Parkkipate reklamaatio
Meidän taloyhtiöön tuli juuri tuossa talvella käyttöö Parkkipate palvelu, mutta on kyllä pakko sanoa, että enemmän on ollut haittaa kun hyötyä. Sain juuri kaksi sakkoa siitä, että autoni oli pysäköity oikeaan paikkaan ja lupalappu oli esillä, mutta osoite osuus oli liukunut tuulilasin alle niin ettei näkynyt. En itse oikein ymmärrä, että miksi tuulilasissa pitää näkyä julkisesti ohi käveleville ihmisille tarkka osoite. Eikö voisi mahdollisesti käyttää esim. lupanumeroa tai muuta sen kaltaista?
Lisäksi valvonta meidän aluellamme on muutoinkin kyseenalaista, sillä rappumme lapsien leikkipaikalla seisoi auto kahtena päivänä aamusta iltaan, eikä huomautusta tai sakkoa tehty.
Kommentit (14)
Miksi täältä kyselet? Käänny taloyhtiösi isännöitsijän ja hallituksen puoleen ja valita tietosuojavaltuutetulle.
Olet käsittänyt jotain väärin tai tahallasi vääristellyt pysäköintilupaasi.
Kokemukseni on, että reklamaatioita ei edes lueta. Sen sijaan työnnetään vakiovastausta viittauksineen KHO:n päätökseen. Kiistaton näyttö maksun suorittamisesta ei auta mitään. Parkkipate ei ole pysäköinninvalvontaa vaan omistajansa rahankeruuta - kaikin mahdollisin keinoin - varten. Missä tahansa olette päättämässä asioita, kertomassa näkemyksiänne tai millään tavalla vaikuttamassa, vastustakaa Parkkipatea ja kaikkia muitakin yhteiskunnan loisia.
Eduskunnan olisi vihdoinkin aika ryhdistäytyä ja tehdä stoppi tällaiselle pelleilylle.
Pysäköinninvalvonta ei sovi yksityisille, se on nyt nähty.
Vierailija kirjoitti:
Älkää maksako niitä "sakkoja"
Menkää oikeuteen ja maksakaa sitten molempien kulut - kätevää
Ettepä vanhempaa ketjua löytäneet??
Mun pitää saada pysäköidä luvattomasti, mun pitää saada, mun ,mun, mun ,mun ...
Vierailija kirjoitti:
Parkkipaskoihin auttaa osoitteenluovutuskielto trafille, eivätpähän pääse edes karhuja lähettelemään.
Voi vttu, pysäköi oikein niin ei tarvitse maksaa parkkisakkoja. Mikä tuossa on niin vaikeaa? aikuinen ihminen tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täältä kyselet? Käänny taloyhtiösi isännöitsijän ja hallituksen puoleen ja valita tietosuojavaltuutetulle.
Olet käsittänyt jotain väärin tai tahallasi vääristellyt pysäköintilupaasi.
yleensä tuo viimeinen, vika aina muissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parkkipaskoihin auttaa osoitteenluovutuskielto trafille, eivätpähän pääse edes karhuja lähettelemään.
Voi vttu, pysäköi oikein niin ei tarvitse maksaa parkkisakkoja. Mikä tuossa on niin vaikeaa? aikuinen ihminen tai sitten ei.
Eivät nuo ole mitään parkkisakkoja.
Ne ovat yksityisoikeudellisia valvontamaksuja joita nuo huijarifirmat jakelevat kovin kyseenalaisin keinoin.
Minulla on kaikki tietojenluovutuskiellot päällä ja pyyhin perseeni noilla leikkisakoilla! Ja siinä ei ole mitään vaikeaa, usko huviksesi! :D
Huijari firma. Mulle tuli sakot vaikka oli lupa pysäköidä. Heidän laite ei muka ollut tallentanut mun rekkaria vaikka sen sinne laitoin.
Valitin siitä ja heiltä tuli vaan joku copy-paste vastaus.
Tuo tapahtui punttisalin parkkipaikalla. Irtisanoin jäsenyyden ja vaihdoin toiselle salille.
Parkkispeden valvoja on itse monesti väärinpysäköityneenä kyttäämässä mahdollisia uhreja. Poikkeuksellisen röyhkeä firma ja sen oksettavat työntekijät.
#Pysäköimällä hyväksyt ehdot#
"Sopimus on kahden tai useamman osapuolen välinen oikeustoimi, jossa osapuolet sopivat keskenään jostakin asiasta. Sopimukseen tarvitaan toisen sopijaosapuolen tekemä tarjous ja vastapuolen siihen antama hyväksyvä vastaus"
https://www.osaavayrittaja.fi/yrityksen-oikeudelliset-asiat/sopimukset
- Siis millä juridisella vippaskonstilla on saatu oikeudellinen näkemys ja mahdollistettu parkkipete-mafioiden rahankeruu, kun peilataan mitä sopimuksen muodostumisesta on kirjoitettu sopiusoikeudessa?
Mielestäni tarvittaisiin pikaisesti laki yksityisestä pysäköinnin valvonnasta. Parkkipetemäinen toiminta väärinkäytöksineen kun ei todellakaan kuulu länsimaiseen yhteiskuntaan.
Käsin kosketeltavaa porsastelua: