Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lontoossa turvallista?

Vierailija
23.04.2017 |

Uskaltaako mennä?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä terrorismin uhka siinä missä muuallakin Euroopan suurkaupungeissa. 

Sitten on tietysti varkauksia ja ryöstöjäkin toisin kuin täällä. Omalla toiminnallaan tietysti voi vaikuttaa riskeihin mittavasti näiden jälkimmäisten kohdalla. Pommi räjähtää, missä räjähtää.. 

Vierailija
2/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla on täysin turvallista. Jos pelkää on rasisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tietty voittaa lotossakin. Kokeiletko onneasi?

Euroopan suurkaupunkeja on hyvä välttää, jos mahdollista. Tai sitten jännätä, kuoleeko vai ei sillä kertaa.

Vierailija
4/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen ei voi ennustaa onko jossain turvallista. Pommi voi räjähtää huomenna (tai jo tänään) missä vaan, myös Suomessa. Itse en silti lopettaisi elämästä pelon takia.

Vierailija
5/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kunnes posahtaa

Vierailija
6/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zuvagit vaan tervemenoa sinne suurkaupunkeihin. Poliisikin on tiedottanut, että terroriuhka on korkeammalla kuin koskaan aiemmin.

Vierailija
7/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lopettanut iltaliikkumisen jo raiskausten pelossa, kun tilastot vaan kasvavat ennen epätoivoisten paluulentämistä.

Vierailija
8/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä käsikään tiedä mitä tapahtuu ja missä. Ja onhan isoissa kaupungeissa suurempi riski että jotain saattuu. Mutta kyllä hulluja löytyy myös pienistä kylistä.

Itse olin Lontoossa alkuviikosta eikä siellä mitään normaalista poikkeavaa ollut.

Vierailija
9/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opimme jälleen? Ählyjä ei ylipäätään pidä päästää maahan. Ne eivät ikinä kotoudu, koska uskonto.

Vierailija
10/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en silti lopettaisi elämästä pelon takia.

Juu, mieluummin pommi kuin pelko.

Vierailija
11/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikään eli ikinä. Autocorrect jaksaa toimia.

Vierailija
12/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sattuman satoa, huonoa tuuria vai mitä, mutta sielläkin sattuu kaikenlaista.Mm. polttareistaan palannut mies tapettiin lähellä kotiaan "hyvällä" alueella yöllä, joidenkin kymmenien puntien ja matkalipun vuoksi.Oli niin humalassa, ettei pystynyt puolustautumaan/ juoksemaan karkuun.Itse vuosikymmeniä Lontoossa asuneena kuljin myös myöhään kaduilla, mutta alueilla, joilla liikkui autoja, enkä koskaan, koskaan puistojen tms. läpi, vain vilkasliikenteisillä alueilla ja vain silloin kun oli välttämätöntä, esim. työaikojen ja matkustamisen vuoksi.Tosin tuskin sekään aina pelastaa.Kuinka tahansa, missään suurkaupungissa en ole tuntenut oloani turvattomaksi.Johtuisiko siitä että lapsuudenkotini on ollut turvattomin paikka.

Vierailija
13/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Isossa kaupungissa on Pariisin jälkeen Euroopan korkein terroristiuhka ja lisäksi paljon taskuvarkaita ja väkivaltaa. Silti todennäköisesti juuri sinulle ei tapahdu mitään. 

Welcome to the modern Europe!

Vierailija
14/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jopa Suomen hiljainen poliisi näistä asioista tiedotti, että irakilaisporukka hajautettiin, kun suunnittelivat raiskauksia ja rikoksia ennen paluulentoa, niin kuvitelkaa mikä tilanne täälläkin on jo oikeasti, mistä ei kerrota. Saati sitten maailmalla.

Ja vain hajautetettiin? Laiton ma-tu tulee tänne noissa aikeissa, niin koppiin. Olisi siellä saunan takanakin tilaa.

Kansalle ei todellakaan kerrota todellisesta tilanteesta. Kaikki on vaan hyvin edelleen.

Vierailija
15/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä kuolee kotiinsa. Tekeekö se kodista turvattoman paikan?

Vierailija
16/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kuolen vuoteeseen kuin rekan alle tai pommiin. Jos noinkun pitää valita.

Fakta vain on, että se terroriuhka on oikeasti lisääntynyt ja voi iskeä milloin ja missä vaan.

Vierailija
17/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin mehmetit jo sukupolvea aiemmin päästettiin Eurooppaan, ei tätä ongelmaa ollut.

Vierailija
18/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se Amerikkakin valloitettiin. Köyhille kouluttamattomille intiaaneille annettiin arvottomaa rihkamaa. Sitten tapettiin ja vietiin maa.

Vierailija
19/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet mukaan ja helistelet niitä mennessäsi niin ei mitään hätää. Jos vielä laitat valkosipuliletin kaulalle niin ei uskalla ihmissudetkaan hyökätä kimppuun.

Vierailija
20/75 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole herkkis, niin käykääs vaan zuvagit katsomassa noita rekkaiskujen jälkiä, miltä ihmisraato näytää, kun suolet on pihalla ja jalat irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi