Toimiiko analogia: kinkkuananaspitsasta pitävä pitää myös voileipäkakusta
Jokin selitys on löydyttävä tuohon voileipäkakkujen suosioon.
Kommentit (34)
En tykkää kinkusta ja ananaksesta pitsassa. Mä teen kuitenkin parhaat voileipäkakut ja voisin elää pelkästään niillä.
Ei pidä. Hawaji pitsa on ihan hyvää, voileipäkakut ei
Enemmän tykkään voileipäkakusta, erityisesti lohi-sellaisesta. Kinkkuananaspizzakin menettelee, mutta ei ole erityisesti suosikkini.
Meillä kaikki pitävät voileipäkakuista, ja siksi niitä tehdään kaikkiin mahdollisiin kissanristiäisiin.
Kelpaisiko kullinaristille pitsa Parman kinkulla ja tuorreella ananaksella, mulle kyllä kelpaisi. Siihen paljon parmesaania ja joku kiva toscanalainen juomaksi. Sitten vaikka smetanalla ja kaviaarilla höystetty äyriäisvoileipäkakku. Eli analogiasi näyttää toimivan, kannatetaan.
Pitsa ok, voileipäkakku ei vielä koskaan ole ollut ok.
Pitävätkö voileipäkakusta sellaiset, joille kelpaa kansainvälinen ruoka laidasta laitaan? Vaikea uskoa.
Tykkään lohivoileipäkakusta ihan kamalasti. En tykkää kinkku-ananaspitsasta, mutta kylläkin ananas-kana-aurajuustopitsasta.
Vierailija kirjoitti:
Pitävätkö voileipäkakusta sellaiset, joille kelpaa kansainvälinen ruoka laidasta laitaan? Vaikea uskoa.
Pidän voileipäkakusta ja myös kansainvälisestä ruuasta.
En niinkään välitä pizzasta, mutta vielä vähemmän kinkusta siinä. Mutta pizzassa tulee ehdottomasti olla ananasta.
Voileipäkakuista en pidä. Tai no ok, en ole koskaan maistanut (vaikka olen niitä itse leiponut) mutta en tahdo maistaakaa koska olen 90% varma etten pitäisi niistä.
En tykkää kinkkuananaspizzasta.
Rakastan voileipäkakkua. :)
Ananas pitsassa on hyvää, voileipäkakku ei
Vierailija kirjoitti:
En niinkään välitä pizzasta, mutta vielä vähemmän kinkusta siinä. Mutta pizzassa tulee ehdottomasti olla ananasta.
Voileipäkakuista en pidä. Tai no ok, en ole koskaan maistanut (vaikka olen niitä itse leiponut) mutta en tahdo maistaakaa koska olen 90% varma etten pitäisi niistä.
Eiii, tämä on vaan niin väärin. Miten voit tarjota toisille jotain, jos et tiedä miltä se edes maistuu?
Ei.
En syö kinkkua ja ananas on hyvää vain makeissa ruoissa.
Pidän lohivoileipäkakuista, joissa ei todellakaan saa olla mätiä.
Voileipäkakku on ihan jees mutta ananas ei kuulu pizzaan 🤢
Minun kohdalla toimii. Pidän molemista.
Ananas suolaisessa ruuassa on saatanasta, mutta voileipäkakut on namia.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kinkusta ja ananaksesta pitsassa. Mä teen kuitenkin parhaat voileipäkakut ja voisin elää pelkästään niillä.
Olisiko vinkkiä? Ajattelin tehdä vapuksi
Vierailija kirjoitti:
Tykkään voileipäkakuista, ja myös esim. japanilaisesta, kiinalaisesta, thaimaalaisesta, intialaisesta, persialaisesta, meksikolaisesta ja italialaisesta ruuasta noin yleisesti ottaen. Afrikkalaisia ruokia en hirveästi ole valitettavasti päässyt maistamaan tagineja lukuunottamatta, kiinnostaisi kyllä.
Ei toimi. En voi sietää ananasta ruoassa mutta hyvin tehtyjä (= ei italiansalaattia) voileipäkakkuja rakastan!