Mies sanoi ottavansa eron, jos laitan puhelimeeni pääsykoodin - mitä mieltä?
Perusteluna se, että mielestään on periaatekysymys ettei avioliitossa salata puhelinta toiselta. Omaa puhelintaan saa kuulemma vapaasti tutkia.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai puhelinten pitää olla vapaasti tutkittavissa :O Mitä yrität salailla?
Parasta olisi erota jos puolisot kyttää toisiaan ja epäilee.
Todella, jos ei luota siihen että puoliso ei tutki puhelinta ja on siksi laitettava koodi, on syytä erota. Epäluottamus puolin ja toisin.
Jos on luotto tuolla tasolla niin kannattaa vaihtaa kyllä muutakin kuin pin. Kun on luottoa ei tarvitse päästä toisen puhelinta urkkimaan. Ei synny edes moista huoliajatusta. Ja ei siellä toki olisi mitään urkittavaakaan.
Mulla on puhelimessa suojakoodi. Oletan, että mieheni tietää sen, en sitä piilottele kun miehen seurassa avaan lukituksen luurista. Toisaalta, ei ole ikinä tarvinnut edes epäillä, että mies menisi puhelintani urkkimaan. Omalla läppärilläni on yleensä sposti ja fb avoinna, jos mies kokisi tarvetta tarkkailuun, onnistuisi vaivattomasti.
Mustasukkaiset puolisot on tajuttoman rasittavia.Ihme temppuja koko ajan. Ei pierastakkaan saisi ilman ilmoitusta että mitä aikoo tehdä. Mikään ei käy. Jos aikoo lähteä yksin kauppaan ja ilmoittaa tämän niin tulee riitaa.Jos käy yhdessä kaupassa niin "näkevät" flirttailua joka käänteessä.
Mustasukkaiset tappakaa itsenne, kiitos. On helpotus läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap tehnyt parisuhteenne historiassa jotakin kämmejä miehesi selän takana ja jäänyt tyhmänä kiinni niistä? Eivät tuollaiset epäilykset ole yleensä turhia, joten sinulla lienee on aika likaisia jauhoja pussissasi, tässä tapauksessa puhelimessasi. Mitä pahimmillaan miehesi puhelimestasi löytäisi jos nyt sen läpi katsoisi? Tai ennen kuin poistit sieltä kaiken? Alkoiko ap sinun kintut tutista jo...?
Sinut idiootti tunnistaa helposti tyylistäsi. Aina tätä samaa tuubaa joka ketjuun.
Höpsistä! :) Luet liikaa palstan juttuja, jos minut täältä olevinaan tunnistat. Oletko muutenkin vainoharhaisuuteen taipuvainen? Olisiko käynti lääkärillä mitään?
On olemassa laki jossa ei lueta ja aukaista toisen kirjeitä,uskon sen toimivan puhelimen ja sähköpostin
lukemoiseen myös.
Mies piilotella sinulta jotain kun on noin mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nykyinen salaileva ja koodien taakse piilotetty elämäntyyli on kyllä hyvä. Kolme vuotta oon jo pitänyt suhdetta toiseen mieheen eikä oma mies arvaa mitään vaikka vieressä viesteilen toisen kanssa. Aina vetoan miehen mustasukkaisuuteen ja vainoharhaisuuteen jos haluaisi mun puhelimella jotain tehdä tai tutkia. Toimii.
Joo me uskotaan. Not. Viestisi tavoite on kylvää muihin sitä samaa epäluuloa ja mustasukkaisuutta, jota itse koet koko ajan. Sinä et kestäisi ellet pääsisi kyttäämään puolisosi puhelinta ja sähköpostia.
En ymmärrä millaisia puolisoita teillä sairaan mustasukkaisilla ihmisillä on, kun kuitenkin niin monilla on työpuhelin ja siinä on oltava salaus eikä sitä todellakaan saa kertoa edes puolisolle. Oletteko kaikki parisuhteessa työttömiin tai joihinkin suorittavan tason työntekijöihin? Yltiömustasukkaiselle olisi kyllä älyttömän terveellistä joutua siihen tilanteeseen, että ulkopuolinen tao (työnantaja) sanelee kännykän käytön säännöt eikä hän pysty itse manipuloimaan puolisoaan taipumaan älyttömiin vaatimuksiinsa.
Oho, kylläpä joku tulistui! Itse ymmärsin tekstin hieman toisella tapaa, mutta voi kai joku sen noinkin ajatella, ehkä...?
Vierailija kirjoitti:
Vastasin miehelle, että selvä, minä otan sitten eron, jos seksiä ei ala olla vähintään kerran viikossa.
Kertoo siitä, että suhde on kuralla, mutta minä en ollut aivan tosissani, mutta mies oli. Ap
Miehen vaatimus on tyhmä, mutta jos uhkailemaan aletaan, niin on rehellisempää olla tosissaan sen kanssa.
Sinun uhkailusi, jonka kuitenkin olet valmiina heti pyörtämään, kääntyy vain sinua itseäsi kohtaan. Annat itsestäsi kuvan ihmisenä, joka höpöttää paljon, muttei pidä sanaansa.
Vierailija kirjoitti:
kääntyy vain sinua itseäsi kohtaan.
Piti tietenkin kirjoittaa 'kääntyy sinua itseäsi vastaan'.
49
Vierailija kirjoitti:
Totta kai puhelinten pitää olla vapaasti tutkittavissa :O Mitä yrität salailla?
Miksi miehen kuuluu saada lukea kännykkä ja tietää ystävieni ja työkaverieni henk.koht. asioita, jotka eivät hänelle kuulu?
Vierailija kirjoitti:
Vastasin miehelle, että selvä, minä otan sitten eron, jos seksiä ei ala olla vähintään kerran viikossa.
Kertoo siitä, että suhde on kuralla, mutta minä en ollut aivan tosissani, mutta mies oli. Ap
Pika-analyysi: Mies pihtaa seksiä ja vaatii pääsyä ap:n puhelutietoihin sallimatta ap:lle oman luurinsa tutkimista- >mies pettää. Kyseessä on kaksoisstandardi eli mies sallii itselleen asioita joita kieltää aloittajalta.
Ap, jätä se sika. Älä uhkaile, älä anele, älä protestoi, älä alistu vaan sano miehelle tyynesti että asia selvä, laitetaan hakemus heti ma menemään koska et halua jatkaa liittoa pihtaajan kanssa. Näin minä toimisin tässä tapauksessa. Problem solved.
Sulla ei oikeasti ole mitään menetettävää, ainoastaan voitettavaa.
Kuulostaa jotenkin sairaalloiselta mustasukkaisuudelta. Ei olisi kivaa, jos vaimoni alkaisi kiristämään tuolla tavalla, varsinkaan, kun en ikinä pettäisi. Tosin hän tietää pinkoodini kyllä, päivämäärä jolloin tutustuimme.
Sanoisin, että sitten minun pitää irtisanoutua töistä. Työpaikan puhelinta ei saa nimittäin kukaan muu tutkia.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa laki jossa ei lueta ja aukaista toisen kirjeitä,uskon sen toimivan puhelimen ja sähköpostin
lukemoiseen myös.
Mies piilotella sinulta jotain kun on noin mustasukkainen.
Saa lukea, jos asiasta on sovittu.
Ihanko oikeasti tutkitte toistenne puhelimia :D
Aikuiset ihmiset :)
Ihan turhaa, koska pettäjä osaa poistaa viestit ja tyhjentää lokit, varsinkin jos osaa odottaa kumppanin tutkivan puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
0/5 tai sitten plet naimisissa idiootin kanssa
No kaksI idioottia ovat kohdanneet toisensa. Kenen pitää kysyä muiden mielipidettä tällaisessa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
No jopas. Jokainen vähänkään ajatteleva ihminen suojaa puhelimessa olevat henkilökohtaiset tietonsa. Jos puhelin katoaa, se on vapaasti kenen tahansa sorkittavissa ilman asianmukaisia pinnejä. Meillä miehen kanssa tiedämme kyllä toistemme pinnit, siihen riittää perusteluksi jo sekin, että hätätapauksessa pitää olla pääsy myös siihen toiseen puhelimeen. Kertaakaan ei silti ole tarvinnut edes miettiä toisen puhelimen tutkimista. En usko, että luottamuspulasta kärsivää suhdetta voi pelastaa vakoilemalla toisen puhelinta. Olisi varmaan ap:llä aiheellista istahtaa miehensä kanssa alas ja keskustella näistä asioista.
Vaikea keksiä sellaista hätätapausta, että mun tyttöystävän pitäisi päästä puhelimeeni. Hänellä on omat puhelimet ja pädit ja niissä tietysti lukkokoodit käytössä.
Vaikka sulla ap ei salaisuuksia olisi, niin mieti kavereittesi yksityisyyttä. Ihanko susta olis ok, että puolisosi lukisi heidän viestejään?
Minulle ei ole tullut mieleenkään alkaa tutkia puolison puhelinta :)
Jos puoliso aikoo jättää niin on vapaa tekemään sen miloin haluaa.