Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että EU:lle käy kuin Neuvostoliitolle, eli kaatuu omaan mahdottomuuteensa

Vierailija
23.04.2017 |

Keskusjohtoisuus ja eliitin porsastelu vain yltyy ja lopulta koko systeemi kaatuu oman mahdottomuuteensa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänä esimerkkinä eliitin sikailusta ja vieraantumisesta todellisuudesta oli tämä Vapaavuoren "siirtymiskorvaus", jossa hän itse ei tietenkään nähnyt mitään väärää. Sehän ihan normisettiä, että kun itse omasta aloitteestaan vaihtaa työpaikkaa, niin entinen työnantaja maksaa hyvitykseksi kolmen vuoden palkan.

Huom. verovapaan palkan ja kululisät tuhansia kuukaudessa ja käytännön palkka noin 30 000- 35 000/kk ilman mitään oikeita työtehtäviä, sillä johdossa oikeat pankkiiirit. Eläke joka myös veroton tästä parin vuoden pestistä tulee olemaan tuhansia euroja/kk.

Vapaavuoren kaltaisia suojatyöpaikkoja on EU:ssa tuhansia ja palkat hilatan ylös milloin milläkin jipolla. 10 000/kk tarkoittaa käytännössä 20 000/kk jne.

Verovapaita ostoksia ja kotona olevalle "työttömälle" puolisolle maksetaan myös tiliä joka lisätään "virassa" olevan palkkaan. Lennoilla kikkailu on myös hyvä keino tienata extraa ja ehkä paras on laskuttaa palkka ulos tuntipalkkana kuten on tehty. 150e/h ja tunteja lentoineen 100 viikossa ja hyvin menee läpi. Toimipaikaksi kannattaa hakea Luxemburg, Tokio tai vaikka Costa Rica.

Vierailija
22/27 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putintrolleilla lienee sama agenda ympäri Eurooppaa eri kielisillä keskustelupalstoilla?

EU ei kaadu, siitä on niin paljon enemän hyötyä kuin haittaa.

Ja kertokaapas nyt muutama esimerkki "eliitin porastelusta" niin ammun väitteenne alas.

Lue esim. vastaus nro 4.

Jaa siinäkö kaikki?

No onpas hyvä hajottaa EU, ei voi muuta sanoa.

Isoilla pomoilla on isojen pomojen edut. Oltiin sitten yksityisellä tai julkisella sektorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liete valuu muihin maihin kirjoitti:

Toivotaan, toivotaan että niin käy mahdollisimman nopeasti ja Suomi pelastuu. Suomesta katoavat haittama-tut ja tsuvakki/viherkommarit kun ilmainen elämä ja suojatyöpaikat poistuvat. 

Kansa yhtenäistyy kun vain kantikset jatkavat ja rakennetaan yhdessä ilman loisia/jarruja uutta parempaa Suomea.

Saatte yhtenäistyä juntit keskenänne. Olen silloin jo muualla ja vien rahani ja firmani mukana.

Eihän tänne kukaan koulutettu silloin jää.

Vierailija
24/27 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas levitellään trollitehtaiden tuotoksia. Pilaantunut kaalikeitto tuoksahtaa.

Vierailija
25/27 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:n pitäisi palata takaisin juurilleen talousunioniksi. Viime vuosina on ahnehdittu aivan liikaa päätettäviksi asioita jotka olisi paras kunkin päättää itse. Ahneus saa palkkansa.

Vierailija
26/27 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liete valuu muihin maihin kirjoitti:

Toivotaan, toivotaan että niin käy mahdollisimman nopeasti ja Suomi pelastuu. Suomesta katoavat haittama-tut ja tsuvakki/viherkommarit kun ilmainen elämä ja suojatyöpaikat poistuvat. 

Kansa yhtenäistyy kun vain kantikset jatkavat ja rakennetaan yhdessä ilman loisia/jarruja uutta parempaa Suomea.

Saatte yhtenäistyä juntit keskenänne. Olen silloin jo muualla ja vien rahani ja firmani mukana.

Eihän tänne kukaan koulutettu silloin jää.

Sinulla ei varmasti ole minkäänlaista firmaa, se paistaa jo vastauksestasi läpi.

Mahdollisen koulutuksesi olet saanut jossakin aivopesuinstituutissa ja myös tämä paistaa vastauksestasi läpi.

Vierailija
27/27 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ikuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän