Toimiiko analogia: kinkkuananaspitsasta pitävä pitää myös voileipäkakusta
Jokin selitys on löydyttävä tuohon voileipäkakkujen suosioon.
Kommentit (34)
Ei pidä paikkaansa. Pidän voileipäkakusta, mutta en kinkkuananspitsasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi.
Kinkkuananas on hyvää ja samoin on hyvin tehty voileipäkakku. Huonosti tehtyinä kumpikin on pahaa.
Hinhoan voileipäkakkuja sekä kinkkuananaspitsoja.
En pidä kinkkuananaspizzasta, mutta voileipäkakusta kyllä. Eli kinkkuananaspizzajengi ei kaikkea suosiota selitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitävätkö voileipäkakusta sellaiset, joille kelpaa kansainvälinen ruoka laidasta laitaan? Vaikea uskoa.
Olen asunut Kiinassa ja Intiassa, rakastan molempien maiden ruokia ja niiden lisäksi mm. japanilaista ja monia afrikkalaisia juttuja. En tykkää ananaksesta pizzassa, monessa muussa ruoassa ok. Tykkään voileipäkakuista, mutta en nyt ole mitenkään fani. Syön hyvällä halulla jos juhlissa on, mutta en juokse ulos jos ei ole. Aika harvoin nykyisin on, joten silloin se on yleensä herkkua.
Näin.
En tykkää kinkusta pizzasta enkä muuallakaan, mutta voileipäkakkuja rakastan.
Pidän kinkkuananaspitsasta, mutten ole eläessäni maistanut hyvää voileipäkakkua.
Vierailija kirjoitti:
Pitävätkö voileipäkakusta sellaiset, joille kelpaa kansainvälinen ruoka laidasta laitaan? Vaikea uskoa.
Minuun sopii toi määritelmä.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Kinkkuananaspizza on jees mutta ajatus voileipäkakusta kuvottaa.
Tilaan tai valmistan ananaspitsaa vain toisten mieliksi, toisaalta hyvin pystyn kyllä itsekin syömään, vaikkei lemppari olekaan. Pitsan ideahan on hyvä pohja, tomaattikastike ja laadukas juusto. Jos nämä ovat kunnossa, on aika samantekevää, mitä on täytteenä.
Rakastan itse tekemiäni voileipäkakkuja. Kylässä olen saanut hyviä, huonoja ja yhdentekeviä voileipäkakkuja.
Voileipäkakku on ihan samanlainen ruokalaiji kuin muutkin; hyvistä raaka-aineista hyvin tehtynä ihanaa, mutta huonosti tehtynä pahaa. Parhaita tapoja pilata voileipäkakku on tehdä siitä kuivaa tai märkää, laittaa väliin jotain valmissalaattia tai käyttää täytteessä ja kuorrutuksessa hirveä määrä majoneesia (itse käytän tuorejuustoja) tai tehdä täysin mauton täyte.
Huonoimpia voileipäkakkuja oli sellainen, jossa täytteen sekaan oli sotkettu isoja paloja graavilohta. Pidän kyllä graavilohesta, mutta täytteen seasta suuhun pulpsahdelleet palaset eivät oikein toimineet; ongelma oli ruuan suutuntumassa. Toinen epäonnistunut oli kahvilassa tilattu savulohikakku, jossa ei ollut oikeasti täytettä kuin hippunen leivän välissä, eli kakku oli huijausta. Kolmas oli joku kasvisvoileipäkakku, jossa oli käytetty paksua kiinteää leipää, joka oli jäänyt kuivaksi ja välissä oli kuivahko, mauton paputahna. Minulla ei ole mitään kasvisruokaa vastaan ja tämänkin kakun olisi pelastanut toinen leipävalinta sekä reilumpi kostutus ja mausteiden käyttö.
Ihan sama mitä asiantuntijat ym sanovat, mutta ananas pizzassa on parasta. Hyvin toki uppoaa ilmankin, paitsi jos täytteessä on sieniä, pekonia tai sitä saakutin yrjölle maistuvaa ja haisevaa varpaanväli-aurajuustoa. Silloin sanon "ei kiitos!".
Voileipäkakku on hyvää, jos se on erään tuttavani tekemää. Erityisesti kasvistäytteinen on ihan hyvää.
Tekeekö voileipäkakkujen vihaajat aina yhtä junttimaisia yleistyksiä?