Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia, jotka eivät osaa iskemisen sosiaalista peliä?

Vierailija
23.04.2017 |

Olen parikymppinen naikkonen ja jotenkin olen tajunnut, että meen aina ihan awkwardiks, jos joku yrittää iskeä. Kerran olen yrittänyt iskeä erästä miestä, mutta se ei aivan onnistunu. :D
Tarkotan tässä yhteydessä semmosta hienovaraista flirttiä vastapuolelta. Olin kerran treffeillä ja sit mies sanoi mulle et "ompa sulla kaunis mekko" (ja hipelsi kangasta). Menin ihan lukkoon ja vedin drinkkini väärään kurkkuun 😭. Olenko ainoa, joka on ihan tumpelo flirtti/treffi yms. kanssakäymisessä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis se nainen, jonka puolesta tuntee myötähäpeää

Vierailija
2/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsu olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei taideta iskeä paljoa. Ota rennosti vaa, ja vaikka kiitä kohteliaisuudesta. Jos hauat harjotella reagointia, treenaa vaikka peilin edessä.

Vierailija
4/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Minulla menee aina kaikki yritykset iskeä miehiä tai ottaa vastaan heidän lähestymisensä ihan pieleen. Ainoan poikaystäväni olen löytänyt niin että olin niin kovassa humalassa että aloin suutelemaan tuntematonta miestä tanssilattialla ja lopulta päädyin hänen luokseen jatkoille.

Vierailija
5/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, sulla on aikaa harjoitella, kun et ole vielä iällä pilattu. Toista meillä ujoilla vanhoilla. Ihan menee kipsiin, jos näkyy vilauskin jostain mielenkiintoisesta ja kun vanha koira ei opi uusia temppuja niin tässä sitten ollaan. Pärjäillään.

Vierailija
6/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että minua isketään, haluan että minulle puhutaan normaalisti.

Vierailija
8/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan saanut hienovaraista tai minkäänlaista flirttiä vastapuolelta. Arvaa millaista se sitten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän