Ostettiin sitten talo jossa kummittelee =(
Luulimme viimein saavamme kauniin tuvan ja perunamaan, mutta suureksi järkytykseksi meillä taitaa olla räyhähenki. Tavarat vaihtelevat öisin paikkoja, kuuluu laahustavia askelia ja seiniin hakataan. Jos esimerkiksi vessapaperirullan jättää seinätelineeseen, se on hetken päästä lattialla purettuna, astiat liikkuvat itsestään jne.
Osaako joku neuvoa mitä tehdä? Siis joku jolla on kokemusta asiasta, en kaipaa mitään provo-viestejä vaan oikeaa apua.
Kommentit (37)
Me asumme tällä hetkellä kerrostaloasunnossa, jossa on henkiä läsnä. Spiritismin avulla saimme yhteyden henkiin, jolloin saimme tietää kuka ja miksi täällä henkenä oli. Lopetimme spiritismin kuitenkin Isä meidän-rukoukseen..
Olemme kuvanneet yhden hengistä (en tiedä kuinka monta niitä on), mutta sillä ei ole väliä. Tiedämme itse mitä täällä tapahtuu, joten emme halua tehdä siitä numeroa. Ja olemme muuten muuttamassa pois, sen verran ahdistavaksi elo on käynyt. Uskoo meitä kuka tahtoo tai on uskomatta, mutta esimerkiksi kahdeksan jälkeen illalla ei aina uskalla mennä tiettyyn osaan asuntoamme.
niin teistä tulisi upporikkaita! Kaikki tv-kanavat lähettäisivät kuvaa teidän hengistänne! Uisitte rahassa. Mutta valitettavasti sellaisia ei ole olemassakaan! Pöh.
Voit olla myös huoletta talossasi. Henget eivät voi sinua vahingoittaa vaan yleensä kyse on vain sielusta, joka ei jostakin syystä ole valmis jättämään maanpäällistä maailmaa.
Voimia ja uskallusta sinulle.
et kyllä ala pois manailemaan niitä jos on mahollista saaha paljon rahaa..
Nimittäin, kyseessä on melko varmasti tottumattomat omakotiasujat. Katsokaas kun vanhat talot ovat yleensä vetoisia tai siis hyvin ilmaa vaihtavia, se jo selittää puolet tästä mysteeristä, nimittäin jos ovet paukkuvat jne. Muutenkin jos ulkona kovasti tuulee niin talo saattaa natista. Osaselitys voi olla, jospa joku perheestänne kävelee unissaan ja siirtelee tavaroita... tää nyt varmaan on epätodennäköisempää, mutta voi olla mahdollista.
Siitä olen satavarma, että tälle löytyy joku luonnollinen selitys. Tv:n hömppä saattaa vaan joskus sekoittaa pään ja siitäkös mielikuvitus tykkää...
Mä muistan n. 10-vuotiaana kattoneeni vanhemmilta salaa yhden Hämärän rajamailla jakson ja olin ihan varma puolen vuoden ajan sen jälkeen että sänkyni alla asuu shadow man tai mikä varjomies se nyt olikaan. Öisin jos heräsin olin näkevinäni sen ääriviivat kun se kömpi sänkyni alta pois. No, onneksi aika teki tehtävänsä ja jossain vaiheessa sekin pelko unohtui.
Toisaalta kiehtovaahan se olisi jos siellä oikeesti joku spöökke asustelisi, ei kait siinä auta kuin vain ajatella että sopu sijaa antaa...
Nimittäin, kyseessä on melko varmasti tottumattomat omakotiasujat. Katsokaas kun vanhat talot ovat yleensä vetoisia tai siis hyvin ilmaa vaihtavia, se jo selittää puolet tästä mysteeristä, nimittäin jos ovet paukkuvat jne. Muutenkin jos ulkona kovasti tuulee niin talo saattaa natista. Osaselitys voi olla, jospa joku perheestänne kävelee unissaan ja siirtelee tavaroita... tää nyt varmaan on epätodennäköisempää, mutta voi olla mahdollista. Sitten vielä tottumattomat maaseutuasujat saattavat tuntea olonsa pelokkaaksi kun öisin ei olekaan katulamppuja ym. valaisemassa.
