Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuotta yhdessä olleet, suuteletteko usein?

Besos
22.04.2017 |

Havahduin tuossa ajatukseen, että suutelemme mieheni kanssa nykyään todella harvoin. Pieniä pusuja tulee vaihdettua ehkä pari kertaa viikossa, mutta suudelmia enää aniharvoin. Rakastellessakin ne ovat nykyään harvinaisia, vaikka muuten suht aktiivinen seksielämä onkin. Miten teillä muilla pitkään parisuhteissa olleilla?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenmuutto vie seksin ja suutelun halut. Ainakin ajan kanssa. Ollaan oltu pari 17 vuotta mutta molemmilla omat kodit ja välimatkaa on. Kun olemme yhdessä suutelu, pussailu, seksi toimii. Ei ole näkynyt laantumista.

Vierailija
22/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ja monta kertaa. Eihän se ukko ole maailman paras suutelija, mutta kelpaa minulle! Ja se kuuluu meidän arkeen että suudellaan. Yhdessä vuodesta 2001

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä suudellaan ja myös pikkupusuja vaihdetaan ohi mennen useasti päivässä. 10 vuotta tuli juuri täyteen ja tuntuu vain paranevan tämä suhde.

Vierailija
24/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan koskaan. Aluksi siksi, että mies kyllä kaipaa läheisyyttä mutta ei itse ota kontaktia (on sitä tyyppiä että nainen lähestyköön ihan milloin vain mutta hän ei jotenkin koe luonnolliseksi lähestyä itse), nyttemmin koska yllätys yllätys monien kanssasuomalaistemme tavoin ei hoida hampaitaan.

Pesee kerran päivässä eikä käytä hammaslankaa, on reikiä joita ei ole vielä hoitanut lääkärillä joten enpä halua itse reiättömään suuhuni kariesbakteereja pyörimään. Lisäksi tietenkin harrastaa sitä "jatkuvaa syömistä" eli happohyökkäys on hänellä suussa käytännössä koko päivän putkeen. Ei olisi kiva että joudun pesemään hampaat aina heti pussaamisen jälkeen. :(

Parempia aikoja odotellessa, puhuttu on useasti. Kiva kuulla että muilla on paremmin! :)

Vierailija
25/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pussailen vaimoni kanssa vähintään kerran päivässä. Hän on yksinkertaisesti maailman ihanin nainen joka on tehnyt mut niin onnelliseksi ja seksiä on päivittäin. :) 25 vuotta jo yhdessä ja meininki on sama kun silloin teineinä tavattiin.

Vierailija
26/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä suutelisi, mutta minä en ole intohimoinen suutelija vaikka miestäni rakastankin. Pusut ovat enemmän mieleeni. Inhoan sitä, että suunympärys kastuu.

Vierailija
27/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tosiaan ehkä se halipusukiintiö on meilläkin noiden pienten lasten kanssa täynnä. Ehkä sitten kun lapset taas vanhempia niin tekee enemmän mieli pusutella toisiamme 😊. -ap

Meillä lapset ovat teini-ikäisiä, eivätkä nuku koskaan ja ovat aina kotona. Siksi nautimme miehen kanssa usein kunnon suutelusta sohvalla/keittiössä. Muuhun intiimin ei juurikaan ole mahdollisuutta.

Yhdessä 20+ v.

Vierailija
28/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa seksin aikana. Vituttaa.

Vierailija
29/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä suudellaan​. Onneksi.

30/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan välittänyt suutelusta muuten kuin seksin aikana. Ennemmin halaan, pidän kädestä tai jotain muuta vastaavaa. 

Kun minä suutelen, niin pari kertaa suulle ja sen jälkeen alkaa tuntumaan jo ikävältä ja tekee mieli siirtyä kaulalle, rintoihin jne. Aivan kaameaa jos nainen haluaa vain makoilla sängyssä ja suudella. 

Vierailija
31/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudellaan seksin aikana, ei pikasten. ;)

Pusuja sitäkin enemmän. Olisko aina kohdattessa? Aina kun treffit, missä vaan kodin ulkopuolella. Ollaan me kotonakin kovia pussailemaan. Tuossa tänäänkin tehtiin sapuskaa yhdessä, niin tuli pusutettua. Lapset vaan yök, hankkikaa huone! voitteko lopettaa? Ei voida. Sitten pussataan uusiksi.

Ja vaikka mä tässä palstallakin olen, niin mies saattaa veskikäynnillään kiemurtaa mun luo vaan pusuttamaan ja toisinpäin..

ihan kohta hääpäivä numero 20. 8)

Vierailija
32/36 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tosiaan ehkä se halipusukiintiö on meilläkin noiden pienten lasten kanssa täynnä. Ehkä sitten kun lapset taas vanhempia niin tekee enemmän mieli pusutella toisiamme 😊. -ap

Meillä lapset ovat teini-ikäisiä, eivätkä nuku koskaan ja ovat aina kotona. Siksi nautimme miehen kanssa usein kunnon suutelusta sohvalla/keittiössä. Muuhun intiimin ei juurikaan ole mahdollisuutta.

Yhdessä 20+ v.

Suuteluun on palannut isojen lasten myötä se sama "tuhmuus" ja himo kuin teiniaikana. Ennen piti varoa vanhempien silmiä ja korvia, nyt omien lasten, joten loppuun asti viety seksi ei ole aina mahdollista.

Toki pusutellaan lastenkin nähden, mutta en heidän vieressään harrastaisi mitään kunnon nuoleskelua. Kiva siis salaa suudella monta kertaa päivässä.

Vierailija
33/36 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä kiinnostakaan. En ole koskaan tykännyt suudella tätä miestä.

Vierailija
34/36 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka ette enää juurikaan suutele, missä vaiheessa suhdetta alkoi hiipuminen tuolla saralla?

Joo ei siis ole koskaan kiinnostanut tämän miehen eikä kenenkään, kenen kanssa olen saanut olla, kanssa.

Vierailija
35/36 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suudellaan joka päivä ja useamman kerran. Toisinaan suuteleminen tarkoittaa kevyitä suukkoja poskelle ohimennessä, toisinaan vähän intensiivisempää suutelemista :-D, mikä ei kuitenkaan tarkoita seksiä. Seksi on sitten vielä erikseen.  Mutta ap: on meilläkin ollut välillä v-mäisiäkin aikoja, ero on ollut joskus hyvinkin lähellä. Olemme tarvinneet parisuhdeongelmiimme jopa ammattiapua. Yhdessä  olemme olleet 12 vuotta.

Jos pitkään ollaan yhdessä, olen sitä mieltä, että kaikilla pareilla on omat ongelmansa jossakin vaiheessa. Toinen asia on, miten ongelmat ratkaistaan / kyetään ratkaisemaan.

Vierailija
36/36 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aloin miettimään niin suuteleminen on vähentynyt jossain vaiheessa.

Pusuja tulee vaihdettua melkeimpä päivittäin, suutelua ehkä välttelemme myös tietoisestikkin jos sillä hetkellä meillä ei ole mahdollisuutta mennä pidemmälle.

Ollaan oltu yhdessä 16vuotta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä