Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulla on, mistä muut ovat...

Vierailija
23.04.2017 |

kateellisia?raha, ulkonäkö, joku muu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kaikesta ku mä oon niiiin rikas ja kaunis ja ihana senki kateelliset paskat siis ainaku joku mulle sanoo jotain nii sanon et vttu sä oot kade. Mul on niii hyvä itsetunto ja ainaku joku kadehtii mun itsetunto kohoo entisestää ei se kyl voi tästä enää kohooo

Vierailija
2/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto! Sitä ei rahalla voi ostaa.

Vierailija
4/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun iso bemari.

Vierailija
5/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde.

Vierailija
6/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaan olisi rahasta kateellinen?

Vierailija
7/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisostani. Hän näyttää upelta, on mahtava tyyppi, ihana kumppani ja erinomainen vanhempi. Tienaakin mokoma hyvin.

Vierailija
8/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sinkut on katellisia että mulla on mies, ja lapsettomuudesta kärsivät siitä että mulla on lapsia, mutta enpä minä mitenkään erityinen ole, mies ja kakarat on suurimmalla osalla.

Vierailija
9/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuva onni työuran kanssa. Osaavampia olisi jonossa ottamaan paikkani. 

Vierailija
10/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mieheni kanssa pitkä onnellinen avioliitto ja neljä upeaa lasta. Kenenkään ei tarvitse olla kateellinen, mutta minä olen ylpeä heistä.

Vierailija
11/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka peppureikä.

Vierailija
12/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto, ulkonäkö, hyvä perhe ja onnellinen lapsuus sekä lämpimät ja läheiset välit perheen ja suvun kanssa.

Saan aina apua perheeltäni, pyytämättäkin eikä ole mitään, mistä ei perheen kanssa voisi puhua.

Tukevat ja rakastavat aina, näyttävät sen myös.

Pitkäaikaiset ja emotionaalisesti läheiset ystävyyssuhteet on myös sellainen asia, mistä joku voisi olla kateellinen.

Itsetunto näkyy myös siinä, että teen muita satuttamatta mitä haluan ja elän sellaista elämää kuin haluan, enkä ole koskaan elänyt ns. muille tai välittänyt muiden mielipiteistä.

Se voi joskus aiheuttaa pientä kateutta niissä, jotka eivät uskalla olla sitä mitä haluaisivat.

En kyllä sellaseen katkeraan ja negatiiviseen kateuteen ole juuri elämässäni törmännyt.

Vierailija
13/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on minulle jostain kateellinen, niin ihan turhaan. :D Ei ainakaan tule mieleen, mistä joku voisi olla kateellinen.

Vierailija
14/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusta ja työuraa voisi joku asioita ymmärtämätön kahdehtiakin, mutta sellaista ei ole tullut tietooni.

Vierailija
15/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei mitään, mutta silti olen usein kuullu ihmisten olevan minulle kateellisia. Olen tullut siihen tulokseen, että kateuden aiheuttaa se, että olen tyytyväinen elämääni, vaikkei se täydellistä olekaan.

Vierailija
16/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä pinna ja rento ote elämään. En ota stressiä mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme