Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pisin aika mitä olet ollut ilman seksiä PARISUHTEESSA?

Vierailija
24.03.2006 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ehdoton maksimi ollut vajaa kolme viikkoa! Ei edes synnytyksen jälkeen noin pitkää paussia. Mä tulisin pöhköksi jos pitäis puolta vuotta-vuosia olla ilman.. :O

Vierailija
2/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paranin tosi hitaasti synnytyskestä...kolme kuukautta mies joutu olemaan ilman raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen 6kk, eli yhteensä 9kk. Tosin käsipeliä meillä kyllä aika ahkeraan oli, lähinnä miehen suuntaan, minua kun ei vähempää oisi voinnut kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olemme 22 vuotiaita.

Seksi vain on jäänyt. Muuten olemme ihan tyytyväisiä. Ja kyllä sitten taas välillä on kausia kun on kivaa seksiä. Sitten se vaan taas jää eikä oikeestaan kumpaakaan haittaa.

Vierailija
4/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kykenisin olemaan edes muutaman tunnin mieheni seurassa ilman, että ajateltais jossain vaiheessa seksiä..:-) Mutta, mutta...ne raskaudet tosiaan muuttaa haluja ja kroppaa aika rajusti...Niistä yövalvomisista puhumattakaan!

Vierailija
5/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti viikko ehdottomasti pisin aika. Kolme lasta, 11v naimisissa.

Vierailija
6/31 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tuntunut pitkältä ajalta ja olut loukkaavaa. NOin puoli vuotta kesti aikaa, jolloin seksiä oli silloin kun mies halusi ja silloinkin mies aina esitti asian, " kun hän ei koskaan saa" ja minä olin se joka aina torjuttiin.. Oli samaan aikaan kun miehellä oli muutenkin " minäminäminä" vaihe päällä, " Kun mä en koskaan ja mä aina"

Vierailija
7/31 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli venytetään 1kk 2,5 kk:een

Vierailija
8/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kk

Vierailija
9/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaen hiukan ennen lapsen syntymää, ja synnytyksen jälkeen vielä lähes 3 kk kun paranin niin kovin hitaasti

Vierailija
10/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei oo parisuhdetta niin eipä tartte miettiä moisia asioita :D:D Oma käsi on paras kaveri!

Vierailija
11/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sänky jaettiin, mutta mies ei halunnut koskea. Syytti työstressiä. Sitten se jätti. Ja tosi pian " alkoi seurustella" . Niillähän oli tietysti suhde silloin jo. Nyt ovat naimisissa. Viimeksi kun kuulin, oli pitänyt poliisit soittaa kun mies oli taas mukiloinut. Onneksi jätti minut silloin.

Vierailija
12/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvääkin selvempää on, että tuo suhde on jo päättynyt...

Vierailija
13/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, yksi mies kävi vähän ulkoilemassa meiltä muijaltaan sillä aikaa =)

Vierailija
14/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut parisuhteessa niin pitkä? Meillä valitan minä jo kahdesta viikosta, mutta taidankin vaatia mieheltä liikaa? Se kun ei kuulemma välitä niin seksistä: työstressiä, väsymystä ym. ym. ym

Vierailija
15/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työmatka kesti kerran 5 vkoa, eli se on enkka. Sitten muistan, että mies oli kerran kaksi viikkoa korkeassa trooppisessa kuumeessa, niin siinä oli varmasti ainakin tuo tauko.

Mutta jos on kyse normaalielämästä, niin oisko 10 päivää tai jotain.

Yhdessä 16 vuotta.

Vierailija
16/31 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä varmaa joku 3-4kk ja mä oon välillä ihan hajalla (mä oon nainen)! Ollaan oltu yhdes kohta 5v ja aika nopeesti huomasin et ei mee halut yksiin:( muuten niin ihana mies!

Vierailija
17/31 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kk lähinnä synnytyksen jälkeen. Repesin pahasti, toipuminen kesti pitkään. Onneksi kuitenkin toivuin kokonaan, mutta seksin harrastaminen oli aluksi vaikeaa ja kivuliastakin.

Vierailija
18/31 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen noin 2kk

Vierailija
19/31 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk. Muutama kuukausi synnytyksen jälkeen ja seitsämän viimeistä raskauskuukautta. Olin todella kipeä koko raskauden ajan. Muhun ei saanut kukaan koskea enkä mielelläni liikkunut juuri minnekään. Heräsin kipuun yölläkin kun mies käänsi kylkeä.

Yhdessä olemme edelleen onnellisesti. Mies oli hyvin ymmärtäväinen eikä edes kärttänyt seksiä koko aikana montaakaan kertaa. Lisäksi ei painostanut synnytyksen (vaikea) jälkeenkään seksiin vaan sain omalla tahdilla totutella ajatukseen.

Vierailija
20/31 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa on saattanut joskus mennä rikki. Se oli kyllä ikävää. Mieluiten seksiä kerran päivässä tai ainakin joka toinen päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän