Kuinka opettaa juomaan kahvia?
Pojan ylioppilasjuhlat tulossa ja hävetää kun ei juo kahvia tai shamanjaa. Kuinka voisi opettaa juomaan, jotta ei tarvitse hävitä sukulaisten edessä?
Kommentit (20)
Ei kannata juoda kahvia. Saa samalla elimistöönsä kaikki torjunta-aineet, mitä kahvin viljelyssä on käytetty. Kahvifirmat vaan takoo rahaa.
Suosittelen tuohon ongelmaan homeopaattista kahvia.
Miksi pitäisi juoda?Eikö voi skoolata vaikka Pommacilla tai omena mehulla?Ja miksi kahvia pitäisi juoda jos ei halua?
Se kahvinjuonti alkaa olla out nuorison keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi juoda?Eikö voi skoolata vaikka Pommacilla tai omena mehulla?Ja miksi kahvia pitäisi juoda jos ei halua?
Suomessa, varsinkin vanhempien sukupolvien seurassa on selkeä kahvikulttuuri. Jos ei juo on erillainen. Vanhemmat eivät ole opettaneet lasta suomalaisiin tapoihin, joten molemmat ovat epäonnistujia.
0/5 trollista, mutta jos joku oikeasti haluaisi opetella juomaan kahvia, kannattaa ostaa ihan oikeasti laadukasta kahvia markettien ulkopuolelta ja juoda se oikeasti kuumana. Perussuodatuskahvit maistuvat minusta aivan liian kitkeriltä, mutta siskoni harrastaa kahvia ihan tosissaan, ja joskus hänen luonaan juon pienen kupillisen hyvää kahvia ihan mustana. Sekin muuttuu minun makuuni liian kitkeräksi haaletessaan.
Tai sitten opetella sitten runsaan maidon ja sokerin kanssa, ja vähentää niitä vähitellen.
Vierailija kirjoitti:
Paisti jos se litku on Starbucksin mukissa, niin sitähän on kiva ulkoiluttaa.
Quuhyty2 kirjoitti:
.
.
Homoeroottista kahvia.
Jos poika ei muuten osaa itse juoda, kokeile ensin tuttipulloa. Siitä voit sitten taitojen kartuttua siirtyä pikkuhiljaa nokkamukin kautta tavalliseen (kaksikahvaiseen) mukiin.
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Mustana juotuna vähentää sydänsairauden, syövän ja dementian todennäköisyyttä. Kofeiini on toki kahvin huono puoli.
Vierailija kirjoitti:
Quuhyty2 kirjoitti:
.
.
Homoeroottista kahvia.
Onko se sitä Tom of Finland-kahvia?
Voin suositella tätä mahaletkuna käytettynnä.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/cccp-peraruiskepontto-suukappalei…
Yleensä sellainen 5-10 kuppia kerralla on hyvä määrä.
Lisäksi samaa voi käyttää tuohon varsinaiseen tarkoitukseen. Vähän vain huuhtaisee letkua ja suukappaletta. Ei toki välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Mustana juotuna vähentää sydänsairauden, syövän ja dementian todennäköisyyttä. Kofeiini on toki kahvin huono puoli.
Miten muka maito vähentää näitä terveysvaikutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka maito vähentää näitä terveysvaikutuksia?
Ei vähennäkään, mutta aiheuttaa happohyökkäyksen. Pelkkä musta kahvi on itse asiassa sitä vastoin terveellistä hampaille, joskaan ei niiden ulkonäölle-
Itse opein juomaan kahvia vaan juomalla sitä. En mä sen mausta aluksi tykännyt, mutta olin niin väsynyt aamulla ja ajattelin kahvin auttavan.
Oikeasti Suomi on kumma maa tämän kahvin juonnin suhteen. Tuntuu, että jokaisen täysi-ikäisen on pakko juoda sitä ja kun ei juo, niin on heti friikki ja kummajainen. Sama pätee alkoholiin. Minä kun en ole tottunut juomaan kumpaakaan, niin minua pidetään todella outona. Minä en vain välitä niistä enkä pidä niiden mausta, mutta aina vain jaksetaan ihmetellä, kun minä en juo vaikka sitä kahvia ja sitten melkein pakotetaan juomaan sitä, vaikka minä en vain voi sietää sen makua. Se, että joku pakottaisi minut juomaan kahvia tai on minusta sama kuin jos minä pakottaisin hänet juomaan virtsaani, sillä yhtä kauhealta se kahvi maistuu minusta kuin se virtsa maistuisi toisesta ja ajatus alkoholin juomisesta on yhtä epämiellyttävä kuin on ajatus virtsan juomisesta.
Juoko se sun poika teetä? Kai niille muillekin ei kahvia juoville on teetä tvs varattuna. Kyllä se sitä shampanjaakin oppii vanhempana juomaan. Ja jos ei niin sitten ei. Älä viiti pilata poikas päivää pakottamalla sitä juomaan jotain kahvia, osta jotain mistä se tykkää.
Ostakaa Lehtikuohua. On vähän tyyriimpää kuin kuohuviini, mutta hyvän makuista ja juhlavaa. Ei meidänkään teini mitään kahvia juo, saati kuohuviiniä, mutta en ole nähnyt tässä mitään ongelmaa.
Kyllä on "kamalaa". On ihan muiden ongelma, jos kahvittomuus yms. haittaa.Jos tuollainen on jonkun mielestä "friikkiä"...Ei hyvää päivää😣
H00no trolli.