Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset on aika tökeröitä nykyään. Eli sunnuntai kyläily.

Vierailija
23.04.2017 |

Mentii miehen kanssa tunti sitte meidän kamuille iltakylään. Niin niiden mies ilmoitti ettei oltu tervetulleita kun tänään on tärkeitä urheilu ohjelmia telkassa joita hän haluaa katsoa. Lähettiin sitten pois vaikka emäntä olis keittäny kahvit keittiössä. Aika törkeää minusta. En ikinä kehtaisi ketään käskeä pois jonkun televisio-ohjelman takia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun sää et tykkää lätkästä niin haukut jonkun pystyyn kun haluaa katsoo kulta ottelun suomi vs usa? Kyllä lätkäfaneista huomaa aina että neon lätkäfaneja, niiden kelkkaa on turha lähtee kääntämään sen takia kun teillä on fiilistä tunkeilla kylään, sen sijaan olisit voinu vähän tutkia etukäteen että onko mitään meneillään tänään ja ehdottaa että katsotaanko porukalla? Ehkä hän sitten toimisi vastaavasti kun on joku sun hömppäs käynnissä, että näin!

Vierailija
22/24 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään siinä 3-5 krt kuussa toisillamme. Aina lähdössä huikataa että nähdää sit vkl tai esim loman lopulla tai muuna. Ei me soitella ja meille ainakin voi tulla kun siltä tuntuu. Ja jos nyt joku syy olisi vieraita vastaanottamatta niin ei ainakaan televisio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröjä olitte itse. 

Vierailija
24/24 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse oon kyllä sitä mieltä, että nykymaailman aikaan kun toi viestintä on niin helppoa, olis paikallaan pirauttaa ennen kuin lähtee kylään. Tällöin toiset voi vastata että kiitos ei tänään sovi. Telkkarin urheilut voi olla oikeastaan tekosyy; haluavat olla rauhassa kotona eivätkä jaksa seurustella vieraiden kanssa. Minusta tähänkin pitää olla oikeus. Nykyihmisten elämä (ja kenen tahansa) saattaa olla ajoittain niin hektistä ja rankkaa että haluaa vaan olla rauhassa kotonaan välillä jos siihen on tilaisuus.

Eli tökeröt vieraat, kun työntyvät ilmoittamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme