei täällä mitään pahaa tapahdu, eikä täällä tarvitse ihmeemmin pelätä...
kannattaa hyodyntaa Skepsiksen haastesumma. Sen kun saa helposti osoittamalla nuo ilmiot todellisiksi. Varmaan saatte sovittua, minkalainen koe tyydyttaa molempia osapuolia. Olisitte sitten ensimmaisia maailmassa ikina, ketka ovat pystyneet todistamaan yliluonnollisen ilmion.
Skepsiksen kotisivut on www piste skepsis piste fi
Tiedän että jossakin päin tutkitaan paranormaaleja ilmiöitä. Sieltä osaisivat varmasti neuvoa oikean henkilön auttamaan teitä. Muistaakseni paikka oli Turku.
Ota yhteyttä amerikkalaiseen James Randi-järjestöön. Kyseinen järjestö tutkii ja paljastaa paranormaaleja huijauksia. Kuvaamasi kummitus voi hyvinkin voittaa järjestön tarjoaman miljoonan dollarin palkinnon.
Ok, ko. palkintoa on tyrkytetty jo vuosikausia, ja kaikki lukemattomat hakijat ovat paljastuneet joko luonnollisiksi ilmiöiksi tai huijauksiksi.
Mutta JOS OLET NOIN VAKUUTTUNUT KUMMITUKSESTANNE, NIIN MIKSI ET YRITTÄISI?
Eli se on www. randi. org
(ota välilyönnit pois, linkitys kun on tällä palstalla kielletty)
;=DDDDDDDDD
(16)
Vierailija:
kannattaa hyodyntaa Skepsiksen haastesumma. Sen kun saa helposti osoittamalla nuo ilmiot todellisiksi. Varmaan saatte sovittua, minkalainen koe tyydyttaa molempia osapuolia. Olisitte sitten ensimmaisia maailmassa ikina, ketka ovat pystyneet todistamaan yliluonnollisen ilmion.Skepsiksen kotisivut on www piste skepsis piste fi
Sitäpaitsi mistäs tiedän miten oikukas henki on kyseessä. Suuttuu vielä niin ettei jätä koskaan rauhaan. Minua kummittelu ei häiritse, mutta pelottaa lasten vuoksi.
ap
JOS kummitus olisi todellinen, sinähän olisit kohta niin rikas, että voisit ostaa kevyesti uuden talon.
Mutta taikausko ei paljon rahamassia kasvata.
Kuin että yritä neuvotella " asukkaan" kanssa joko hänen poismuuttamisesta tai sitten sovussa asumisesta. Mutta missään nimessä ei tarvitse pelätä. Henkiolennot ovat harvoin vaarallisia. =)
t. toinen samassa tilanteessa ollut.
psykiatrin puoleen kääntyminen oli minusta paras vaihtoehto. Jos ei tosiaan sitten halua lyödä rahoiksi...
Mulla oli kerran Nightmare on Elm street Freddy Krueger juliste seinällä .ja aloin nähdä painajaisia siitä .Ne kestivät noin vuoden .ja loppuivat vasta kun heitin sen julisteen pois .oli pakko .ja kerran mua veti outo voima hautausmaalle ja kuulin suden ulvontaa .mun ikkunan takaa . Ja olin täysin hereillä .siitä on jo vuosia .on noita outoja juttuja sattunut mulle enemmänkin .ja nyt menen naimisiin oikean vampyyrin kanssa .muutan irlantiin mietin vaan että miksei Suomessa ole vampyyreitä ? Siis oikeita sellaisia ? Tiedän miten tullaan vampyyriksi , itse menen naimisiin sellaisen kanssa .
Ostettiin ok-talo. Saimme pian muuton jälkeen kuulla, että talossa oli tapahtunut asia, josta 2 henkilöä sai tuomion nimikkeellä kuolemantuottamus. Kaikenlaista erikoista tapahtui, mutta jotenkin "hyvässä hengessä". (Talossamme menehtynyt henkilö oli erittäin pidetty ja hyvä tyyppi. En tiedä, vaikuttiko se tähän...)
Ns. erikoisuudet vähenivät huomattavasti, kun pappi siunasi kotimme kuopuksen ristiäisten yhteydessä. Sitä suosittelisin myös muille, jotka elävät ns. selittämättömien asioiden talossa.
Voin tulla asumaan teille joksikin aikaa. Minusta eivät kummitukset nimittäin tykkää ollenkaan, häipyvät maisemista etenkin, jos viivyn kylässä vähänkin pitempään. En tiedä, mistä moinen johtuu, mutta todistettu on pariinkin kertaan. Enkä edes suorita mitään rituaaleja, olen vaan.
Minulla on suvussa ollut useampi shamaani ja vainajien rauhoittelija, mutta itse en usko mihinkään yliluonnolliseen enkä ole itse kokenut kuin kaksi tapausta, joille en ole selitystä löytänyt (mikä ei tietenkään tarkoita, etteikö luonnollista selitystä olisi näillekin ollut olemassa).
Kerrotte entisen osoitteenne ja sanotte että sinne voi mennä vapaasti räyhäämään.