NORDEAN ASIAKKAAT: HUOMENNA EI AUTOMAATIT JA VERKKOMAKSAMINEN TOIMI ENNEN ILTAA!
Huomioi se nostamalla käteistä tai siirtämällä nyt rahaa tililtä toisille korteille, ettei tarvitse vinkua huomenna, ettei pääse liikkumaan ja ostsamaan, kun ei muistanut ja huomannut kaikista isoista medioista tuota uutista!
Kommentit (11)
Onneks en ole enää nordean asiakas.
Vähän myöhäistä tälle :D Jospa sitä yhden päivän selviäis ilman rahaakin. Eikun siis kortilla voi kuitenkin maksaa, niin eihän tuossa sitten hätää ole.
Mistä palstalaiset sitten mielensä pahoittaisivat?
Kylläpä on myöhässä ilmotelleet tuosta, vasta perjantai-iltana omille sivuilleen. Olis myös hyvä infota vaikka tekstarilla asiakkaitaan, kun noin lyhyellä varo-ajalla tuollainen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on myöhässä ilmotelleet tuosta, vasta perjantai-iltana omille sivuilleen. Olis myös hyvä infota vaikka tekstarilla asiakkaitaan, kun noin lyhyellä varo-ajalla tuollainen tulee.
Hah, arvasin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä on ilmotettu jo viikkoja sitten. Kuukausi sitten taisin saada ekan ilmon.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut asiasta ilmoituksen viimeiset pariviikkoa, joka kerta kun olen kirjautunut verkkopankkiin. En ymmärrä, jos joku nordean asiakas ei ole tietoinen katkosta.
Koivukylän Cittarissa oli isot laput, joissa kerrottiin asiasta.
Jos kaupalla on noin hyvää asiakaspalvelua, niin varmasti Nordeakin on ilmoittanut asiakkailleen ajoissa ja osaisivat varautua.
No, niinhän sitä luulis...
Nordean nykyinen, mutta EX aasiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut asiasta ilmoituksen viimeiset pariviikkoa, joka kerta kun olen kirjautunut verkkopankkiin. En ymmärrä, jos joku nordean asiakas ei ole tietoinen katkosta.
Mä käyn nettipankissa noin kerran viikossa. Yleensä se päivä on tiistai. Myös tälläkin viikolla. Eipä ollut asiasta mitään.
Kuule toi on kovin optimistinen arvio. Kokemusteni mukaan ne saavat siellä cobolin poikittain ja Nordean palvelut toimivat vasta maanantai-iltana. Onneks mä olen muidenkin pankkien asiakas.