Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

järjestetäänko ammattikoulusta valmistuneille yleensä samanlaisia juhlia kuin esim luokiosta valmistuneille?

Vierailija
23.04.2017 |

Meillä poika valmistuu vuoden päästä ja mietin, että millaiset juhlat hänelle järjestetään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poika valmistuu vuoden päästä ja mietin, että millaiset juhlat hänelle järjestetään.

Poika siis suorittaa kaksoistutkintoa. Ensi keväänä valmistuu sähkö- automaatiolinjalta ja syksyllä lukiosta.

Kuuluuko tuossa pitää kahdet juhlat....

2/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse järjestäisin tuossa tapauksessa ne juhlat vasta syksyllä, kun on koko kaksoistutkinto suoritettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kukaan ei heitä pakota juhlimaan. Ylioppilasjuhlat järjestetään, halusi tuo lakitettava sitä tai ei. Ammattikoulusta valmistuva saa itse päättää järjestetäänkö hänelle juhlia.

Vierailija
4/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä amiksesta valmistuville on pidetty juhlia ihan samoin kuin lukiosta valmistuvillekin. En tiedä kannattaako pitää  kaksia juhlia, mutta toisaalta mikä ettei. Voithan kysyä pojalta. Ehkä yhdet isommat perinteiset sukujuhlat ja toiset pienemmät perheen kesken ja/tai kaverien kanssa.

Vierailija
5/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään järjestetään pelkän ammattikoulun käyneille. Kaksois- ja kolmoistutkintoa suorittaville yleensä vain yhdet juhlat silloin, kun koko tutkinto on valmis.

Pääseväthän he myös sillä tutkinnolla yliopistoon ja korkeakouluun, joten miksi ei järjestettäisi?

Vierailija
6/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää sellaiset juhlat kuin haluatte, mutta vasta sitten kun tutkinto on suoritettu. Olisi noloa juhlia ensin ja reputtaa sitten yo-kirjoituksissa.

Vierailija
7/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiosta valmistunut poika kutsui sukulaisia ja niiden kanssa kilisteltiin pihalla ja juteltiin yliopistosta ja suunnitelmista. Illalla lähti muiden ylioppilaiden kanssa juhlistamaan. Tarjottavana voileipäkakkua ja semmosia. Amiksesta valmistunut poika kutsui kaverit kylään ja pelasivat ja grillasivat makkaraa. Halusi mut muualle ja jääkaapin täyteen kaljaa. Illalla lähtivät pojan kummisedän kanssa ottamaan korttelirallia

Vierailija
8/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku valmistui ammattiin ja hänelle järjestettiin ihan samalaiset juhlat kuin sisarelleen joka edellisenä keväänä pääsi ylioppilaaksi. Muut tuttuni ovat juhlineet vähän vaatimattomimmilla juhlilla.  Eli ihan miten itse haluaa niin saa juhlia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi