Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies johon naiset suhtautuvat vihamielisesti?

Vierailija
22.04.2017 |

Niin siis:
Miksi lähes kaikki naiset suhtautuvat minuun vihamielisesti? Tarkoitan tuntemattomia ja esim. työpaikan naisia.
Toiset miehet suhtautuvat normaalisti.

Mikä voisi olla syynä?
Esim, töissä naiset eivät ikinä tervehdi eivätkä tule kysymään jotakin asiaa, jonka vain minä tietäisin. Sen sijaan kysyvät joltakin muulta, joka sitten kysyy asiaa minulta.
En ole tehnyt näille naisille mitään. Olen naistenkarkotin :D

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaistoavat miehen epävarmuuden ja heikkouden erittäin tehokkaasti. Suurin virhe on esiintyä itseään anteeksipyytelevänä ja huomiota hakevana naisten edessä. Sinut raadellaan kuin pehmolelu.

Ymmärrän että luonnettaan ja asennettaan on vaikea muuttaa. Mutta se kannattaa.

Aloita pohtimalla mitä sitten jos jotkut naiset eivät tervehdi sinua?

Tule tietoiseksi myös siitä, että olet todennäköisesti paljon niitä naisia pidempi ja useita kertoja vahvempi fyysisesti. Ei ne naiset kimppuun käy. Jos eivät hyvässä niin eivät ainakaan pahassa. En kehota väkivaltaan naisia kohtaan (siihen ei ole mitään tarvetta) mutta pelkästään tämän faktan tiedostaminen oikaisee selkärankaa noin puolella metrillä.

Kun esiinnyt itsevarmana ja anteeksi pyytämättä, naiset eivät kävele ylitsesi. He väistävät kun osutte käytävällä samalle kulkulinjalle.

Useimpien miesten ei tarvitse näitä tietoisesti pohtia, koska homma tulee luonnostaan. Mutta tiedän myös, että osa miehistä pelkää naisia. Ja silloin joutuu naisten tölvimäksi vaikka olisikin mies.

Vierailija
22/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina kaikki naiset suhtautuu vihamielisesti niin jokuhan miehessä sen aiheuttaa. Ei me täällä osata sanoa mikä. Miehet yleisesti ottaen ei pysty yhtään itseään ja omaa käytöstään arvioimaan. Ehkä tähän tarvittaisiin joku palvelu jonka voi ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aina kaikki naiset suhtautuu vihamielisesti niin jokuhan miehessä sen aiheuttaa. Ei me täällä osata sanoa mikä. Miehet yleisesti ottaen ei pysty yhtään itseään ja omaa käytöstään arvioimaan. Ehkä tähän tarvittaisiin joku palvelu jonka voi ostaa.

juuri näin, on joku syy, jonka voi havaita joku joka näkee ap:n siellä työpaikan käytävillä. 

tai sitten ap kuvittelee pienessä päässään tämän "vihamielisyyden". Emme voi tietää. Jotain kertoo sekin, että ap yleensä kysyy tällaista av:n anonyymeiltä, eikä keneltäkään sellaiselta, joka saattaisi jopa osata vastata.

mutta parastahan keskustelu on silloin, kun se ei perustu mihinkään, kuten me palstalla sanomme.

Vierailija
24/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Joskus naiset arvostelevat ihan viattomia miehiä törkeästi, eikä niissä miehissä tarvitse itsessä olla mitään oikeaa vikaa, eivät vain vastaa näiden naisten käsitystä siitä, mitä miehen tulisi olla. 

Minusta asenteesi on merkki siitä, että naisilla on tapana itse päättää mitä kukakin edustaa ja sitten vain tuomita sen mukaan. Se on niin helppoa esim. typistää kaikki täällä kirjoittavat samaan muottiin, ja väittää jopa vielä heidän kaikkien vihaavan naisia. 

Joskus naiset vain ovat vittumaisia, kiusaavathan he toisiaankin. Eli turha väittää, ettei naiset koskaan kohtele miehiä väärin. 

Ihan totta? Katsopa mitä olet rustaillut allekirjoitukseesi feminismistä, lue viestisi uudelleen ja.. Hoksaatko? :D

Vierailija
25/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaistoavat miehen epävarmuuden ja heikkouden erittäin tehokkaasti. Suurin virhe on esiintyä itseään anteeksipyytelevänä ja huomiota hakevana naisten edessä. Sinut raadellaan kuin pehmolelu.

Ymmärrän että luonnettaan ja asennettaan on vaikea muuttaa. Mutta se kannattaa.

Aloita pohtimalla mitä sitten jos jotkut naiset eivät tervehdi sinua?

Tule tietoiseksi myös siitä, että olet todennäköisesti paljon niitä naisia pidempi ja useita kertoja vahvempi fyysisesti. Ei ne naiset kimppuun käy. Jos eivät hyvässä niin eivät ainakaan pahassa. En kehota väkivaltaan naisia kohtaan (siihen ei ole mitään tarvetta) mutta pelkästään tämän faktan tiedostaminen oikaisee selkärankaa noin puolella metrillä.

Kun esiinnyt itsevarmana ja anteeksi pyytämättä, naiset eivät kävele ylitsesi. He väistävät kun osutte käytävällä samalle kulkulinjalle.

Useimpien miesten ei tarvitse näitä tietoisesti pohtia, koska homma tulee luonnostaan. Mutta tiedän myös, että osa miehistä pelkää naisia. Ja silloin joutuu naisten tölvimäksi vaikka olisikin mies.

En pelkää naisia, jatkuva huono kohtelu on aiheuttanut sen, että pidän naisia vastenmielisinä, loppujen lopuksi suljet heidät kokonaan elämästä, ainoastaan olet muodollisesti tekemisissä naisten kanssa.

Jos jatkuvasti sinua kohdellaan huonosti, niin siinä käy ja valitettavasti et anna mahdollisuutta edes niille hyville naisille. Ihminen tiedätkös sulkeutuu jos joutuu jatkuvasti huonosti kohdelluksi, se on suojamekanismi.

Vierailija
26/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin suhtautumaan kaikkiin ihmisiin ystävällisesti mutta seuraavissa tapauksissa voisin olla varautunut jos mies kyseessä: mies on itse pahantuulisen oloinen, arvaamattoman oloinen, on tunnettu siitä että heittelee herkästi tylyjä tai härskejä tai tilanteeseen sopimattomia kommentteja, on sen oloinen että jos hänelle on ystävällinen saa itselleen riesan, mies haisee tai muulla tavalla huolestuttavan epäsiisti, päihtynyt tai sekava.

Vierailija
27/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää naisia, jatkuva huono kohtelu on aiheuttanut sen, että pidän naisia vastenmielisinä, loppujen lopuksi suljet heidät kokonaan elämästä, ainoastaan olet muodollisesti tekemisissä naisten kanssa.

Jos jatkuvasti sinua kohdellaan huonosti, niin siinä käy ja valitettavasti et anna mahdollisuutta edes niille hyville naisille. Ihminen tiedätkös sulkeutuu jos joutuu jatkuvasti huonosti kohdelluksi, se on suojamekanismi.

Nyt korvat hörölle miehet ja naiset, tätä tarkoitan kun sanon että miesten ja naisten välit ovat Suomessa tulehtuneet ja että asialle pitäisi tehdä jotakin. Tässä ketjussa on nyt sekä miehiä että naisia joita vastakkainen sukupuoli on kohdellut huonosti ja se estää vastakkaisten sukupuolten toimeentulemisen keskenään.

Tätä solmua pitäisi ryhtyä avaamaan niin että molempien ongelmat ja näkökulmat otetaan taveroisesti huomioon.

Syntyvyys on laskussa, suhteet kaatuvat ja avioeroja on paljon. Tämä on vakava ongelma ja pitäisi panostaa siihen että molemmat osapuolet alkavat rakentaa siltaa toista kohden että kohtaaminen puolivälissä on mahdollista.

Vierailija
28/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Joskus naiset arvostelevat ihan viattomia miehiä törkeästi, eikä niissä miehissä tarvitse itsessä olla mitään oikeaa vikaa, eivät vain vastaa näiden naisten käsitystä siitä, mitä miehen tulisi olla. 

Minusta asenteesi on merkki siitä, että naisilla on tapana itse päättää mitä kukakin edustaa ja sitten vain tuomita sen mukaan. Se on niin helppoa esim. typistää kaikki täällä kirjoittavat samaan muottiin, ja väittää jopa vielä heidän kaikkien vihaavan naisia. 

Joskus naiset vain ovat vittumaisia, kiusaavathan he toisiaankin. Eli turha väittää, ettei naiset koskaan kohtele miehiä väärin. 

Ihan totta? Katsopa mitä olet rustaillut allekirjoitukseesi feminismistä, lue viestisi uudelleen ja.. Hoksaatko? :D

Feminismi on poliittinen ideologia. SE EI OLE ITSEISARVOINEN ASIA!

Korruptoitunut feminismi on puhdasta pahuutta samalla tavalla kuin kansallissosialismi!

Jokainen nainen ei ole feministi, eikä feminismi aja jokaisen naisen asiaa!

Vierailija
29/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eräs puolituttu yli 50-vuotias mies, joka on todella raivostuttava tapaus. Omasta mielestään hän on ihan tavallinen, mukava ja ihmettelee, miksi erityisesti oman ikäiset naiset eivät hänestä pidä (itse olen siis parikymmentä vuotta nuorempi). Miehellä on tosi rasittava luonne, hän on pihi ja laskee kaikki aina sentilleen tasan kaveriporukassa. Lisäksi hän on jankkaaja, joka kuvittelee aina olevansa oikeassa ja kokee tarvetta päteä koko ajan. Naisiin hän suhtautuu halveksuen ja on sovinisti, omaa käytöstään ei siis tietenkään huomaa. En jaksa enempää hänestä avautua, mutta joo, kaikki ei ole niin mustavalkoista.

Vierailija
30/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt korvat hörölle miehet ja naiset, tätä tarkoitan kun sanon että miesten ja naisten välit ovat Suomessa tulehtuneet ja että asialle pitäisi tehdä jotakin. Tässä ketjussa on nyt sekä miehiä että naisia joita vastakkainen sukupuoli on kohdellut huonosti ja se estää vastakkaisten sukupuolten toimeentulemisen keskenään.

Tätä solmua pitäisi ryhtyä avaamaan niin että molempien ongelmat ja näkökulmat otetaan taveroisesti huomioon.

Syntyvyys on laskussa, suhteet kaatuvat ja avioeroja on paljon. Tämä on vakava ongelma ja pitäisi panostaa siihen että molemmat osapuolet alkavat rakentaa siltaa toista kohden että kohtaaminen puolivälissä on mahdollista.

Mun mielipide asiaan on se, että myös ne miehet ja naiset jotka ei ole jotain huippumalleja ja komeakroppaisia ananastukkia voitaisiin ruveta kohtelemaan kuin ihmisiä sen jatkuvan haukkumisen ja naureskelun sijaan.

Me ymmärretään jos kauniit ja rohkeet ei anna pildee tai olisi meidän kanssa, jatkuva ivallinen pilkkanauru siihen päälle, niin rupeat jossain vaiheessa vihaamaan niitä ihmisiä ja pidät heitä kusipäinä, ei ihme että ei huvita ottaa mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Vierailija
31/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielipide asiaan on se, että myös ne miehet ja naiset jotka ei ole jotain huippumalleja ja komeakroppaisia ananastukkia voitaisiin ruveta kohtelemaan kuin ihmisiä sen jatkuvan haukkumisen ja naureskelun sijaan.

Me ymmärretään jos kauniit ja rohkeet ei anna pildee tai olisi meidän kanssa, jatkuva ivallinen pilkkanauru siihen päälle, niin rupeat jossain vaiheessa vihaamaan niitä ihmisiä ja pidät heitä kusipäinä, ei ihme että ei huvita ottaa mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Suomennettuna sanotko että vihaat naisia koska he eivät anna pillua (=plidee) ?

Tässäpä juuri yksi ongelman ytimistä jota näin ajattelevat miehet eivät suostu katsomaan näkökulmasta. Tutkimuksen mukaan jopa psykopaatit oppivat ymmärtämään toisen ihmisen tunteita jos ne selitetään tarkasti. Uskon siis että sinäkin voit oppia ymmärtämään miltä tuntuu kun mies ei kohtele ihmisenä lainkaan vaan ainoastaan pillunkantajana jonka pitäisi antaa pillua jokaiselle pyytäjälle. Sinun ja kaltaistesi pitäisi yrittää laajentaa ajatusmaailmaanne että tuollainen on hyvin loukkaavaa naista kohtaan joka on inhimillinen ja tunteva olento. Kuinka siis voisit laajentaa ajattelumaailmaasi ja näkökulmaasi ja lähteä siitä ajatuksesta että nainen on ihminen joka ei ole luotu jakorasiaksi vaan on kahden vanhemman seksiaktin satunnainen tuotos. Ei pillu, ei jakorasia vaan ihminen. Voisit kenties tutustua erilaisten naisten ajatusmaailmaan ja löytää syyn jonka takia olet kiinnostunut viettämään aikaa naisten kanssa ja jopa aloittamaan suhdetta ja se seksi seuraa sitten sen mukana mitä olet pystynyt tunnetasolla rakentamaan hänen kanssaan. Toki näitä yhden illan naisia on myös mutta heillä on erilaiset elämänarvot ja he ovat eri luontoisia kuin toiset naiset joten kaikkia ei todellakaan voi yleistää samanlaisiksi.

Tuollaiset pissispilkkanaurut ovat ikäviä kokemuksia mutta silti, monet naiset oppivat vihaamaan miehiä jotka kyselevät pillua = halveksivat häntä ihmisenä ja sitä kautta edessä on pattitilanne.

On pottatreenitasoa miehelle ymmärtää että nainen ei ole vain pillu, jos ei tästä pysty kasvamaan niin sitten pitää pysyä siellä komerossaan vihaamassa naisia kun ei pillunkantajalta säälipillua saa. On huipputörkeää tuollainen pilluttelu jota ei edes sivistyneessä ja edistyneessä valtiossa pitäisi tapahtua.

Vierailija
32/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomennettuna sanotko että vihaat naisia koska he eivät anna pillua (=plidee) ?

Tässäpä juuri yksi ongelman ytimistä jota näin ajattelevat miehet eivät suostu katsomaan näkökulmasta. Tutkimuksen mukaan jopa psykopaatit oppivat ymmärtämään toisen ihmisen tunteita jos ne selitetään tarkasti. Uskon siis että sinäkin voit oppia ymmärtämään miltä tuntuu kun mies ei kohtele ihmisenä lainkaan vaan ainoastaan pillunkantajana jonka pitäisi antaa pillua jokaiselle pyytäjälle. Sinun ja kaltaistesi pitäisi yrittää laajentaa ajatusmaailmaanne että tuollainen on hyvin loukkaavaa naista kohtaan joka on inhimillinen ja tunteva olento. Kuinka siis voisit laajentaa ajattelumaailmaasi ja näkökulmaasi ja lähteä siitä ajatuksesta että nainen on ihminen joka ei ole luotu jakorasiaksi vaan on kahden vanhemman seksiaktin satunnainen tuotos. Ei pillu, ei jakorasia vaan ihminen. Voisit kenties tutustua erilaisten naisten ajatusmaailmaan ja löytää syyn jonka takia olet kiinnostunut viettämään aikaa naisten kanssa ja jopa aloittamaan suhdetta ja se seksi seuraa sitten sen mukana mitä olet pystynyt tunnetasolla rakentamaan hänen kanssaan. Toki näitä yhden illan naisia on myös mutta heillä on erilaiset elämänarvot ja he ovat eri luontoisia kuin toiset naiset joten kaikkia ei todellakaan voi yleistää samanlaisiksi.

Tuollaiset pissispilkkanaurut ovat ikäviä kokemuksia mutta silti, monet naiset oppivat vihaamaan miehiä jotka kyselevät pillua = halveksivat häntä ihmisenä ja sitä kautta edessä on pattitilanne.

On pottatreenitasoa miehelle ymmärtää että nainen ei ole vain pillu, jos ei tästä pysty kasvamaan niin sitten pitää pysyä siellä komerossaan vihaamassa naisia kun ei pillunkantajalta säälipillua saa. On huipputörkeää tuollainen pilluttelu jota ei edes sivistyneessä ja edistyneessä valtiossa pitäisi tapahtua.

Tämä sun sonta postaus ei liity aiheeseen millään tavalla. Se ei ole mun ongelma jos pahat pojat ja jännämirhet on sulta pillua ruinannu.

Vierailija
33/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup, vihaan noita ylimielisiä kusipäitä miehiä ja naisia jotka geenilotossa ovat voittaneet ja he kohtelee muita kuin paskaa. Minun ei tarvitse kuulla sitä maanista jankutusta kuinka joku ei anna minulle ja se tekee minusta jotenkin huonomman ihmisen kun joku PirjoLiisa joka panee vain Hunks miehiä ei anna minulle.

34/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma. Kunnes huhut kerto että osa vihasi siksi koska halusi minua. Osa kateudesta tai pitivät minua vaan pinnallisena. Ihmisluonto on niin outo ettei tollasia asioita kannata edes miettii. Anna niiden elää sitä omaa surkeeta elämää.

Vierailija
35/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset vihaavat sinua, olet varmaan antanut siihen aihetta, jolloin ekana tulee mieleen seksuaaliseksi häirinnäksi tulkittava käytös.

Mutta jos naiset vain eivät lähesty sinua töissä, se johtuu ehkä vain siitä, että olet käytökseltäsi jotenkin etäinen. Itse olen aika epävarma miesten seurassa, joita en tunne, enkä esim. töissä rupea etsimään jutun juurta. Naisten kesken on vähemmän jännitteitä, joten naista on työkaverina helpompi lähestyä.

Vierailija
36/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tervehdi ihmisiä jotka katselevat seinille käytävällä koko sen pitkän ajan joka kävellään toisiamme kohti. Miehet joista en pidä (enkä siis viitsi tutustua yhtään lähemmin) ovat sellaisia, jotka selvästi viettävät peilin edessä enemmän aikaa kuin minä. Eli hiukset on aina laitettu tip top ja iho täydellisen virheetön. Itse siis laittaudun joka aamu, mutta kiharat tuppaa päivän mitään suoristuvan ja vaikka meikkaan niin naama punoittaa helposti ja silmänaluset on tummat, kun ihoni on niin ohut (eli verisuonet erottuu helpommin). Ihoni on myös helposti rasvoittuva, joten varmaan johtuen huonosta itsetunnostani en tykkää jutella edes työasioiden vuoksi keidenkään kiiltokuvapojujen kanssa jos ei ole pakko.

Vierailija
37/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Mulla oli sama ongelma. Kunnes huhut kerto että osa vihasi siksi koska halusi minua. Osa kateudesta tai pitivät minua vaan pinnallisena. Ihmisluonto on niin outo ettei tollasia asioita kannata edes miettii. Anna niiden elää sitä omaa surkeeta elämää.

Aivan.. joskus me miehet emme edes tajua, että olemme käytännössä torjuneet jonkun naisen. Muistan vieläkin lukioikäisenä, kun eräs tyttö oli tainnut melko selkeästikin yrittää saada minut, mutta kun olin ja olen edelleen näissä asioissa täysin urpo...( ja toki olin ihastunut erääseen toiseen, täysin oman tasoni ulkopuolella olevaan vuotta vanhempaan tyttöön), niin päädyin "torjumaan" hänet. Ja eräänä päivänä täysin yllättäin, hän oli todella ilkeä minua kohtaan. Onhan se nyt päivän selvää, mistä kenkä puristi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän