Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelija! Paskavammainen tekosyysi mikset ole huomenna koululla jo 7-aikaan aamulla?

Vierailija
23.04.2017 |

Näin ehdit hyvin valmistautua päivän luentoihin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskavammainen tekosyyni on, että ovet eivät ole silloin vielä auki puoleen tuntiin. Lisäks meillä ei ole huomenna luentoja. On vain kertaustunti tenttiä varten. Sinne ei tarvitae valmistautua.

Vierailija
22/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole samanlainen typerys kuin ap, joka ilmeisesti tarvitsee tuntikausien valmistautumisen luennolla istumiseen, kuuntelemiseen, ajattelemiseen ja muistiinpanojen kirjoittamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tentti alkaa vasta myöhemmin ja kotona saan vielä rauhassa kerrata siihen asti.

Vierailija
24/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki vastaavat näihin paskavammaisiin aloituksiin?

Aloita kertomalla oma syysi?

Vierailija
25/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tarvitsen siihen tässä kurssissa ryhmääni, eikä kukaan tietenkään ole hereillä siihen aikaan. Muutenkaan korkeasti koulutetuista harvat heräävät kukonlaulun aikaan, se on enemmän matalasti koulutettujen juttu. Ne jotka heräävät, menevät aamulla aikaisin salille tai lenkillä, eivät opiskelemaan.

Vierailija
26/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni yhdessäkään suomalaisessa koulussa ei ala opetus klo 7  joten miksi pitäisi olla paikalla? Eihän kukaan mene töihinkään huvikseen odottelemaan. 

Vierailija
27/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tarvitse yliopiston tiloja opiskellakseni itsenäisesti

Vierailija
28/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska opiskella voi muulloinkin kun klo 7 aikaan aamulla.

Vierailija
29/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kanarialla. Onneksi näin opiskelijana on vielä vähän enemmän omia vapauksia kuin työssäkäyvillä, siksi otankin tästä ajasta kaiken irti!

Vierailija
30/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen koululla viim. 7.15, onko se liian myöhään? Ensimmäinen potilas tulee vastaanotolle klo 8, joten tuo riittää minulle valmistautumiseen.

Vierailija
31/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelen suomen kielen numeraalien käyttöä.

Vierailija
32/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siihen aikaan vielä sikeästi unessa.

Vierailija
33/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin jo.

Vierailija
34/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menin klo 7 aikaa koululle, kun luulin siellä ovet on auki... Piti odottaa klo 7:30 että pääsee sisään. Ainakin ehdin käydä kaupassa.

Muistan koulun talonmies avasi ulko- oven ja kattoi minuu ihmeissään tokaisi "no sähän aikasin oot koulussa" vastasin "jep jep. En ainakaa ole myöhässä"

Aluksi tuntui olin yksin työsalissa että ei olisi pitänyt tulla näin ajoissa. Oli vähä tylsää ja odottelin opettajaa ja koulukavereita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi