KEÌLAUS!!!
Onko keilaamisesta haittaa raskausaikana? Meneillään rv 8+2 huomenna ja tarkoitus mennä keilaamaan.
Kiitos jos joku osaa valaista asiaa.
Kommentit (6)
Minä olen ainakin käynyt pari kertaa keilaamassa raskauden aikana. Ei ne pallotkaan ole niin painavia, että niistä mitään haittaa olisi. Kävin viimeksi kaksi viikkoa sitten keilaamassa.
Tytteli-83 rv 28+2
Juu, ei ole haittaa =) Mä taisin viimeisen kerran käydä keilaamassa kun viikkoja oli jotain 25... mieheni kun omistaa keilahallin niin en mä ainakaan malttanut pois pysyä =D Tosin joskus 10 viikon paikkeilla oli sellainen väli, etten voinut keilata kun ei tuntunut hyvältä. Vatsaan alkoi pistää. Mutta kyllä ainakin vielä voit ihan huoletta mennä keilaamaan jos vaan hyvältä tuntuu.
Kiitos vastanneille ja vielä näin nopeille! Eiköhän sitä uskalla keilailla kun kerran muutkin..:) Mukavaa odotusta kaikille:)
kävin vippaamassa muutaman ruudun ja ihan hyvältä tuntu, kun vaan muistaa ettei riuhdo liian painavalla pallolla ja lopettaa jos ei oo hyvä olo.:)
kieppinobi ja hjördis rv 34+2
Mä keilasin viime raskaudessa vielä maaliskuun alussa, kun poika syntyi 21.3 :)
Noin 20 raskausviikkoon asti voit harrastaa melkein kaikkea liikuntaa, ja yleensä pätee hyvin sääntö " mikä tuntuu hyvältä" . Keilaamaan voit ihan hyvin mennä!!