Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin luonteenpiirre työkaverissasi!!!

Vierailija
23.04.2017 |

Itseäni ärsyttää työkaverin alapääjutut, joita viljelee aina kun on tilaisuus.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuttomuus, ei ymmärrä alapäävitsejäni.

Vierailija
2/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu aina jo aikuisia lapsiaan. Siis totta kai vanhempi saa olla ylpeä lapsestaan, mutta ehkä sitä hehkutusta voisi joskus vähän rajoittaa. Etenkin kun nämä työkaverin lapset eivät ole mitään nobelisteja, vaan ihan normitaviksia niin kuin suurin osa ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikaisuus, suorastaan taatumuksellisuus. Oikeasti älykäs ihminen, koulutettu ja pätevä työssään. Mutta jeesusmaria kun pitäisi tehdä jotain netissä tmv. Lentojen check-in netissä aivan katastrofi, itsepalvelukassat ei käy, älypuhelinta vastaan karhasi niin kauan, että muuta mahdollisuutta ei enää annettu (työluuri siis), homokolleega aiheuttaa silmien pyörittelyä, ruokalan tummaihoinen harjoittelija samoin. Kaikkea uutta hämmästellään äärettömästi.

Ja tämä ihminen on alle 50v.

Vierailija
4/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu kokoajan, taukoamatta 😣

Vierailija
5/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistelevä lipevä käytös.

Vierailija
6/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää työkaverin alapääjutut, joita viljelee aina kun on tilaisuus.

Olenkohan mä sun työkaveri? Mulla on jotain tiukkistyökavereita, koko ajan naama norsunv**ulla..

Vierailija
7/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomuus eli hänen mielipiteensä on se ainoa oikea.

Vierailija
8/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten työasioihin ja työskentelytapoihin sekaantuminen ainoastaan siksi, että kuvittelee itse olevansa parempi ja kykenevämpi kuin muut. Todellisuudessa tämän henkilön jälkiä korjataan kaikessa hiljaisuudessa, sillä hän ei kestä omasta työstään minkäänlaista kritiikkiä.

Vierailija
9/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perfektionistisuus, mikään ei ole tarpeeksi hyvää. 

Vierailija
10/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostele työkavereitani edes mielessäni, jos he eivät ole inhottavia muille. Minun puolestani jokainen saa olla sellainen kun haluaa, kunhan on ystävällinen toisille. Mulkoilevia ja epäystävällisiä ihmisiä en ymmärrä. He yrittävät puolustella käytöstään sillä, ettei kaikkien kanssa tarvitse olla kaveri, mutta en minä ainakaan mitään kaveria ole hakemassa, vaan odotan, että kun ihmiset saavat palkkaa, he eivät ole enää hiekkalaatikkokiusaajia, vaan tekevät töitä.

Vierailija
11/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super negatiivinen, yhtenään valittava tapaus.

Voisi jäädä kohta eläkkeelle, mutta meinaa jatkaa 😶

Siis minua tässä kasvatetaan. Raamatussa sanotaan, että taivasta varten :)

Vierailija
12/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sluibaaminen 😡😡😣

Vierailija
13/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu liikaa ja kehuskelee.

Vierailija
14/26 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän ei halua vastaanottaa suur-suomalaista materiaalia.

Vierailija
15/26 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sillä on tapana läpätä aina käsivarteen kun heittää läppää. Viiiideo että mua ärsyttää! :D Ei muuta mainittavaa vikaa.

Vierailija
16/26 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt ainoana työkaverina muutaman viikon jo meillä ollut työharjoittelija ja mua ärsyttää hänen oma-aloitteisuuden puute. On niin hiljainen hiirulainen eikä tee mitään oma-aloitteisesti vaan kaikki pitää tuoda hänelle eteen. Kammottaa ajatella olenko itsekin ollut tuollainen sillon kun alotin työt tässä talossa.

Vierailija
17/26 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että yrittävät jatkuvasti ottaa katsekontaktia, aamuisin pakko sanoa huomenta ja päättävät pitää tauon juuri samaan aikaan jolloin kasvihuoneessa ei saa omaa tilaa. Ahdistavaa.

Vierailija
18/26 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainainen valittaja ja pihi. Hamstraa toisten tarjoomukset salaa itselleen, mutta kasvotusten toteaa, että ei ota, kun ei itsekään harrasta tarjoamsita.

Vierailija
19/26 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaverin söi kerran evääni, en tykännyt. Seuraavat evääni kyllästin laksatiivilla. Nekin hävisi. Sen jälkeen se valopää olikin saikulla pari päivää. Khih!

Vierailija
20/26 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva puhuminen, myös itsekseen. Varsinkin se itsekseen puhuminen on ärsyttävää, voi luoja. Sitä aina havahtuu omista töistään siihen, että kollega on nyt sanomassa jotakin. Mutta se onkin aina jotakin jonninjoutavaa ja yksipuolista älämölöä. Esim. "Pitäisköhän laittaa huulirasvaa...taidanpa laittaa huulirasvaa...minnekköhän oon sen huulirasvan laittanut...no siinä...mmmmhhhmmm....maiskis...no ni". Ja tuo kaikki tulee erilaisilla äänenvoimakkuuksilla ja intonaatioilla. Avokonttorit <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä