Peniskauhu
Onko kukaan muu kokenut peniskauhua ja kenties päässyt siitä eroon?
Kommentit (28)
Juontuuko ap sinulla peniskauhu jostakin traumasta? Voin kyllä tavallaan samaistua. Kyllähän se on sellainen hirvittävä tunkeilija! Itse tosin pidän osaa peniksistä hyvinkin kauniina ja haluttavina.
Vierailija kirjoitti:
Juontuuko ap sinulla peniskauhu jostakin traumasta? Voin kyllä tavallaan samaistua. Kyllähän se on sellainen hirvittävä tunkeilija! Itse tosin pidän osaa peniksistä hyvinkin kauniina ja haluttavina.
ei muuten uskois.
Tunnut tietävän jokaisen peniksen mitat.
Tove Jansson pelkäsi peniksiä ja hän toi ne Muumeihin hattivattien muodossa. Salaperäisiä ja hiukan uhkaavia olentoja, joista ei pääse perille.
Unohda seksi, luo kasvosi kohti Jeesusta. Kristuksen morsiamena koet paljon enemmän kuin kikkelin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Unohda seksi, luo kasvosi kohti Jeesusta. Kristuksen morsiamena koet paljon enemmän kuin kikkelin kanssa
Kyllä Kristuksen morsiankin haluaa kunnon panoja oman puolison kanssa.
Toisinaan on sellainen kausi elämässä, jolloin pohtii seksiä ja seksuallisuuttaan uudelleen, on minkä ikäinen tahansa.
Miksi ollenkaan esittää kysymyksiä tälle seksuaaliterapeutille, kun terapeutti vastaamisen sijaan itsekin esittää vain kysymyksiä ja kehottaa kysyjää vastaamaan itse itselleen. Maksaako joku vielä noille terapeuteille tyhjän puhumisesta.
En tiedä, en osaa sanoa, minua haluttaa ihan kaikkialla, kotona, töissä, saunassa, autossa, kaikkialla. Ei katso paikkaa, aina valmiina. Mutta haluni herää nano sekunnissa kun näen vaimoni tummissa alus housuissa. Saman tien alkaa köyritytää. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta, seksi on vain niin mahtavaa, ihan sama onko se pikana vai pitkän kaavan mukaan, kaikki käy!
Viimeisen vuoden aikana on minulla alkanut housuissa jäykistelemään kun olen vaimoni kanssa ruokakaupassa. Ei koskaan ollessani ruokakaupassa yksin, eikä missään muualla vaimon kanssa kulkiessa.
Itse olen yksinoleva. Ne on todella kiusallisia tilanteita kun naispuolinen ja alkaa koskemaan tai puhumaan pehmosia. Mutta auta armias jos itse alat keskustelun saman ihmisen kanssa, niin tilanne on vähintään vaivalloinen. Sitten puhutaan aina vain naisen kokemasta sukupuolisesta häirinnästä. Koko aikuisen ihmisen elämäni aikana olen tavannut vain yhden naisen joka antoi kaikki kortit omaan hallintaani, mutta aina sitten kaikki ei mene niinkuin pitää... olis varmaa mietittävää naisten puolella
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu kokenut peniskauhua ja kenties päässyt siitä eroon?
www.vauva.fi/keskustelu/3028616/nainen-puutteessa#comment-31694997
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/hyvaolo/201711242200557372_ie.shtml
Jos yläpää uskoo/luulee että alapäässä on vikaa, niin missä se
vika on?
Astrid Partinen
Kyllä nämä nykymeininki on aivan mahdoton nyt on tv ja lehdet täynnä seksi asiaa ja keskustellaan alapäästä ällöttävää
Tyttöystävä koki. Mutta onneksi se meni ohi. Kun selvitettiin, ei tarvitse pelätä. Luottamus pitää olla,