(Ex-)pömppömahaiset naiset! Mikä on oikeasti tehokas keino saada lihavaa keskivartaloa pienemmäksi?
Muuten olen tyytyväinen vartalooni, mutta tasapaksu keskivartalo, inhottava pömppis ärsyttää mua. Haluaisin sitä kiinteämmäksi jollain tavalla...
Tuntuu että tässä kolmenkympin paremmalla puolella olevana tuo homma vaan vaikeutuu ikävä kyllä. En haluaisi viiden vuoden päästä olla mikään sotanorsu. 😕
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Hiit-treeni polttaa jonkin verran läskiä enemmän keskivartalolta kuin aerobinen tai lihaskunto tai vain kaloreiden saannin rajoituksella.
Vaikka hiit treeni on tehokkainta, ei rasvan polttoa voi kohdentaa tiettyyn kohtaan..
Aineenvaihdunta alkaa hidastua vasta reilusti vaihdevuosien jälkeen. Tekosyysi ei siis toimi vielä ainakaan 15-25 vuoteen...
Läski vai pömppis?
Mulla oli toisen lapsen jälkeen pömppis. Näytin raskaanaolevalta, vielä 2 v synnytyksen jälkeenkin, kun muuten siis hoikka. Syy oli raskaudessa erkaantuneet suorat vatsalihakset. Kuulemma aika yleistä. Siksi kysyin jos olet synnyttänyt...
Silloin ei saa tehdä lankkuja tai kovia rutistuksia.
Ruokavaliolla ja syviä (eli vinoja) vatsalihaksia treenaamalla saat mahaa sisään ja vyötäröä paremmin esille.
Hiit-treeni polttaa jonkin verran läskiä enemmän keskivartalolta kuin aerobinen tai lihaskunto tai vain kaloreiden saannin rajoituksella.