Työtön, miksi et etsi töitä riittävän ahkerasti?
Jos työhakemuksia ei laiteta liikkelle vähintään 1 per päivä, ei työnhaku ole riittävän aktiivista. Työnhakua on tapahduttava myös viikonloppuisin ja muina vapaapäivinä. Lisäksi, jos se työ ei satu olemaan aivan sitä omalta alalta olevaa, ei siitä tule silti kieltätyä. Kaikki työ on arvokasta ja kaikki työ vie aina eteenpäin. Tätä nirppanokkaisuutta tarjottua työtä kohtaan näyttää esiintyvän varsinkin korkeasti koulutetuilla työnhakijoilla tyyliin: "Hyi, paskaduunia paskapalkalla, en tee!". Luulevatko he, että he ovat koulutuksensa vuoksi muita parempia? Eivät ole, vaan täysin samalla viivalla muiden työnhakijoiden kanssa.
Työttömien on osoitettava paljon nykyistä enemmän aktiivisuutta työnhaussa. Pitäisi työttömyysturvan ehdot laittaa täysin uusiksi, koska nykyään työttömyysturvaa myönnetään ns. ammattityöttömyyteen, eli tarkoittaa sitä, että työttömyyden voi katsoa monella olevan jo ammatti.
TYÖTTÖMÄT TÖIHIN!!
Kommentit (63)
Ap !
Pidä saatana turpas kiinni. Laitat tänne koko ajan näitä Työtön miksi et sitä ja tätä. Säälittävä eläma sulla.
Vierailija kirjoitti:
Ap, are you fucking kidding me?
Etsin työpaikkoja vain aloilta joihin minulla on pienikin mahdollisuus päästä. Eli se rajautuu muutamaan alaan, hakemuksia lähetän arkisin sen 50-100. Viikonloppujani en asialla häiritse, ne ovat minulle vapaita niistä paperin yms pyörittelyistä. Se ei ole minun vikani etten ole päässyt edes haastikseen, hakijoita kun voi olla satoja ja vain 1-4 valitaan. Ap voisi imeä itseään..
Pakko kysyä, että millä aikavälillä? 50-100 viikossa? Meidän keskisuurella paikkakunnalla tulee uusia ilmoituksia 20 päivässä, ja osaan niistäkin on jo haettu.
Koska hakijoiden ahkeruudella hakemisessaan ei voida luoda yhtään uutta työpaikkaa.
Kadoksissa oleva esim. avainkin voi löytyä vain jos se ns. osuu sen etsijän silmään,eli jos se sattuu löytymään .
Ihan riippumatta siitä kuinka kauan aikaa hän on sen avaimen etsimiseen käyttänyt