Jos saisit nyt kaksostytöt, mitkä heidän nimekseen tulisi?! :)
Kommentit (128)
En tajua miksi kaksoslapsia nimetään melkein identtisillä nimillä, yritetäänkö siinä pyyhkiä lasten henkilökohtaiset identiteetit ja kasvattaa jotain yhtä eri persoonaa kahdessa kehossa? Siis nämä Miia&Tiia, Sonja&Ronja, Jussi&Jesse, Janne&Jonne, Sari&Sami yms. Ja sitten puetaan identtisiin vaatteisiin ja hihitellään että ovat niin samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi kaksoslapsia nimetään melkein identtisillä nimillä, yritetäänkö siinä pyyhkiä lasten henkilökohtaiset identiteetit ja kasvattaa jotain yhtä eri persoonaa kahdessa kehossa? Siis nämä Miia&Tiia, Sonja&Ronja, Jussi&Jesse, Janne&Jonne, Sari&Sami yms. Ja sitten puetaan identtisiin vaatteisiin ja hihitellään että ovat niin samanlaisia.
Siksi, että siten heidät viestitään olevan kaksoset ja yhtä. Minä ainakin ymmärrän sen pointin.
Maria & Reeta
Maria & Verna
Maria & Eedit
Yksi tyttö tulossa, Maria siis.
Piina ja Paniikki.
Mä olen jo 43 enkä ole yli 10 vuoteen halunnut enää yhtään lasta. Lisäksi multa puuttuu toinen munanjohdin ja toinen on tukittu Essurella, joten yhtäkkinen kaksosraskaus olis kyllä yhtä helvettiä kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoset monesti ovat kuin paita ja peppu olosuhteiden pakostakin. Väistämättä siinä kehittyy hieman erilainen sisarussuhde kuin vaikkapa 2 vuotta vanhempaan tai nuorempaan sisarukseen. Se, että on kaksossisar, on olennainen osa kaksosen identiteettiä. Ymmärrän kyllä, että tämä on vaikea asia ymmärtää ihmiselle, jolla ei ole kaksosta.
Raili ja Ritva