Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirppistely

Vierailija
23.04.2017 |

Eikö tosiaan tavara enää liiku, vai onko liian kallista.. lasten vaatteet 0,50-1.50€/kpl (uuden veroiset 1,50€ ja haituvaiset, ei nukkaa, 0,50€). Aikuisten vaatteet 0,50-1€/kpl, ulkoiluvaatteet 3-7,50€/kpl... lelut ja muut tavarat 1-2€/kpl/pussi ja ei liiku... Muilla sama ongelma? Vaatteet on ihan 1-2v vanhoja, ei mitään 80-90 luvun..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla noin halvat ja oikeasti hyväkuntoiset menee. Itse kuitenkin törmään usein vain ylihinnoiteltuihin, huonokuntoisiin ryysyihin.

Vierailija
2/11 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla noin halvat ja oikeasti hyväkuntoiset menee. Itse kuitenkin törmään usein vain ylihinnoiteltuihin, huonokuntoisiin ryysyihin.

Siis niin olen minäkin törmännyt, kulahtanut paita 2€, itse vastaavanlaiset nakkasin roskiin. Ja hinnoittelin mielestäni niin, että pöytä tulis tyhjäks. Kohta 2 viikkoa ollut ja myyty ehkä 10-15 tuotetta... ei paljoa naurata, kun tappiota tekee :) Leffat laitoin 1-1,50€/kpl kun katsoin muiden pyytävän 3,50€ mutta ei ole yksikään kaupaksi mennyt. N. 4v sitten kun vein kaikki leffat myyntiin, ne meni kahdessa päivässä tolla hinnalla ja niitä oli siellä 100! Muutenkin vaatteet liikkui, vaikka oli hinnat 2-15€/kpl. Herää epäilys laitoinko liian halvalla niin siksi ei mene 😂

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis niin olen minäkin törmännyt, kulahtanut paita 2€, itse vastaavanlaiset nakkasin roskiin. Ja hinnoittelin mielestäni niin, että pöytä tulis tyhjäks. Kohta 2 viikkoa ollut ja myyty ehkä 10-15 tuotetta... ei paljoa naurata, kun tappiota tekee :) Leffat laitoin 1-1,50€/kpl kun katsoin muiden pyytävän 3,50€ mutta ei ole yksikään kaupaksi mennyt. N. 4v sitten kun vein kaikki leffat myyntiin, ne meni kahdessa päivässä tolla hinnalla ja niitä oli siellä 100! Muutenkin vaatteet liikkui, vaikka oli hinnat 2-15€/kpl. Herää epäilys laitoinko liian halvalla niin siksi ei mene 😂

AP

Ihan turhaa tänä päivänä verrata 4 vuoden takaisiin myyntiin. Kirppiksiä on kuin sieniä sateella ja siihen päälle kaikki käytetyn tavaran nettimyynti. Nykyään ihmiset myös tarkkaan harkitsee ostamisiaan ja vaan karsivat kaikkea omistamaansa. Tästä syystä tarjonnan ja kysynnän suhde ei enää kohtaa. Meillä myydään kirppareilla dvd:t 0,50 eurolla ja silti niitä on pöydät kukkuroillaan. Eivät siis liiku ja sama vaatteiden kanssa. Niitä on niin paljon tarjolla.

Vierailija
4/11 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeista rojua, ei kiitos.

Vierailija
5/11 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja verrattuna aikaan neljä vuotta sitten niin toimii vähän laajemmin Netflixit yms. Ei tarvii ostaa leffoja nurkkiin pyörimään.

Vierailija
6/11 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja verrattuna aikaan neljä vuotta sitten niin toimii vähän laajemmin Netflixit yms. Ei tarvii ostaa leffoja nurkkiin pyörimään.

No on muutakin kuin leffoja ja vaatteita, mutta siis mikään ei tunnu liikkuvan :/ En ole pitänyt pöytää 4 vuoteen, joten ei ole vertailukohdetta esim. Vuosi sitten mitä meni ja paljolla. Lähinnä siis leffoissa nyt vertasin toisten pöytien hintapyynteihin. Mutta on näköjään enää kirppistelykään kannata...

AP

Vierailija
7/11 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans vaatteiden myynnissä ongelmia kun oli kirppispöytä joskus tammikuussa. Mutta kenkiä meni. Ei mullakaan kalliit hinnat olleet ja samalla tavalla hyväkuntoisia vaatteita. Ostan itse kirpparilta juuri kesätoppeja ja paitoja&neuleita jos on mieluisia ja halvalla saa. Kotimaiset leffat meni muuten yllättävän hyvin kaupaksi. Saa nähä miten nyt käy kun varasin kirppispöydän tälle viikolle.

Vierailija
8/11 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset jaksa tonkia kahtasataa myyntipöytää, kun joka pöydässä on paljon samanlaista tavaraa. Laita pöytäsi reunaan tai ylärimaan iso kyltti, jossa lukee "lastenvaatteet max 1 €", niin johan alkaa pengonta.

Vierailija
9/11 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mä myyn kotoa käsin viikottain 100-150-200e käytettyä tavaraa. Ja en nyt puhu itsestäni😁. Kaikki tarpeeton mitä myyntiin laittaa tuntuu menevän nyt kaupaksi. Vaatteet ehkä huonoiten takkeja lukuunottamatta, mutta kaikki muu. Osamenee ovelta, osa lähetettynä.

Viime vuosien myynnit on ollet tuhansia.

Vierailija
10/11 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mä myyn kotoa käsin viikottain 100-150-200e käytettyä tavaraa. Ja en nyt puhu itsestäni😁. Kaikki tarpeeton mitä myyntiin laittaa tuntuu menevän nyt kaupaksi. Vaatteet ehkä huonoiten takkeja lukuunottamatta, mutta kaikki muu. Osamenee ovelta, osa lähetettynä.

Viime vuosien myynnit on ollet tuhansia.

En oo Facebookissa missä nyt sais suht helpolla myytyä ja Toriin tympäännyin. Tuli viestejä esim. Verhoista "kiinnostaa, soitatko *numero*" ja kun soitin, niin kysyttiin myynkö puolet halvemmalla kuin ilmoituksessa.. tai sovittiin nouto mut kukaan ei tullu eikä mitään ilmoitettu. En jaksa moista pelleilyä :) Niin ja toki tää, että hei ostaisin, soitatko, ja kun soitat tunnin päästä niin "ostin jo" aha... :D

AP

Vierailija
11/11 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppistely. Kuulostaa ihan äitiyssanastolta. Hyi ällötys.