Miksi täällä aina voivotellaan nuorten heteromiesten yksinäisyyttä kun ei löydy naista rinnalle?
Nuoret homot unohdettu kokonaan. Siinä vasta yksinäisyydestä kärsivä ryhmä, kumppania lähes mahdoton löytää koska miehistä 95~% on heteroja.
Sitten se että valtaosa kavereista ja jopa perhe hylkää homouden takia niin ei kumppanin puuttumisen takia voi keskittyä niihin ihmissuhteisiin.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemista ihmisistä homomiehet löytävät toisista homomiehistä seuraa paljon helpommin kuin heteromiehet naisista
Tämä kuva minullakin on. Seksiilmoitus sivut ovat täynnä miehiä, kyllä sieltä pyllyä saa kaikki.
Mutta oleppa mukava, urheilullinen kiltti mies niin et naista saa. 5v Ilman naisen kosketusta!!!
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemista ihmisistä homomiehet löytävät toisista homomiehistä seuraa paljon helpommin kuin heteromiehet naisista
Okei sun tuntemat homot löytää helposti seuraa niin sehän tarkoittaa että kaikki löytää. Asutte varmaan Helsingissä?
Homona olisi paljon helpompaa kumppanin saaminen, mitä heteromiehenä.
Kyllä homo löytää seuraa helpostikin. Miehet ei pelaile samanlaisia typeriä deittailupelejä kuin naiset, vaan homma on hyvin suoraviivaista ja mutkatonta.
Vierailija kirjoitti:
Juu sinähän sen heteromiehenä tiedät millaista on olla homo ja kuinka saada homona kumppani
Vierailija kirjoitti:
Kyllä homo löytää seuraa helpostikin. Miehet ei pelaile samanlaisia typeriä deittailupelejä kuin naiset, vaan homma on hyvin suoraviivaista ja mutkatonta.
Jos haluaa pelkkää seksiä eikä pidä rimaa kovin korkealla niin löytyy seuraa helposti. Mutta jos haluaa kumppanin niin se on vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu sinähän sen heteromiehenä tiedät millaista on olla homo ja kuinka saada homona kumppani
Ainakin minua on lähestynyt useampi homomies, mitä nainen.
Siis seksiseuran saaminen onnistuu homolta helposti, varsinkin jos on nuori. Se vanhempi homomies tulee autollaan kauempaakin. Samoin kuin nuoren naisen kohdalla. Kumppani ja parisuhde onkin sitten täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ollaan tultu suomessa ja ulkomailla sanomaan homojen toimesta, että olen kuuma ja saan vetää heitä pyllyyn jos haluan. Nämä kaikki homot olivat komeita miehiä 9 tasoa.
Lol, ap puhuu parisuhteista ja kilttimiehet rynnistää paikalleen selittämään seksisuhteista. Perus.
Varmaan siks, että juuri naisenpuute ajaa osan miehistä väkivaltatekoihin ym. Eli ei kyse ole koskaan siitä, että miehestä itsestään välitettäisiin, vaan aina yritetään vain ylläpitää yhteiskuntarauhaa, jotta naisilla menisi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei tarkoita yhtään mitään, tuskin olivat tositarkoituksella liikkeellä. Panoo ne susta halus ja Keski-ikäisiä ei lasketa, eikä lihavia tai rumia koska ne on homoissa hyvin epätoivoisia ja käytännössä lähestyvät ketä vaan. Minkä tasoisia ne miehet oli jotka sua lähestyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa pelkkää seksiä eikä pidä rimaa kovin korkealla niin löytyy seuraa helposti. Mutta jos haluaa kumppanin niin se on vaikeaa
Miksi kumppanin saaminen vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei tarkoita yhtään mitään, tuskin olivat tositarkoituksella liikkeellä. Panoo ne susta halus ja Keski-ikäisiä ei lasketa, eikä lihavia tai rumia koska ne on homoissa hyvin epätoivoisia ja käytännössä lähestyvät ketä vaan. Minkä tasoisia ne miehet oli jotka sua lähestyi?
Suunnilleen saman tasoisia, kuin minä ja saman ikäisiäkin suunnilleen.
Vierailija kirjoitti:
Lol, ap puhuu parisuhteista ja kilttimiehet rynnistää paikalleen selittämään seksisuhteista. Perus.
Tämä. Huomaa hyvin mikä käsitys näillä on homoista "joo ei homo voi olla yksinäinen kun saa helposti panoja jos haluu". Entä ne homot jotka ei halua yhdenillanjuttuja vaan kumppanin jonka kanssa jakaa elämä? Ei löydy ei, yksin joutuu olemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuva minullakin on. Seksiilmoitus sivut ovat täynnä miehiä, kyllä sieltä pyllyä saa kaikki.
Mutta oleppa mukava, urheilullinen kiltti mies niin et naista saa. 5v Ilman naisen kosketusta!!!
On aika sinunkin laajentaa näkökantojasi. Joku vanhempi setämies antaa sinulle mielellään rakkautta ja muutaman harjoittelukerran jälkeen anuksessasi soutava vanhemman miehen kova kalu alkaa jo tuntua mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kumppanin saaminen vaikeaa?
Koska suurin osa homoista haluaa pelkkää seksiä, eikä heillä on naisille tyypillistä pesänrakennusviettiä (mikä sinänsä on ihan luonnollista, ovathan he miehiä).
Jos 95 % miehistä on heteroja, ja 95 % aloituksista on heteromiesten tekemiä, niin mitäs ihmeellistä tässä oikeastaan on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei sun tuntemat homot löytää helposti seuraa niin sehän tarkoittaa että kaikki löytää. Asutte varmaan Helsingissä?
Helsingissä joo. Ei ole takataskussa tutkimusta asiasta, joten omilla havainnoilla pitää mennä. Niin ja pari kertaa ovat homomiehet mua iskeneet, naiset eivät kertaakaan