Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ruma mies että en kelpaa edes maksullisille naisille...

Vierailija
23.04.2017 |

Olen tässä jo muutamia viikonloppuja yrittänyt hankkia aikaa maksulliselle naiselle koska minullakin on tarpeita nuorena miehenä vaikka ruma olenkin. Ilmeisesti siis jopa niin ruma että kun noille palveluita tarjoaville naisille riittää kuitenkin kysyntää, olen selvästi se mies jonosta jonka kanssa edes heillä" ei ole aikaa asioida". Naiset siis aika usein pyytävät yhteydenoton kanssa kuvankin ja kun aika saattaa olla jo sovittu ne peruukin sen "kiireiden" takia. Myös kun olen käynyt aasialaisissa hierontapaikoissa ja kysynyt muista palveluista ovat hierojanaiset kieltäneet harjoittavansa niitä vaikka jopa ihan tunnen miehiä jotka ovat saaneet palveluita aivan samoista paikoista.Minusta tämä on selvästi sama kuvio kun nettideiteissä naiset lopettavat yhteydenpidon kuvien vaihdon jälkeen. Eli jopa seksistä maksamiseenkin on selvä naamaraja. Alan olla jo aika kyllästynyt elämään ja itsetuntoa ei enää ole.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän maksullinen naisparka ota vastaan ihan millaisen miehen tahansa rahaa vastaan. Mielestäni liioittelet ulkonäköongelmaasi. 

Jotenkin todella naivia sääliä noita Suomen seksiä myyviä naisia. Eivät he varmaan kuolisi seuraavalla viikolla nälkään mikäli viikonlopun keikat jäisivät tekemättä tässä maassa. Joillekkin naisille se että saa opiskelija aikana välttämättä sen uuden laukun tai että pystyy vetämään lärvit viikoittain on vain niin tärkeää että mennään jopa tuolle bisnes tasolle

Vierailija
62/63 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä vaivu epätoivoon!

Jokaisesta meistä löytyy jotakin hyvää, mitä jos yrittäisit etsiä hyvät puolet itsestäsi. Päätä vaikka, että viikon ajan kirjaat kolme itsestäsi löytyvää hyvää asiaa paperille ylös joka ilta. Voivat olla mitä tahansa, vaikka että tänään avasin kaupan oven vanhalle mummolle, olin siis toisia huomioiva ja kohtelias. Seitsemänä iltana kolme asiaa. Se tekee jo 21 asiaa miksi olet hyvä ja kiva.

Ymmärrän seksin tarpeesi, mutta voisiko sen siirtää elämän keskiöstä hetkeksi hieman syrjemmälle. Suhtautua siihen sillä tavalla positiivisen rennosti, että ennemmin tai myöhemmin se hetki koittaa kun tapaat oikean naisen jonka kanssa koet ihania ja kivoja juttuja. On se sitten maksullinen tai ei. Mitäs jos nuo sinut torjuneet naiset eivät olleetkaan sinulle oikeita. Että se parempi ja kivempi ja sopivampi on vielä löytämättä.

Yritän sanoa, että opettele arvostamaan itseäsi pikkuhiljaa ja tykkäämään itsestäsi. Maailma on täynnä kaikenlaisia ja kaikennäköisiä (myös "rumia") miehiä, joilla käy kova sutina naisten kanssa. Kaikki ei ole kiinni kasvoista.

Olen varma että sinullekin löytyy vielä joku. Ehkä tässä vaiheessa joku maksullinen, mutta sen jälkeen ihan oma rakas kumppani.

Tsemppiä!

Kukaan terveen itsetunnon ja itsearvon omaava nainen ei halua miestä, joka on rypenyt huo*ien kanssa. Itse en huolisi sellaista naista, jota ei huo*ien parissa vietetty menneisyys haittaisi. Jos jonakin päivänä haluat oikeasti asiallisen naisen, älä vain "saastuta" itseäsi maksullisten kanssa! Jos taas ajattelit valehdella naisellesi asiasta, muista että valheen kanssa on vaikea elää! Se on kuin piilottelisit norsua olohuoneessa, ei tule mitään. Jos taas kerrot totuuden huo*aamisestasi, ei kukaan asiallinen nainen katsele sinua sen pidempään.

Kuule, ei se nyt ihan noinkään ole. Kummasti näille maksullisille riittää asiakkaita ihan maailman joka kolkassa ja läpi historian. Myös Suomessa ja muissa länsimaissa. Että kyllä siihen asiakaskuntaan mahtuu ihan joka sortin miestä laidasta laitaan. Ihan tavallisia miehiä ja perheenisiä. Eivät he kumppaneitta jää.

Maailma ei ole mustavalkoinen.

Kyllä maksullisille löytyy asiakaita, se on totta, löytyy niin kauan kun löytyy pohjamudissa rypeviä miehiäkin. Näille löytyy myös ottajia, löytyy, niin kauan kuin löytyy pohjamudissa rypeviä naisiakin. Jos huo*ia käyttävä mies on "ihan tavallinen" perheenisä, on Suomen ongelmat vasta alkamassa. Tullaan näkemään Myyrmanni, Jokela ja Kauhajoki vielä moneen kertaan, ja paljon muuta päälle.

On myös olemassa heimoja missä toista osapuolta ei omisteta, eikä yön viettäminen naapurin majassa ole mitenkään maininnan arvoinen juttu.

Kyse on paljolti ihmisten omista näkökulmista ja kasvatuksesta. Jos sinut olisi kasvatettu siihen se olisi aivan ok, mutta kun sinut on kasvatettu kristilliseen yksiavioisuuteen, niin tyhjät tynnyrisi kolisevat kaikkein eniten.

Sinkkumies

On sitä olemassa ihmisiäkin, joille elämä ilman käsiä, jalkoja ja silmiä ei ole maininnan arvoinen juttu. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että asia olisi jotenkin normaalia. Jos apinat kasvattavat ihmislapsen, mikä siitä tulee? Se että moisen tiedostaa, ei tarkoita tyhjien tynnyrien kolinaa.

Et kykene näkemään maailman 7 miljardista ihmisestä ja eri näkemyksistä kuin omasi. Aika heikkoa se on.. ja ymmärtämään, että sinut on vain kasvatettu niin.

Sinkkumies

Hyvin vaikeaa on vastata, kun poistavat niin paljon kirjoittamastani, vaikka täysin asiallisia kirjoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et muka ole voinut päästä huoralle? Mäkin olen ruma mies ja sain ekaa kertaa naiselta reikää rahaa vastaan joskus 25 vuotiaana. Ei se ulkonäkö vaan raha mikä puhuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi