Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä tässä tekisi.

Vierailija
23.04.2017 |

Vaimolla kiinnostus mennyt seksiin oikeastaan kokonaan. Itse haluaisin joka päivä ja vaikka useamman kerran päivässä. Masturboitua tulee pari kertaa päivässä. Silloin kun pillua on saannilla, minulle on riittänyt 4-5 kertaa viikossa. Pettämään en ala, mutta mitä mieltä mammat on, jos kävisi muutaman kerran kuukaudessa maksullisella, olisiko teidän mielestä ok? Taloutemme ei siihen kaatuisi, suht. varakkaita ollaan.

Viimeksi ollaan vaimon kanssa naitu 2016, muistaakseni marraskuussa, silloinkin se oli lähinnä vaimolta pakollinen paha. M58.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naisin kaikki parikymppiset tiukkaperseet pystyyn. Siinä vapisisivat minuuttitolkulla orgasmien jälkihöyryissä.

Vierailija
2/2 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä oikein hyvin. Tosin olen itsekkin mies ja samassa tilanteessa. Tosin sillä erolla, että olen alta 30 vee ja meillä on pieniä lapsia. Itse en ole tyytyväinen suhteeseen, koska seksielämä on kuollut, vaikka muuten kaikki onkin ok. Erota en halua ja olen ajatellut ryhtyväni käymään maksullisissa. Mutta ap, jos teillä ei ole pieniä lapsia, niin miksi et laita naista kiertoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla