Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniskauhu

Vierailija
22.04.2017 |

Onko kukaan muu kokenut peniskauhua ja kenties päässyt siitä eroon?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä koki. Mutta onneksi se meni ohi. Kun selvitettiin, ei tarvitse pelätä. Luottamus pitää olla,

Vierailija
2/28 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontuuko ap sinulla peniskauhu jostakin traumasta? Voin kyllä tavallaan samaistua. Kyllähän se on sellainen hirvittävä tunkeilija! Itse tosin pidän osaa peniksistä hyvinkin kauniina ja haluttavina.

Vierailija
4/28 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juontuuko ap sinulla peniskauhu jostakin traumasta? Voin kyllä tavallaan samaistua. Kyllähän se on sellainen hirvittävä tunkeilija! Itse tosin pidän osaa peniksistä hyvinkin kauniina ja haluttavina.

Vierailija
5/28 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten uskois.

Tunnut tietävän jokaisen peniksen  mitat.

Vierailija
7/28 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tove Jansson pelkäsi peniksiä ja hän toi ne Muumeihin hattivattien muodossa. Salaperäisiä ja hiukan uhkaavia olentoja, joista ei pääse perille.

Vierailija
8/28 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda seksi, luo kasvosi kohti Jeesusta. Kristuksen morsiamena koet paljon enemmän kuin kikkelin kanssa

Vierailija
9/28 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
10/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda seksi, luo kasvosi kohti Jeesusta. Kristuksen morsiamena koet paljon enemmän kuin kikkelin kanssa

Vierailija
12/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kristuksen morsiankin haluaa kunnon panoja oman puolison kanssa. 

Toisinaan on sellainen kausi elämässä, jolloin pohtii seksiä ja seksuallisuuttaan uudelleen, on minkä ikäinen tahansa. 

Vierailija
13/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ollenkaan esittää kysymyksiä tälle seksuaaliterapeutille, kun terapeutti vastaamisen sijaan itsekin esittää vain kysymyksiä ja kehottaa kysyjää vastaamaan itse itselleen. Maksaako joku vielä noille terapeuteille tyhjän puhumisesta.

Vierailija
14/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en osaa sanoa, minua haluttaa ihan kaikkialla, kotona, töissä, saunassa, autossa, kaikkialla. Ei katso paikkaa, aina valmiina. Mutta haluni herää nano sekunnissa kun näen vaimoni tummissa alus housuissa. Saman tien alkaa köyritytää. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta, seksi on vain niin mahtavaa, ihan sama onko se pikana vai pitkän kaavan mukaan, kaikki käy!

Vierailija
15/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen vuoden aikana on minulla alkanut housuissa jäykistelemään kun olen vaimoni kanssa ruokakaupassa. Ei koskaan ollessani ruokakaupassa yksin, eikä missään muualla vaimon kanssa kulkiessa.

Vierailija
16/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yksinoleva. Ne on todella kiusallisia tilanteita kun naispuolinen ja alkaa koskemaan tai puhumaan pehmosia. Mutta auta armias jos itse alat keskustelun saman ihmisen kanssa, niin tilanne on vähintään vaivalloinen. Sitten puhutaan aina vain naisen kokemasta sukupuolisesta häirinnästä. Koko aikuisen ihmisen elämäni aikana olen tavannut vain yhden naisen joka antoi kaikki kortit omaan hallintaani, mutta aina sitten kaikki ei mene niinkuin pitää... olis varmaa mietittävää naisten puolella

Vierailija
17/28 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu kokenut peniskauhua ja kenties päässyt siitä eroon?

www.vauva.fi/keskustelu/3028616/nainen-puutteessa#comment-31694997

Vierailija
18/28 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
19/28 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/hyvaolo/201711242200557372_ie.shtml

Jos yläpää uskoo/luulee että alapäässä on vikaa, niin missä se 

vika on?

Vierailija
20/28 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrid Partinen

Kyllä nämä nykymeininki on aivan mahdoton nyt on tv ja lehdet täynnä seksi asiaa ja keskustellaan alapäästä ällöttävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi