Onko parempi erota jos yhdessäolo on vaa riitelyä
En muista milloin viimeksi harrastettu seksiä. Toki pienet lapset, mutta silti.. vuosia... ja yhdessäolo jatkuvaa piikittelyä ja riitelyä. Väsyttävää. En muista milloin olisin saanut esim halauksen tai suukon, tosin enpä ole itsekään niitä antanut. Olemme todella etäisiä, tuntuu että yhdessä lähinnä kun on nuo kauan toivotut lapset tuossa.kauanko kylmää suhdetta tulee teidän mielestänne katsella? Onkohan tässä enää mitään toivon ripettäkään..
Kommentit (9)
Yritetty, ongelma on että mies pakenee.
Jäinen vanhempien välinen suhde ei tee hyvää lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Yritetty, ongelma on että mies pakenee.
Kotona syyttelevä keskustelu ei toimi. Terapeutille. Molemmat suostuvat kyllä jos parisuhdetta halutaan jatkaa.
Tiedän, mutta minkäs teet.. miehelle ihan fine et kattoo sarjoja padilta illat, ei huomioi minua mitenkään. Oon sanonu monesti mut kokee kaikki valittamisena mistä sanon. Koko ajan oottamu josko tämä tästä muuttuis mut en tiiä montako vuotta pitää oottaa. Oon 35, joten toivois että parisuhteessa olis muutakin kun loputonta pakenemista ja tiuskintaa. Väsyttää vaan kaikki. En jaksa minäkään enää yrittää, mut en jaksa kyllä erotakaan.
Jos olet itse yrittänyt ihan kaikkesi ja ei toimi, niin terapeutille tai eroon. En kyllä olisi tuommoisessa suhteessa ilman sanomista.
Parempi erota jos mies ei pysty keskustelemaan. Huono ilmapiiri on myrkkyä myös lapsille.
Tuollaisesta elämästä tuskin saat mitään itsellesi. Tuon ikäisenä ehdit vielä muuttaa elämäsi : )
Onko teillä koskaan hetkiä, jolloin tunnette jonkinlaisen yhteyden, ymmärtävänne toisianne tai olevanne samalla puolella? Jos niitä vielä on, teillä on mahdollisuus selvitä. Silloin pitäisi miettiä yhdessä, miten katkaista kierre. Jotain isoja muutoksia pitää tehdä ja ottaa aikalisä, niin että molemmilla on aikaa ja tilaa rauhoittua ja unohtaa huonot ajatukset. Sitten voitte miettiä suhdetta ja itsenäisyyttä uudella tavalla. Ihan turha kuvitella, että yksi keskustelu ja "sopiminen" ratkaisisi mitään, vaan se vaatii pitkän ajan ja opettelua ja etenkin epävarmuuden kestämistä.
Keskustelua avoimesti. Sitä kannattaa kokeilla.