Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö minun jätttää mieheni?

Vierailija
24.04.2017 |

Oli tuossa vklpna pieni episodi joka jäi mietityttämään. Mulla on siis todella runsaat menkat kuparikierukan takia ja mies on verikammoinen eli ei voi sietää ollenkaan verta. Meillä siis jää silloin seksin harrastaminen vähälle, joskus ei ole ollenkaan yhdyntää menkkojen aikana. Noh, toissapäivänä sitten ehdotin että mentäisiinkö suihkuun panemaan, joka kävi miehelle, muttakun laitoin mun pinkin suihkumyssyn päähän mies olikin sitä mieltä että ei tuo päässä onnistu?!? Olin että mitä?!? En minä pese hiuksiani kun olin ne sinä päivänä jo pessyt ja tukan suoristaminen on aina hirveä homma. Otin tästä itseeni ja lähdin pois suivaantuneena. Jälkikäteen jäi mietityttämään tuliko tuossa miehen mulkkumainen ja pinnallinen luonne esiin, kun kerran ei suostunut harrastamaan mun kanssa seksiä tämä suihkumyssy päässä? Tiedän et tää saattaa joistai kuulostaa naurettavalta mut mun mielestä jo pienistäkin asiouista voi päätellä paljo ihmisen luonteesta. Kyse oli kuitenki yhdestä hiton suihkumyssystä, jolla ei pitäisi olla kenenkään seksielämään mitään vaikutusta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi. Mihin suhde perustuu noin muuten?

Vierailija
2/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi. Mihin suhde perustuu noin muuten?

Tarkoitatko tuolla minua vai miestä? Mies oli kylläkin hyvin tosissaan tuon myssyjutun kanssa ja niin minäkin nyt. Ollaan oltu 7v yhdessä. Rupesi vaan mietityttämään että jos ei voi harrastaa seksiä mun kanssa joku myssy päässä niin kuinka tosissaan hän mun kanssa on? Olen ollut tän episodin jälkeen vaisu miehelle ja nyt se koko ajan kyselee mikä mulla on. Mutta tiedän että jos avaudun ni tästä tulee riita, enkä nyt jaksais. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkumyssy esti seksin: lööppi iltapaskassa

Vierailija
5/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei taida ongelman ydin missään suihkumyssyssä vaan jossain ihan muualla. Liittonne ei kuullosta kovinkaan vakaalta

Vierailija
6/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole suihkumyssy, vaan kommunikaatioon liittyvät ongelmat, joita teillä on. Ette ole läheisiä tai keskustele asioista tarpeeksi. Siksi siitä myssystäkin tulee isompi ongelma kuin olisi tarpeen, koska sinä koet että se on vain yksi todiste muiden joukossa siitä, että mies ei ole sellainen kuin haluat. 

Nyt kissa pöydälle, jos puhuminen ei onnistu niin suhde on menossa kohti tuhoa. Se on karu totuus, mutta tiedät itsekin, että tässä on nyt jotain muutakin ongelmaa kuin suihkumyssy. 

Vierailija
7/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia aina kun kirjotan tänne jotain sitä epäillään provoksi? Ap

Vierailija
8/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole suihkumyssy, vaan kommunikaatioon liittyvät ongelmat, joita teillä on. Ette ole läheisiä tai keskustele asioista tarpeeksi. Siksi siitä myssystäkin tulee isompi ongelma kuin olisi tarpeen, koska sinä koet että se on vain yksi todiste muiden joukossa siitä, että mies ei ole sellainen kuin haluat. 

Nyt kissa pöydälle, jos puhuminen ei onnistu niin suhde on menossa kohti tuhoa. Se on karu totuus, mutta tiedät itsekin, että tässä on nyt jotain muutakin ongelmaa kuin suihkumyssy. 

Näimpä! En ajatellutkaan eträ ongelman ydin on yhdessä suihkumyssyssä. Tässä on jotain vakavampaa. Ap

Vierailija
9/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut  satukirjailijailijan uraa?

Vierailija
10/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että suihkumyssy olisi laitettu jonnekin muualle...

Minkä takia pitää väkisin harrastaa seksiä, jos toinen ei halua? Oikeastiko esileikkinä oli "mene mies suihkuun, kohta pannaan?"

Vierailija
11/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ihan yleinen syy eroon.

Vierailija
12/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että suihkumyssy olisi laitettu jonnekin muualle...

Minkä takia pitää väkisin harrastaa seksiä, jos toinen ei halua? Oikeastiko esileikkinä oli "mene mies suihkuun, kohta pannaan?"

No jos toinen ei halua mua niin sen takia tätä eroa mietinkin. Ap

Vierailija
13/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taisit suhtautu seksiin kuin ruoanlaittoon: ensin laitetaan essu ja sitten tarvikkeet esille. Miehellä meni fiilis ja sinä vedit pakeista herneet nenään.

Jos tilanne olisi toisinpäin ja mies olettaisi naisen olevan valmis seksiin, kun hän riisuu housut, niin kukaan ei ihmettelisi naisen käytöstä. Ja mies olisi epäkypsä, kun ei kestäisi sitä että toinen ei haluakaan.

Vierailija
14/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että mulla menis fiilikset, jos mun mies laittais suihkumyssyn päähänsä. Ainakin täytyisi pitää silmät kiinni :D

Oikeasti, halut on (ainakin mulla) välillä ihan todella pienestä kiinni, eikä se tarkoita sitä, ettenkö rakastaisi tai haluaisi miestäni. Tuo "väkisin" suihkuun meneminen, jotta seksiä saisi harrastettua, kuulostaa jotenkin siltä, että olisi pakko saada se penis vaginaan hinnalla millä hyvänsä, vaikka tilanne ei teidän parisuhteestanne ole mitenkään ihanteellinen seksille. Siis juuri kuukautisten aikaan. En mäkään tuollaisesta liian järjestetystä toiminnasta lämpenisi.

Vierailija
15/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin sulla päässä viiraa. Taitaa hormonit viedä sua aika tavalla :) Ota itkupotkuraivarit.

Vierailija
16/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mielestä suihkumyssy ja hilloviikot ole erityisen kiihottava yhdistelmä.

Mitä mieltä ap on kun itse olisin aina halunnut panna nokian pitkävartiset kumisaappaat jalassa,olisiko se käynyt tai hilloviikoilla perspano?

Vierailija
17/17 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olisin loukkaantunut. Menkkojen aikaan oon hirmu kiimainen, muulloin ei juurikaan kiinnosta jossei mies tee aloitetta seksiin. Kuukautiset pistää muutenkin mielialan alhaiseksi ja tuntuu että seksi piristää mieltä juuri silloin merkittävästi. En nyt tarkoita etteikö miehellä ole yhtälailla oikeus kieltäytyä seksistä kuin naisellakin ja tämä pätee aina. Turhaa siitä on suuttua tai ottaa itseensä. Loukkaannun silti itse mutta tiedostan ettei se ole miehen vika ja harmistus johtuu lähinnä niistä kuukautisista.

Eroa jos haluat erota mutta älä syytä miestä jos halut menee herkästi, ei hän voi sille mitään. Suurin osa ihmisistä kuitenkin haluaa haluta seksiä jos sitä olisi tarjolla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä