Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina selitetään, että erotaan helposti?

Vierailija
23.04.2017 |

Ihme jeesustelua ihmisten eroista. Miksi kuvitellaan ulkopuolisena tietävänsä, että niin se naapurikin, sisko tai kummin kaima erosi niin helposti ja ilman harkintaa ja ei mitään syytä? Ei tehty kaikkea jne.

Ette te tiedä toisten parisuhde ja perhe-elämä helveteistä yhtään mitään. Minua ainakin loukkaa se, että tullaan taivastelemaan minun elämän ratkaisuja mitään niistä tietämättä. Ja ei minun tarvitse kertoa asiaan kuulumattomille, kuinka mies alkoholisoitui, petti ja piinasi.

Miksi ihmiset on röyhkeitä, hävyttömiä ja sekaantuvat asioihin, jotka ei heille kuulu? Törkeintä on ollut kuunnella yhden tuttavan erotaivalta. Ketään ei kiinnostanut, kun vaimo ja lapset ajettiin ulos kotoa. Hakattiin. Kesällä ja talvella. Ei soitettu poliiseja. Auta armias kun vaimo haki eroa ja lähti lasten kanssa. Niin johan oltiin niin tietäviä, huono äiti vei lapsirievut kauas isästään.

Jos sanoo, että rakkaus loppui. Taustalla on paljon muutakin, kuin että minäpä tässä nyt vaan hoksasin että enpä enää tänään rakasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne jotka noin sanovat, elävät itse onnettomassa suhteessa tai muuten epätyydyttävässä elämäntilanteessa ja kateellisina siitä, että toinen tekee korjausliikkeen jota ei itse uskalleta, puhutaan sitten paskaa.

Vierailija
2/3 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se riitä, että toinen yrittää tehdä kaikkensa ja käy vaikka perheneuvonnassa. Jos toista ei kiinnosta asioiden saaminen paremmaksi.

Joku haluaa jatkaa entisellään. Mikäs sen mukavempaa kuin kiltti vaimo kotona pesemässä vaatteita ja kokkaamassa sillä välin kun se hieno perheenpää mies kulkee viikonloput kapakoissa ja arki-illat harrastuksissa. Kerran viikossa kertoo vaimolle, että sun velvollisuus on antaa seksiä. Sillin kun mies vaivautuu olemaan kotona.

On sitä kuunneltu tuttuja, jotka kertoo vaimolle että sinä et nyt yrittänyt tarpeeksi ja etkö ajattele lapsia yhtään. Hyvän miehen jätit. Rikoit perheen. Tulee vain mieleen, että TODELLAKO?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelkään, mitä ihmiset sanoo, kun ero miehestä koittaa joku päivä. Itse olen yrittänyt, miestä ei kiinnosta. Eletään kuin kämppäkaverit ja maksellaan laskuja puoliksi. Ei minkäänlaista kosketusta, ei puhuta. Seksiä viimeksi v. 2014. Kuka tällaista haluaa? Miehellä tässä on helppo olla, kun kaikki tapahtuu miehen mieliksi. Minä kärsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän