Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta on mukavaa olla MIES

Ei pakollinen mies Turusta
24.04.2017 |

En tarvitse elämään kaiken selittävää logiikkaa, eikä samaa sukupuolta edustavat eläjät noki silmiä päästä. Ei myöskään tarvitse käyttää fraasia "siis mä en kestä". Putkiaivoissakin on etuna, että ajatus kulkee kuin rännissä.

Nytkin avovaimo tuolla nauroi, kun pienen pojan maitolasi läikähti pöydälle. Lapsi, kysyi miksi naurat minulle, johon nainen vastasi, ettei jän nauranut lapselle vaan tapahtumalle. Tällä logiikalla tuo nainen purjehtii löpi elämänsä. Selittää kaiken itselleen edulliseksi.

Jos nyt hyvälle haltijalle saisin terveisiä vielä lähettää, niin haluan naisekseni 1960-luvun version Elina Salosta. Saisi katsella, kun kauniista silmistä tulisi vuosi vuodelta viisaammat. Ja toinen toive, että hän jaksaisi tällaista tyhjäntoimittajaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu se kikkelimakkara jalkojen välissä?

Tätä olen naisena aina halunnut tietää.

Vierailija
2/11 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paljon parempi nauraa tapahtuneelle kun antaa tukkapöllyä vahingon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kuin klitorislärpytin.

Vierailija
4/11 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole kyse sukupuolesta, jos ihminen on tyytyväinen itseensä ja elämään, löytänyt onnen. Se on hyvä juttu, itse kuitenkin koen kaikki miehet ja naiset sitä sun tätä yleistävät höpinät turhaksi vastakkainasetteluksi. Kaikki naiset ei ole kuin sinun avovaimosi, eikä kaikki miehet ole samanlainen kuin sinä.

M41

Vierailija
5/11 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu se kikkelimakkara jalkojen välissä?

Tätä olen naisena aina halunnut tietää.

Oletko neitsyt? Eikö ole ollut koskaan kikkeli jalkojen välissä?

Vierailija
6/11 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tunnu! Tiedät sen ittekin!

Tuntuuko se painavalta? Häiritseekö?

Vierailija
7/11 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätä ei näe, kun kattelee.

Vierailija
8/11 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavaa olla muunsukupuolinen, sillä identiteettini turvin pystyn etäännyttämään itseni kummankin valtavirtasukupuolen aivopieruista. :) Lisäksi sillä olenko biologisesti uros vai naaras ja kumpana vastaantulijat minut mahdollisesti näkevät ei ole identiteettini suhteen mitään merkitystä, mikä on jopa aika voimaannuttavaa.

Vierailija
9/11 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo "voimaantua" on kyllä selkeästi naaras. Se on suora käännös englannista, eikä tarkoita mitään. Yhtä ponnetonta kuin vaikka tsemppiä.

Vierailija
10/11 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoo "voimaantua" on kyllä selkeästi naaras. Se on suora käännös englannista, eikä tarkoita mitään. Yhtä ponnetonta kuin vaikka tsemppiä.

En edes tiedä mistä englannin termistä on olevinaan käännös, käytän sitä näissä yhteyksissä vain, koska se ihmisiä lähes poikkeuksetta hermostuttaa. 😂👌 Mutta tsemppiä sulle vaan!

Vierailija
11/11 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tunnu! Tiedät sen ittekin!

Tuntuuko se painavalta? Häiritseekö?

En ole AP mutta voin kertoa. Se tuntuu siltä että sinulla on kaikki voima ja mahdollisuudet maapallolla. Ilman sitä olisin kuin kuollut