Mitä mieltä olet minusta tämän esittelyn perusteella?
Mä oon siis kasilla oleva tyttö :) Sanon jo valmiiks ettei kauheesti kiinnostais/haittais vaikka joku mut tunnistais tästä esittelystä :D
Oon syntyny vuonna 2002. Mulla on paljon (30? suunnilleen) kavereita, joista mun ihan kaikkein parhaita kavereita on 4-5. Mulla on myös poikaystävä, jonka kanssa ollaan seurusteltu tämän vuoden alusta (siis talvi) saakka. Nyt ei olla vielä saatu päättötokareita, mutta viime vuonna mun keskiarvo oli 9,1. Mun lempiaineita on matikka ja historia. Mua kiusattiin joskus koulussa, mutta se loppu vitosella.
Mulla on somessa tilit Facessa, Instagramissa ja Askissa (Snapchatia ei lasketa, kun se ei tavallaan oo sinänsä some, mutta on mulla sielläkin tili). Ensimmäisenä ja viimeisenä mainittuja käytän aika harvoin. Instagramin tein vähän aikaa sitten (mun vanhin kuva on maaliskuun lopulta), ja mulla on vähän yli 500 seuraajaa. En postaa koskaan mitään herutuskuvia, ja Instagramissa lähinnä selaan muiden kuvia ja postailen ite joskus välillä.
Pukeudun rennosti mutta ihan muodin mukaisesti :D Mulla on kolmet Converset, yhet Nike Air Maxit, Adidaksen, Hollisterin ja Abercrombien vaatteita ja pari-kolme Calvin Kleinin vaatetta. Mun koulureppu on merkiltään Vans. Käytän Victoria's secret -hajuvesiä. Mulla on pitkät, liukuvärjätyt (alhaalla vaaleempaa) hiukset ja meikkaan joka päivä highlighterilla, contour-setilla, eyelinerilla, huulikiillolla, meikkivoiteella ja laitan kans aina ripset :) Mulla on korvikset ja nenäkoru. Lakkaan kynsiä tosi usein. Pidän mun hiuksia yleensä joko auki, ponnarilla tai kahdella letillä. Oon 159 cm pitkä ja hoikka/urheilullinen/treenattu. Olin hiukan ylipainoinen joskus viime vuoden alkupuolella.
Mulla on ollu (nykyinen mukaanlukien) 4 poikaystävää, joiden kanssa oon seurustellu "kunnolla". Noiden lisäks mulla on ollu säätöä joidenkin muiden poikien kanssa, en muista ihan tarkkaa lukumäärää (ehkä viiden kanssa oon säätäny?). Neitsyyden menetin vuosi sitten. Ensimmäisen kerran seurustelin kutosen ja seiskan välisenä kesänä.
En polta muuta ku joskus ihan satunnaisesti ja sama juomisen kanssa. En oo koskaan ollu kännissä. Mun kavereista osa polttaa ja juo, osa ei oo koskaan edes kokeillu. Kavereiden kanssa yleensä shoppailen ja välillä hengataan esim. puistossa. Saan skoban/mopon/mauton tms. myöhemmin, sitten ku ikä riittää :)
Mun äiti on tarhanope ja isä erikoislääkäri (en sano tarkempaa alaa). Me asutaan kolmekerroksisessa omakotitalossa. Saan rahaa aina ku pyydän, mutta en pyydä kauheen usein.
Mun kavereiden mielestä oon luotettava ja hauska :D Mutta mitä mieltä te ootte musta tän esittelyn perusteella/mikä on ensimmäinen mielikuvanne?
Kommentit (43)
Rikas basicbitch. Ehkä vähän huorahtava (neitsyyden menetys viime vuonna, poikaystävän kanssa seurusteltu tämän vuoden alusta...), ottaen huomioon että olet vasta 14.
Ihan turhaa seurustella tuon ikäisenä.
Tässä on pelkästään ulkoisia asioita, joten sanoisin, että hieman pinnallinen. Mitä harrastat? Millaista musiikkia kuuntelet? Oletko koulukiusaaja?
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa seurustella tuon ikäisenä.
Minkä ikäisenä sitten ei ole turhaa?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on pelkästään ulkoisia asioita, joten sanoisin, että hieman pinnallinen. Mitä harrastat? Millaista musiikkia kuuntelet? Oletko koulukiusaaja?
Harrastan piirtämistä ja musiikkia. Kuuntelen rap/hip hopia, rockia ja punk/pop punkia, jonkin verran myös popia. En ole koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat huomionhakuiselta.
En tiiä mitä tarkoitat tällä, sitä että tein tällaisen aloituksen? Tein koska tylsyys :D
Monenko pojan kanssa olet harrastanut seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mikä lasketaan seksiksi.
Hemmoteltu ja suosittu, hieman yksinkertaiselta vaikuttava tyttö.
Hemmoteltu basicbitch, aivan kuten joku jo sanoikin. Todennäköisesti poikaystäväsi on m*mu.
Vanhempina lekuri ja opettaja, mutta silti vaikutat yksinkertaiselta...
Perusteini...järkevät vanhemmat ja silti seksiä noin aikaisin... mitäköhän minun lapsestani tulee teininä..
Ensivaikutelma.... Ihan perusfiksu nuori, elämä hyvällä mallilla. Pidä hyvää huolta itsestäsi, niin kuin tähänkin asti. :)
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö koirafiltteriä?
Joskus, mutta suurimmaks osaks en :D
Vierailija kirjoitti:
Kadira kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mikä lasketaan seksiksi.
Olet antanut jonkun sormettaa/nuolla/panna sinua tai antanut jollekin suihinoton.
4, mutta vaan kahden olen antanut panna. Toinen on mun nykyinen poikaystävä.
Kuulostat aika normaalilta nuorelta. Eipä muuta tullut mieleen.