Koko perhe hesburgereilla
Isä, äiti
N. 1,7 vee taapero veti hampurilaista, n.4 ja 3 veet söi pelkkiä ranskalaisia pöydältä. Kas kun ei annettu vauvan kantokopassa olevalle hampurilaista lusikalla.
Monipuolinen ravitseva perheateria.
Ja juu mä en syö hampurilaisia, olin siellä seurana aikuiselle ihmiselle joka pystyy itse päättää mitä syö toisin kuin nuo manipuloidut taaperot.
Kommentit (11)
huoh, hirveä synti syödä hesellä silloin tällöin.
Miten voit olla varma että oli 1,7v?
Jotkut käärii lapsensa mattoon ja teippaa sinne. Kannetaanko heistä mieluummin huolta kuin hampparilla käyvistä perheistä? Jos sulle tuli näkemästäsi ylevä mieli, pidä tieto itselläsi.
Mitä väliä? Lopulta kuollaan kaikki, jopa te superfoodin syöjät, joten kai sitä voi elämästä joskus nauttiakin.
Mä oikeestaan keksin monta muuta epäterveellisempää ruokaa, kuin hampurilaisen jossa on kuitenkin salaattia ja tomaattia mukana. Ei toki joka viikko nautittavaksi, mutta ihan pätevää apetta kesken päivän, jos on ollut liikenteessä ja vielä pitäisi jaksaa.
Meillä 4v. Syö hampurilaisen ja ranskalaiset.
Käydään pari kertaa vuodessa hesessä. tais taaperoittein vanhemmilla olla naurussa pitelemistä kun kyttäsit heidän syömistään. Tai sitten keskittyivät omaan syömiseen , niinkin sinun olisi kannattanut.
Jos käyvät siellä hesessä joka jumalan päivä niin se olisi jeesustelun arvoista mutta näin tuskin on niin mitä väliä! Relaa! Paska ihminen sinäkin olet vaikka nyt 5min tuntuu ylevältä.
Eikö lapsia saisi ikinä viedä heseen ? Mistä tiedät vaikka kävisivät kerran vuodessa ? Ja vaikka kävisivät viikoittain, niin tärkeintä on että saavat syödäkseen. Tässä maailmassa kuolee joka päivä tuhansia lapsia nälkään.
No jo on ongelmat. Mene hetkeksi lastensuojeluun tutustumaan (et oikeasti..) niin näet lapsia/perheitä/elämäntilanteita, joita on oikeasti syytä sääliä. Ne ongelmat on vähän eri luokassa, kuin perheen yhteinen hampurilaisreissu. Sitä paitsi se on minusta aika ihanaakin jos nyt ei ihan joka päivä tapahdu.
T. Sossu ja äiti
Huoh. Jos ko perhe käy hamppareilla joka päivä, niin sitten ehkä on syytä huolestua. Jos kyseessä kuitenkin on normi lapsiperhe, jossa satunnaisesti käydään hamppareilla, niin ei tosiaankaan ole mitään ongelmaa asiassa.
[ ] kiinnostaa
[X] ei kiinnosta