Kohtasin eilisissä juhlissa raiskaajani.
Minut raiskattiin 19-vuotiaana tuntemattoman henkilön johdosta.En kuitenkaan voi unohtaa raiskaajani kasvoja..Syyllistin pitkään itseäni ja jo jonkin aikaa uskottelin itselleni, että olin suostunut seksiin kyseisen henkilön kanssa.
Sain kutsun muutama viikko sitten hyvän ystäväni syntymäpäiväkutsuille ja paikalla oli itselleni niin tuttuja, kuin tuntemattomiakin ihmisiä. Eikä aikaakaan, kun löysin yhteisen sävelen erään Elinan* kanssa, joka odotti esikoistaan hyvin onnellisen oloisena.
Tuli aika tavata sitten Elinan kihlattu, Toni ja ei helvetti. Kukapa muukaan edessäni seisoi, kuin raiskaajani. Siis, mä en nyt pysty edes sanoinkuvailemaan sitä tunnetta mikä mulle tuli siinä hetkessä. Halusin huutaa, itkeä, syyllistää ja lyödä, mutta samaan aikaan halusin myös pois, kauas pois siitä ihmishirviöstä.
Tekee ihan pahaa kuvitella, että Elina jakaa elämänsä moisen ihmisen kanssa ja odottaa vieläpä lasta kyseiselle paskiaiselle.
Vaihdettiin Elinan kanssa yhteistietoja (ennen Tonin saapumista). Annanko olla vai kerronko Elinalle, minkälaisen miehen kanssa tämä jakaa elämänsä? Tässä on vaan sana sanaa vastaan, niin on vähän vaikea todistella mitään..
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen uskoisi sinua eikä miestään?
Sanoinhan, että tässä on sana sanaa vastaan.
-AP.
Hyi kamala, ihan hirveetä. Minä kyllä haluaisin ainakin kertoa. Ällöttää tuollaiset miehet, hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinhan, että tässä on sana sanaa vastaan.
-AP.
Teitkö aikanaan rikosilmoituksen? Otettiinko sinulta dna-näyte?
Tosi hankala tilanne. Nainen ei varmaan uskoisi sua jos on kovin rakastunut mieheensä. Paitsi jos sattuisi olemaan niin, että on muualtakin kuullut epäilyttäviä asioita miehestään.
Tartuta Toniin joku hirveä hyppykuppa niin Elinakin uskoo ja tajuaa minkälaisen munavillen on saanut!
Jos vain pystyt, puhu miehen kanssa. Äänitä keskustelu. Kysy vaikka "miksi teit sen" ja koita saada myöntämään asia. Sen jälkeen voit ilmoittaa poliisille. Jos siis vain haluat.
Varmasti todella rankka kokemus. Paljon tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Pyysitkö uusintaa Tonin kanssa?
Ihan oikeasti nyt, ap:ta on satutettu niin henkisesti, kuin fyysisesti ja sä tulet tänne heittämään muka hauskaa läppää. Ilmoittaudu vaikka suomen hauskimpaan tavikseen.
Kaikki tonin ja elinat ja puhnumeron vaihdot on aika kevytnovellikamaa. 0/5, keksi parempi provo
Teitkö rikosilmoituksen silloin aikanaan? Jos teit, niin kyllähän se poliisin tiedoissa pysyy. Kyllä minä joka tapauksessa kertoisin ja vaikka nainen ei tätä uskoisikaan, niin mitä menetettävää sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Miten mies reagoi kun näki sinut?
Jäädyin jotenkin siinä tilanteessa, etten muista tarkalleen, mutta muistaakseni yritti jotain jutustella luokkaa "Näytät tutulta, ollaanko tavattu aiemmin?"
-AP.
Ensinnäkin voimia sinulle. Toiseksi, kerro ehdottomasti tälle vaimolle. Hänen on hyvä saada tietää että on saamassa lapsen sairaan ihmisen kanssa. Tuntuu pahalta ajatuskin että lapsi joutuisi olemaan tekemisissä tuollaisen paskakasan kanssa. Sinun täytyy kuitenkin olla henkisesti valmistautunut siihen että kerrot. Vaimo ottaa sen varmasti epäuskoisesti ja saattaa suuttua sinulle, mutta lopulta on parempi että hän tietää. Kerää pari päivää itseäsi ja kerro.
Vierailija kirjoitti:
Teitkö rikosilmoituksen silloin aikanaan? Jos teit, niin kyllähän se poliisin tiedoissa pysyy. Kyllä minä joka tapauksessa kertoisin ja vaikka nainen ei tätä uskoisikaan, niin mitä menetettävää sulla on?
Ystäväni painostuksesta tein.
-AP.
Jos tämä olisi oikeasti käynyt, olisit kirjoittanut seuraavasti:
Eilisissä juhlissa tutustuin raskaana olevaan naiseen, ja jossain vaiheessa paikalle tuli sen mies, jonka tunnistin raiskaajakseni. Mitä helvettiä nyt teen? Kerronko naiselle? Olin 19v kun tapahtui, sana sanaan vastaan tilanne silloin. Aivan sairaan ahdistavaa....
--
Eikä:
"niin tuttuja kuin tuntemattomia" "eipä aikaakaan kun löysin yhteisen sävelen" "Halusin huutaa, itkeä, syyllistää ja lyödä, mutta samaan aikaan halusin myös pois, kauas pois siitä ihmishirviöstä."
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi oikeasti käynyt, olisit kirjoittanut seuraavasti:
Eilisissä juhlissa tutustuin raskaana olevaan naiseen, ja jossain vaiheessa paikalle tuli sen mies, jonka tunnistin raiskaajakseni. Mitä helvettiä nyt teen? Kerronko naiselle? Olin 19v kun tapahtui, sana sanaan vastaan tilanne silloin. Aivan sairaan ahdistavaa....
--
Eikä:
"niin tuttuja kuin tuntemattomia" "eipä aikaakaan kun löysin yhteisen sävelen" "Halusin huutaa, itkeä, syyllistää ja lyödä, mutta samaan aikaan halusin myös pois, kauas pois siitä ihmishirviöstä."
Onko sillä nyt niin vitun väliä miten ap kirjoittaa? Ei kaikki ole mitään saatanan äidinkielen lehtoreita.
:(
Jos elina ottaa yhteyttä niin sanot elinalle ettet voi olla hänen ystävänsä koska miehensä on raiskannut sinut.