Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö koulutettu olemaan amisten kanssa?

Vierailija
23.04.2017 |

No miten muilla. Itse tässä yrittänyt pitkään olla kaikki sulassa sovussa ja nähdä ihmisiä, mutta nyt tullut mitta täyteen. On joo fiksujakin amiksia, eivät sekoile ym, mutta suurimmaksi osaksi jutut tasoa millainen sää ja mitä tapahtui salkkareissa tai mitä autoon tehty. Ei onnistu mitään fiksua muuta tekemään kodin ulkopuolella. Itse laitan rahani mielummin koulutukseen, matkusteluun ja laadulliseen elämään kuin käyn töissä, että voin istua kotona katsomassa uutta telkkaria ja pihassa olevaa romua.
Luulin aina olevani suvaitsevainen ja tulen kaikkien kanssa toimeen, mutta enää ei pysty. Vuodesta toiseen sama kehä pyörii. Ja jos ehdottaa jotain siistiä, joka vie elämässä eteenpäin, niin mitä tekee amis. "En mä uskalla tulla, tämä sohva ja autotalli on ihan ok".

Eniten ärsyttää se, että millään muulla ei ole arvoa eikä mitään suostuta edes kokeilemaan..ainoaksi vaihtoehdoksi jää katkaista kaverisuhteet. Korkeakoulutettujen kesken pystyy paljon isommalla innolla järjestämään tapahtumia ja näyttäviä juhlia sekä keskustelemaan asioista. Arvostan amiksia. He tietävät esimerkiksi autostani kaiken kun se korjattava, mutta mistään muusta ei edes saa sitten puhua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaäänisimmät julkisilla paikoilla ovat yleensä juuri niitä moukkia.

Vierailija
22/25 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli huono trolli jopa vauvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan rahani mielummin koulutukseen, matkusteluun ja laadulliseen elämään kuin käyn töissä, että voin istua kotona katsomassa uutta telkkaria ja pihassa olevaa romua.

Tarkoitatko meidän muiden rahat jotka olet tukena ja lähes ilmaisena lainana saanut?

Vierailija
24/25 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä akateemisessa elämässä pää hajoaa yhtä paljon esim. semmoisten kaiken kaikesta tietävien aikuisopiskelijoiden/alanvaihtajien kanssa, jotka eivät osaa olla esittelemättä akateemisuuttaan hetkeäkään.

Vierailija
25/25 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti.

No, järjenköyhyyttä on tietysti monenlaista.