Käyttäisin itsepalvelukassoja jos saisin vaikka 5% alennuksen loppusummasta
Kommentit (8)
Kannatan tätä ap:n ehdotusta!
Mieluummin ottaisin ne eräänkin ketjun "bonukset" alennuksena itsepalvelukassan käytön ansiosta senkertaisten ostosten hinnasta.
Alennuksesta ei siis käy säästetty aika? Kävin Sellon Prismassa ekaksi ja itsepalvelukassan puuttuessa käytin tavallista kassaa. Jonotin noin neljä minuuttia ruuhka-aikana kun jonoa oli paljon. Menin Citymarkettiin tämän jälkeen eikä siellä tarvinnut ruuhkasta huolimatta jonottaa lainkaan koska itsepalvelukassalle ei ollut tunkua. Bonusta on sekin, että jonon puuttuessa ei jonossa ala kukaan virittelemään jotain small talkia kuten on muutamia kertoja käynyt kassajonossa.
minua ainakin ottaa päähän, että nuoria naisia istutetaan kassalla kun voisivat lukea filosofiaa tai urheilla. siksi käytän itsepalvelukassaa
Haha onneksi olen niitä ihmisiä jotka kätttävät itsepalvelukassaa mielellään ja säästää siinä aikaa kun kaltaisesi eivät ole siellä edessä :)
Mä käytän näitä aina kun voin. Ihan parasta kun ei tarvitse seisoskella ja odotella omaa vuoro, tuotteiden piippaamista, koodien etsimistä... vaan voin tehdä ihan itse niin reippaaseen tahtiin kuin haluan. Harmittaa, ettei lähi-Prismassa ole itsepalvelua, senpäs takia käyn usein Cittarissa mielummin pikkuostoksilla.
Ei tarkoituksena ole, että asiakas hyötyisi itsepalvelukassoista, vaan että kauppiaan voitot kasvaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Alennuksesta ei siis käy säästetty aika? Kävin Sellon Prismassa ekaksi ja itsepalvelukassan puuttuessa käytin tavallista kassaa. Jonotin noin neljä minuuttia ruuhka-aikana kun jonoa oli paljon. Menin Citymarkettiin tämän jälkeen eikä siellä tarvinnut ruuhkasta huolimatta jonottaa lainkaan koska itsepalvelukassalle ei ollut tunkua. Bonusta on sekin, että jonon puuttuessa ei jonossa ala kukaan virittelemään jotain small talkia kuten on muutamia kertoja käynyt kassajonossa.
No voi, loukattiinko henkilökohtaista tilaasi?
Vai oletko vaan tyypillinen mykkä suomalainen joka pelkää puhua?
Alennus tulee säästetyn jonotusajan muodossa. 5 min säästöä jonotusajassa, jos bruttopalkkasi esim. 25 e/t > säästö reilu 2 e. Vajaan viidenkympin ostoksesta tuo tekee sen kaipaamasi viitisen prosenttia.