Siitä olen satavarma, että tälle löytyy joku luonnollinen selitys. Tv:n hömppä saattaa vaan joskus sekoittaa pään ja siitäkös mielikuvitus tykkää...
Mä muistan n. 10-vuotiaana kattoneeni vanhemmilta salaa yhden Hämärän rajamailla jakson ja olin ihan varma puolen vuoden ajan sen jälkeen että sänkyni alla asuu shadow man tai mikä varjomies se nyt olikaan. Öisin jos heräsin olin näkevinäni sen ääriviivat kun se kömpi sänkyni alta pois. No, onneksi aika teki tehtävänsä ja jossain vaiheessa sekin pelko unohtui.
Toisaalta kiehtovaahan se olisi jos siellä oikeesti joku spöökke asustelisi, ei kait siinä auta kuin vain ajatella että sopu sijaa antaa...
soneran palstalla nimimerkki Tainuli, kerro hänelle, hän osaa auttaa!
http: //keskustelu. soneraplaza. fi/forum. jsp?forum=261
tyhmää, taikauskoista ja kouluttamatonta porukkaa tällä palstalla pyörii.
JOS yliluonnollisia ilmiöitä olisi oikeasti olemassa, nuo Randin ja Skepsiksen rahapalkinnot olisivat jo menneet. Mutta kun ei ole olemassa. Tuollaisille jutuille on aina luonnollinen selitys. Joku pilailee. Yliluonnollisen " havainnoijan" psyyke on järkkynyt. Vanhan talon rakenteet elävät ja narisevat. Lapset sotkevat paikkoja. Joku kävelee unissaan.
Lukuisia ihan järkeviä selityksiä on olemassa, mutta ap:n kaltaisen heinäaivot eivät HALUA harkita niitä.
Miksi ap haluat uskoa kummitukseen?
-4- ja 6-vuotiaiden lasten äiti *huolissaan*-
Naapuri ei varmaan tykännyt, että siihen taloon muutti uudet asukkaat. Naapuri on saanut vihiä, että talon kellarin kätköihin on jäänyt joku arvokas maalaus tai kenties että siinä ennen asunut mummeli olisi vintille jonnekin parrun taakse kätkenyt vuosien eläkkeet. Nyt se vaan yrittää pelotella teitä muuttamaan pois, että pääsisi käsiksi kätköihin.
Vierailija:
-4- ja 6-vuotiaiden lasten äiti *huolissaan*-
Pitääkö tästä nyt heti lähteä turvakotiin yöksi, kun noin pahaksi on kummittelu mennyt?
-4- ja 6-vuotiaiden äiti *nyt jo paniikissa-
On muistettava että henget ei päätä asioista vaan he toimivat kun heitä käsketään.
Jos haluat voit pyytää papinkin siunaamaan talon, ei se henki siitä nokkiinsa ota. En usko saatanaan. Se henki on tosiaankin kuten jotkut jo kirjoitti ihan tavallinen kuollut ihminen. Ja voi olla hämillään uusista asukkaista.
Vierailija:
tyhmää, taikauskoista ja kouluttamatonta porukkaa tällä palstalla pyörii.
Vierailija:
Pitääkö tästä nyt heti lähteä turvakotiin yöksi, kun noin pahaksi on kummittelu mennyt?-4- ja 6-vuotiaiden äiti *nyt jo paniikissa-
tallentamaan huonetta. Jos meillä tapahtuisi tuollaista, hankkisin kyllä videokameran.
Siis siitähän se henki vasta hermostuisikin!! Etkö ole nähnyt Paranormal Activity -elokuvia..??
(hehehe)
Voi auttaa.Häviävät jos rukoilette,että Jumala auttaa.Ja jatkatte rukouksia kovasti.Tulin itse uskoon myös ja koko perhe.Ne hävisivät.Siunausta!
Tai no, 5 v poika ei uskalla olla yksin ylä- tai alakerrassa, vaan aina tulee sinne mihin aikuinenkin. 3 vee tyttö ei kyllä pelkää yksinkään.
tallentamaan huonetta. Jos meillä tapahtuisi tuollaista, hankkisin kyllä videokameran.